Dialer automatycznie pobiera jeden lub wiele rekordów (numerów do klientów) i zaczyna inicjować do nich połączenia. Jest najprostszym mechanizmem wybierania wychodzącego. Wybiera numer klienta z listy połączeń i proponuje ten rekord połączenia agentowi.
 

Inicjuje połączenia w tle, na wszystkie numery w kampanii lub na numer oznaczony przez agenta do oddzwonienia. Nie jest to tak doskonały dialer, jak predictive dialer, ponieważ niesie ryzyko głuchych telefonów. Następuje to w przypadku, gdy konsultant prowadzi aktualnie rozmowę, a system łączy go z kolejnym klientem. Wtedy, oczekujący klient ma tzw. głuchy telefon. Istnieje również ryzyko, że po oddzwonieniu, klient nie odbierze połączenia od podejrzanego numeru. Co ważne, power dialer jest przypisany do jednego konsultanta i to dla niego inicjuje połączenia. Nie ma możliwości przekierowań połączeń do wolnego konsultanta, tak jak ma to miejsce w przypadku predictive dialera.

 

systemy dialerów w contact center

 

Powiązane artykuły:

5 korzyści wdrożenia wirtualnej centrali

Jak działa dialer w praktyce?

Predictive dialer

Potrzebujesz takiego rozwiązania do swojego biura obsługi klienta? Skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

 

Power dialer