Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Nowe usługi w Systell - Interim Manager w zakresie zarządzania sprzedażą oraz BOK w Contact Center

2017-10-16|Manitu rekomenduje

Zorganizujemy Twoje Contact Center od A do Z.

 

Od lat jesteśmy blisko biznesów naszych klientów, doradzamy naszym doświadczeniem. Wiemy doskonale, że sukces zależy od nowoczesnej technologii połączonej z właściwym zbudowaniem działu Contact Center w firmie. Dlatego idziemy o krok dalej wraz z naszymi ekspertami pomożemy Tobie w  zarządzaniu sprzedażą oraz organizacją pracy działu Contact Center.

 

Budujemy i naprawiamy Contact Center.

 

Przeprowadzamy diagnozę problemów w istniejących już działach sprzedaży, działach obsługi klienta. Następnie tworzymy od nowa skuteczne procesy sprzedaży. Mamy doświadczenie w rekrutacji konsultantów i menedżerów CC. Przygotujemy Twój zespół do pracy i zadbamy o trening sprzedażowy podczas specjalnych szkoleń agentów sprzedaży i menedżerów. Dodatkowo w ramach indywidualnego programu wsparcia wdrożymy mechanizmy motywacyjne i procesy biznesowe.

 

Dzięki współpracy z naszymi ekspertami dowiesz się:

 jak ułożyć plan sprzedaży dla Contact Center?

• jak obliczyć ROI z inwestycji w wewnętrzne Contact Center?

• które wskaźniki oceny pracy konsultantów są najważniejsze?

• jak mierzyć efektywność telefonicznych akcji sprzedażowych?

• zaplanować skuteczną telefoniczną kampanię sprzedażową?

• jak obliczyć koszt pozyskania jednego klienta przez Contact Center?

• jak pisać skuteczne skrypty sprzedażowe?

• jakie koszty należy wziąć pod uwagę, planując stworzenie własnego działu sprzedaży telefonicznej?

• jakie błędy popełniane są najczęściej podczas kampanii sprzedażowych przez telefon?

• dlaczego nie należy lekceważyć przewagi Customer Experience nad ceną?

 

Zapraszamy do współpracy

Zespół Systell

Byliśmy na Customer Congress

18.10.2018|Manitu poleca
Systell Partnerem podczas IV edycji konferencji Customer Congress.

Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

14.09.2018|Manitu jest dumny
Manitu to także duch inspiracji.

Grzegorz Grabski - prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

30.08.2018|Manitu gratuluje
Edycja 2018 - listy najważniejszych 25 osób według redakcji portalu ccnews.pl

Granice będą tworzyć potrzeby klienta...

4.07.2018|Manitu poleca
Ciekawa rozmowa Karolna Bancerza z ccnews.pl z Grzegorzem Grabskim

Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

21.06.2018|Manitu przedstawia
Zapraszamy do obejrzenia filmu z udziałem zespołu Systell

Systell nawiązuje współpracę z Voicetel Communications

4.06.2018|Manitu ogłasza
Nasza współpraca jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na robotyzację telefonicznej obsługi wśród klientów Systell.

Systell wystawcą podczas Festiwalu Call Center

16.05.2018|Manitu poleca
Byliśmy na wyjątkowym spotkaniu branży call i contact center.

Premiera Systell Contact Center Next podczas MyCustomerWorld Forum & Expo 2018

10.05.2018|Manitu
Jak osiągnąć Next Level we wszechstronnej komunikacji z klientem?

Nowość od Manitu – ducha skutecznej komunikacji!

17.04.2018|Manitu przedstawia
Z radością dzielimy się informacją o premierze nowego systemu Systell Contact Center Next.

Systell wystawcą podczas MyCustomerWorld

13.04.2018|Manitu zaprasza
Już dziś zapraszamy na nasze stoisko podczas My Customer World EXPO 2018. W trakcie wydarzenia zaprezentujemy nowy system - Systell Contact Center Next.
Jesteśmy poza biurem.
Oddzwonimy
gdy wrócimy
do pracy.
Podaj swój numer telefonu
 Zamawiam rozmowę
Jesteś już 2 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
2