Wdrożenie systemu Contact Center powinno być dostosowane do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa oraz specyfiki jego działalności. Każdy system contact center posiada inne cele oraz unikatową specyfikę. Dlaczego warto korzystać się z generycznych mierników i raportów? Jedynym właściwym rozwiązaniem powinny być dedykowane raporty. Manager powinien mieć możliwość decyzji, jakie mierniki i wartości chce uwzględnić w raporcie.

Dlaczego warto korzystać z raportowania w call center?

 

W Systell zadbaliśmy o indywidualne podejście do każdego klienta. Dzięki 15-letnimu doświadczeniu w branży call center, wiemy czego potrzebujesz. Oferujemy szeroki wachlarz dedykowanych raportów. U nas masz wybór dodania dowolnych procedur, które pozwolą generować jeszcze więcej różnorodnych raportów. Możliwość wyświetlenia w przeglądarce raportu ze stanu pracy konsultantów oraz wszelkich statystyk kampanii.
W każdej chwili, manager call center ma dostęp do wygenerowania raportu. Sprawdzaj liczbę ile połączeń dziennie tracisz, przeglądaj statystyki agentów, wykryj błędy drzewa IVR, zobacz zestawienia dla kolejek i wiele innych. Skontaktuj się z nami!

 

 

 

 

 

 

1. Dedykowane raporty dla Call center ,,szyte na miarę”

 

W Twojej firmie potrzeba prostych statystyk, jednak chciałbyś je otrzymać w atrakcyjnej formie oraz mieć w nie ciągły wgląd poprzez aplikację webową? Dodatkowo nie chcesz otrzymywać wielu niepotrzebnych Ci statystyk i płacić za raporty, z których i tak nie skorzystasz? Wybierz więc dopasowane raporty, dzięki którym nie przepłacisz, a wejdziesz w posiadanie dokładnie takich informacji jakich potrzebujesz.

2. Raporty z zaawansowanymi analizami biznesowymi

 

Chcesz zobaczyć jak w zeszłym miesiącu radził sobie określony zespół konsultantów? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby przeanalizować jak długo dzwoniący czekali do nich w kolejce lub ile osób udało się im obsłużyć. Można w podobny sposób analizować działania pojedynczego agenta. Poza ocenianiem jakości pracy, kolejnym zastosowaniem zaawansowanych raportów może być dzielenie rozmów według typu połączeń. Stąd np. w telemarketingu dowiemy się, że osoby rozmawiające przez komórki korzystają z naszej oferty 20% rzadziej niż inni adresaci oferty, więc może warto ograniczyć targetowanie takich osób w strategii? Jak widać są sytuacje, w których zaawansowane raporty mogą się bardzo przysłużyć przedsiębiorstwu i zwiększyć jego zwrot z inwestycji.

 

3. Graficzne przedstawienie danych

 

To, że wizualizacje są niezwykle pomocne wiadomo nie od dziś. Pozwalają lepiej zapamiętać przedstawiane treści oraz zrozumieć statystyki, co służy lepszemu ich wykorzystaniu w działaniach firmy. Dlatego zaawansowane raporty są przedstawione w tabelarycznej bądź graficznej formie. Dodatkowo można je także zobaczyć jako wallboard, który jest aktualizowany w czasie rzeczywistym. Warto więc zagwarantować atrakcyjne przedstawienie danych, tak aby każda osoba w firmie była w stanie łatwo je przyswoić.

4. Łatwa nawigacja w raporcie

Mimo, że w zaawansowanych raportach znajduje się nieraz mnóstwo danych, to jednak są one przejrzyste. Jest to możliwe dzięki filtrom danych, z pomocą których można analizować informacje zawarte w arkuszu. Gdy raport jest stworzony przez osoby z doświadczeniem to dają one nie tylko mnóstwo możliwości. Ponadto są one bardzo czytelne i mają banalnie prosty interfejs.

 

 

 

 

 

 

5. Różnorodność raportów dla call center

 

Istnieje wiele rodzajów dedykowanych raportów. Niektóre z nich są skomplikowane, tak jak np. analiza kosztów połączeń w zależności od dzwoniącej grupy osób. Istnieją również raporty mniej rozbudowane, chociażby spis połączeń. W sumie system umożliwia analizowanie 25 statystyk. Pozwala to więc na zbadanie praktycznie każdego aspektu w firmie. Od mierników najprostszych, do tych zaawansowanych, a wszystkie z nich użytkownik może dobrać według swoich potrzeb. Oznacza to, że taki system zapewnia kompleksowy wgląd w dane i poza nim dodatkowych narzędzi raportowania w zasadzie nie potrzeba.

Ogólnie rzecz biorąc, dopasowane raporty są świetnym rozwiązaniem dla firm każdej wielkości, a to dzięki ich atrakcyjnej formie, przejrzystości oraz ogromnych możliwościach. Nie ma dwóch takich samych contact center, dlatego powinno się inwestować w dedykowane technologie. Jeżeli zajmujesz się analizą danych w swoim contact center to będzie to dla Ciebie najwłaściwsze rozwiązanie.