Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-17:00

Systell Contact Center Next

2017-09-14|Manitu informuje

Dzięki stałej współpracy z klientami jesteśmy blisko ich biznesów, znamy aktualne potrzeby i wyzwania jakie musi spełniać dostarczana przez Nas technologia. Klienci lubią korzystać z naszego systemu Contact Center w przeglądarce, jest to rozwiązanie elastyczne i funkcjonalne. Potrzeby jednak stają się coraz bardziej indywidualne i szczegółowe. Przykładowo bardzo ważną funkcjonalnością jest zaawansowane tworzenie raportów ewaluacyjnych w czasie rzeczywistym. Takie raporty muszą być generowane szybko i z bardzo dużą liczbą danych. Dlatego od ponad roku pracujemy nad nowym systemem Contact Center. Nad wszystkim czuwa MANITU duch skutecznej komunikacji.

 

Miło nam poinformować, że z myślą o naszych obecnych i przyszłych klientach wdrażamy  Systell Contact Center Next

 

Czym wyróżnia się nowy Systell Contact Center Next?

1. MOBILNOŚĆ - Zarówno menedżer jak i agent może dzięki SCC Next pracować w dowolnym miejscu i czasie. Next umożliwia korzystanie z dowolnego urządzenia, niezależnie czy jest to tablet, smartphone czy laptop. 

 

2. 100 % ELASTYCZNOŚĆ  I przyjemność z KORZYSTANIA

Nasz system,  dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii  może działać na dowolnym systemie, jak Windows, linux czy MacOS. Dodatkowo system będzie dostępny na każdej przeglądarce CHROME, IE, SAFARI, EDGE itp.

 

3. SZYBKOŚĆ – podczas pracy nad Nextem skupiliśmy się na szybkości działania. Dzięki temu praca menedżera i agenta na nowym systemie jest łatwiejsza, szybsza i przyjemniejsza. Next działa szybko i  płynnie.

 

4. STAWIAMY NA USER EXPERIENCE -  Nowy system to przede wszystkim nowoczesny i ergonomiczny wygląd panelu agenta i menedżera, w którym poszczególne elementy i nawigacja zostały zaprojektowane zupełnie od nowa, zgodnie z najnowocześniejszymi trendami.

 

5. NOWE podejście

-  agent w nowym systemie może wykonywać do trzech czynności jednocześnie i zawsze ma możliwość szybkiego powrotu do każdej z nich

-  komunikacja dostępna tam gdzie jej potrzebujesz 

-   proste zarządzanie sprawami i zadaniami

-  wszystkie Twoje dane dostępne na dashboard

-  szybkie i dowolne przeszukiwanie danych

W najnowszym Szefie Sprzedaży wywiad z Grzegorzem Grabskim CEO w Systell

9.11.2017|Manitu poleca
Myśl jak klient i spełniaj jego zachcianki.

Systell Contact Center Next

14.09.2017|Manitu informuje
Z myślą o naszych obecnych i przyszłych klientach wdrażamy Systell Contact Center Next.

Unikalne rozwiązania od Systell

27.07.2017|Manitu rekomenduje
Jak powstają unikalne funkcjonalności dla naszych klientów?

Systell Partnerem w biznesie

7.06.2017|Manitu poleca
Już od ponad 3 lat mamy przyjemność współpracować z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Zapraszamy do obejrzenia filmu referencyjnego.

Nowa seria telefonów wideokonferencyjnych od Yealink

26.05.2017|Manitu rekomenduje
T5 Smart Media Phone od Yealink w ofercie Systell.

Życzenia Wielkanocne

8.04.2017|Manitu
Życzymy ciepłych, pełnych radosnej nadziei Świąt Wielkanocnych.

Rozwijamy system Contact Center dla MTP

6.04.2017|Manitu lubi wyzwania
Wdrożyliśmy nową funkcjonalność dla Międzynarodowych Targów Poznańskich

Nowe logo systell

20.02.2017|Manitu informuje
Już jest odświeżone i nowoczesne logo systell.

Wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

15.01.2017|Manitu wspiera
Po raz kolejny jesteśmy częścią wirtualnego serca WOŚP