Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-17:00

Nowe usługi w Systell - Interim Manager w zakresie zarządzania sprzedażą oraz BOK w Contact Center

2017-10-16|Manitu rekomenduje

Zorganizujemy Twoje Contact Center od A do Z.

 

Od lat jesteśmy blisko biznesów naszych klientów, doradzamy naszym doświadczeniem. Wiemy doskonale, że sukces zależy od nowoczesnej technologii połączonej z właściwym zbudowaniem działu Contact Center w firmie. Dlatego idziemy o krok dalej wraz z naszymi ekspertami pomożemy Tobie w  zarządzaniu sprzedażą oraz organizacją pracy działu Contact Center.

 

Budujemy i naprawiamy Contact Center.

 

Przeprowadzamy diagnozę problemów w istniejących już działach sprzedaży, działach obsługi klienta. Następnie tworzymy od nowa skuteczne procesy sprzedaży. Mamy doświadczenie w rekrutacji konsultantów i menedżerów CC. Przygotujemy Twój zespół do pracy i zadbamy o trening sprzedażowy podczas specjalnych szkoleń agentów sprzedaży i menedżerów. Dodatkowo w ramach indywidualnego programu wsparcia wdrożymy mechanizmy motywacyjne i procesy biznesowe.

 

Dzięki współpracy z naszymi ekspertami dowiesz się:

 jak ułożyć plan sprzedaży dla Contact Center?

• jak obliczyć ROI z inwestycji w wewnętrzne Contact Center?

• które wskaźniki oceny pracy konsultantów są najważniejsze?

• jak mierzyć efektywność telefonicznych akcji sprzedażowych?

• zaplanować skuteczną telefoniczną kampanię sprzedażową?

• jak obliczyć koszt pozyskania jednego klienta przez Contact Center?

• jak pisać skuteczne skrypty sprzedażowe?

• jakie koszty należy wziąć pod uwagę, planując stworzenie własnego działu sprzedaży telefonicznej?

• jakie błędy popełniane są najczęściej podczas kampanii sprzedażowych przez telefon?

• dlaczego nie należy lekceważyć przewagi Customer Experience nad ceną?

 

Zapraszamy do współpracy

Zespół Systell

W najnowszym Szefie Sprzedaży wywiad z Grzegorzem Grabskim CEO w Systell

9.11.2017|Manitu poleca
Myśl jak klient i spełniaj jego zachcianki.

Systell Contact Center Next

14.09.2017|Manitu informuje
Z myślą o naszych obecnych i przyszłych klientach wdrażamy Systell Contact Center Next.

Unikalne rozwiązania od Systell

27.07.2017|Manitu rekomenduje
Jak powstają unikalne funkcjonalności dla naszych klientów?

Systell Partnerem w biznesie

7.06.2017|Manitu poleca
Już od ponad 3 lat mamy przyjemność współpracować z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Zapraszamy do obejrzenia filmu referencyjnego.

Nowa seria telefonów wideokonferencyjnych od Yealink

26.05.2017|Manitu rekomenduje
T5 Smart Media Phone od Yealink w ofercie Systell.

Życzenia Wielkanocne

8.04.2017|Manitu
Życzymy ciepłych, pełnych radosnej nadziei Świąt Wielkanocnych.

Rozwijamy system Contact Center dla MTP

6.04.2017|Manitu lubi wyzwania
Wdrożyliśmy nową funkcjonalność dla Międzynarodowych Targów Poznańskich

Nowe logo systell

20.02.2017|Manitu informuje
Już jest odświeżone i nowoczesne logo systell.

Wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

15.01.2017|Manitu wspiera
Po raz kolejny jesteśmy częścią wirtualnego serca WOŚP