customer_congress_2016

Podczas specjalnej ścieżki tematycznej Multichannel –  „Klient i technologie przyszłości” – Marcin Grabowski z SysTell  i Rafał Rasmus z MediaSystem.pl przedstawili prezentację na temat: Człowiek czy Technologia? Czego wymaga dzisiejsza obsługa klienta? Opartą o własne ciekawe doświadczenia i przykłady.


 

Podczas prezentacji zostały poruszone między innymi, następujące zagadnienia:

    TECHNOLOGIA
  • Nowe technologie to nowe możliwości czyli o najnowszych trendach w Contact Center
  • WebRTC + co browsing, Biometria głosowa, automatyzacja dzwonienia.
  • Boty – automatyzacja komunikacji – Czy to naprawdę działa?
  • Omnichannel w kontekście Contact Center
  • Efektywne Contact Center –  czyli jak zawalczyć o 2%- 3% wzrostu?
    CZŁOWIEK
  • Człowiek to klucz do sukcesu
  • Tylko profesjonalny konsultant zrozumie potrzeby wymagającego klienta
  • Rola empatii w świadomych organizacjach
  • Doświadczenia klienta to Twoja przewaga konkurencyjna
  • Słów kilka o motywacji przedstawił MediaSystem