Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Systell Contact Center Next

2017-09-14|Manitu informuje

Dzięki stałej współpracy z klientami jesteśmy blisko ich biznesów, znamy aktualne potrzeby i wyzwania jakie musi spełniać dostarczana przez Nas technologia. Klienci lubią korzystać z naszego systemu Contact Center w przeglądarce, jest to rozwiązanie elastyczne i funkcjonalne. Potrzeby jednak stają się coraz bardziej indywidualne i szczegółowe. Przykładowo bardzo ważną funkcjonalnością jest zaawansowane tworzenie raportów ewaluacyjnych w czasie rzeczywistym. Takie raporty muszą być generowane szybko i z bardzo dużą liczbą danych. Dlatego od ponad roku pracujemy nad nowym systemem Contact Center. Nad wszystkim czuwa MANITU duch skutecznej komunikacji.

 

Miło nam poinformować, że z myślą o naszych obecnych i przyszłych klientach wdrażamy  Systell Contact Center Next

 

Czym wyróżnia się nowy Systell Contact Center Next?

1. MOBILNOŚĆ - Zarówno menedżer jak i agent może dzięki SCC Next pracować w dowolnym miejscu i czasie. Next umożliwia korzystanie z dowolnego urządzenia, niezależnie czy jest to tablet, smartphone czy laptop. 

 

2. 100 % ELASTYCZNOŚĆ  I przyjemność z KORZYSTANIA

Nasz system,  dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii  może działać na dowolnym systemie, jak Windows, linux czy MacOS. Dodatkowo system będzie dostępny na każdej przeglądarce CHROME, IE, SAFARI, EDGE itp.

 

3. SZYBKOŚĆ – podczas pracy nad Nextem skupiliśmy się na szybkości działania. Dzięki temu praca menedżera i agenta na nowym systemie jest łatwiejsza, szybsza i przyjemniejsza. Next działa szybko i  płynnie.

 

4. STAWIAMY NA USER EXPERIENCE -  Nowy system to przede wszystkim nowoczesny i ergonomiczny wygląd panelu agenta i menedżera, w którym poszczególne elementy i nawigacja zostały zaprojektowane zupełnie od nowa, zgodnie z najnowocześniejszymi trendami.

 

5. NOWE podejście

-  agent w nowym systemie może wykonywać do trzech czynności jednocześnie i zawsze ma możliwość szybkiego powrotu do każdej z nich

-  komunikacja dostępna tam gdzie jej potrzebujesz 

-   proste zarządzanie sprawami i zadaniami

-  wszystkie Twoje dane dostępne na dashboard

-  szybkie i dowolne przeszukiwanie danych

Byliśmy na Customer Congress

18.10.2018|Manitu poleca
Systell Partnerem podczas IV edycji konferencji Customer Congress.

Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

14.09.2018|Manitu jest dumny
Manitu to także duch inspiracji.

Grzegorz Grabski - prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

30.08.2018|Manitu gratuluje
Edycja 2018 - listy najważniejszych 25 osób według redakcji portalu ccnews.pl

Granice będą tworzyć potrzeby klienta...

4.07.2018|Manitu poleca
Ciekawa rozmowa Karolna Bancerza z ccnews.pl z Grzegorzem Grabskim

Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

21.06.2018|Manitu przedstawia
Zapraszamy do obejrzenia filmu z udziałem zespołu Systell

Systell nawiązuje współpracę z Voicetel Communications

4.06.2018|Manitu ogłasza
Nasza współpraca jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na robotyzację telefonicznej obsługi wśród klientów Systell.

Systell wystawcą podczas Festiwalu Call Center

16.05.2018|Manitu poleca
Byliśmy na wyjątkowym spotkaniu branży call i contact center.

Premiera Systell Contact Center Next podczas MyCustomerWorld Forum & Expo 2018

10.05.2018|Manitu
Jak osiągnąć Next Level we wszechstronnej komunikacji z klientem?

Nowość od Manitu – ducha skutecznej komunikacji!

17.04.2018|Manitu przedstawia
Z radością dzielimy się informacją o premierze nowego systemu Systell Contact Center Next.

Systell wystawcą podczas MyCustomerWorld

13.04.2018|Manitu zaprasza
Już dziś zapraszamy na nasze stoisko podczas My Customer World EXPO 2018. W trakcie wydarzenia zaprezentujemy nowy system - Systell Contact Center Next.
Jesteśmy poza biurem.
Oddzwonimy
gdy wrócimy
do pracy.
Podaj swój numer telefonu
 Zamawiam rozmowę
Jesteś już 2 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
2