Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Byliśmy na Customer Congress

2018-10-18|Manitu poleca

Systell Partnerem IV edycji Customer Congress.

 

Manitu inspirował podczas prezentacji Marcina Grabowskiego.

Temat prezentacji: "Quo Vadis Call Center - w którą stronę zmierza skuteczna obsługa klienta?" Zapraszamy do obejrzenia prezentacji

Customer Congress prezentacja

 

Czy obsługa klienta zawsze będzie skuteczna, jeśli w firmie będziemy postępować według zasad: bądź ekspertem w swojej dziedzinie, słuchaj klienta, a następnie z nim rozmawiaj? Niekoniecznie! Do tego, aby rzeczywiście była ona skuteczna, powinieneś zapewnić swoim pracownikom również odpowiednie, idealne środowisko pracy. Podczas prezentacji przedstawiono najnowsze badania, łączące aspekty jakości obsługi klienta i zaangażowania pracowników w wykonywane obowiązki.

 


Drugiego dnia odbył się specjalny panel dyskusyjny w którym Jarosław Stępkowski z Systell z ekspertami odpowiadał na pytania:

Czy szczęśliwi klienci zostają na dłużej? Jak customer service i customer experience warunkują lojalność w biznesie.

 

 

Byliśmy na Customer Congress

18.10.2018|Manitu poleca
Systell Partnerem podczas IV edycji konferencji Customer Congress.

Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

14.09.2018|Manitu jest dumny
Manitu to także duch inspiracji.

Grzegorz Grabski - prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

30.08.2018|Manitu gratuluje
Edycja 2018 - listy najważniejszych 25 osób według redakcji portalu ccnews.pl

Granice będą tworzyć potrzeby klienta...

4.07.2018|Manitu poleca
Ciekawa rozmowa Karolna Bancerza z ccnews.pl z Grzegorzem Grabskim

Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

21.06.2018|Manitu przedstawia
Zapraszamy do obejrzenia filmu z udziałem zespołu Systell

Systell nawiązuje współpracę z Voicetel Communications

4.06.2018|Manitu ogłasza
Nasza współpraca jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na robotyzację telefonicznej obsługi wśród klientów Systell.

Systell wystawcą podczas Festiwalu Call Center

16.05.2018|Manitu poleca
Byliśmy na wyjątkowym spotkaniu branży call i contact center.

Premiera Systell Contact Center Next podczas MyCustomerWorld Forum & Expo 2018

10.05.2018|Manitu
Jak osiągnąć Next Level we wszechstronnej komunikacji z klientem?

Nowość od Manitu – ducha skutecznej komunikacji!

17.04.2018|Manitu przedstawia
Z radością dzielimy się informacją o premierze nowego systemu Systell Contact Center Next.

Systell wystawcą podczas MyCustomerWorld

13.04.2018|Manitu zaprasza
Już dziś zapraszamy na nasze stoisko podczas My Customer World EXPO 2018. W trakcie wydarzenia zaprezentujemy nowy system - Systell Contact Center Next.
Porozmawiajmy o skutecznej
komunikacji z Twoimi klientami.
Oddzwonimy
do Ciebie
w 26 sekund
Podaj swój numer telefonu
 Wyślij
Jesteś już 2 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
2