Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Systell wspiera w zakresie wdrożenia RODO

2018-02-28|Manitu radzi

Już w we wrześniu 2016 roku przygotowaliśmy wraz z Kancelarią Prawną Media dokładną analizę dostosowania ochrony danych osobowych w kontekście RODO: Zapraszany do lektury analizy na naszym  blogu KLIKNIJ TUTAJ

 

Oprogramowanie Systell Contact Center posiada funkcje, dzięki którym nasi Klienci mogą czuć się bezpiecznie w kontekście wejścia RODO. Zarządzanie bazą danych w call/contact center jest w tym aspekcie kluczowe. Ważne jest bezpieczeństwo danych, projektowanie nowych formuł informacyjnych oraz zgód klientów a także kwestia przechowywania nagrań.


Kluczowe funkcje Systell Contact Center związane z RODO:

- tworzenie dowolnych list zgód oraz formuł oświadczeń

- przypisanie do zgody nagrania rozmowy telefonicznej lub wiadomości mailowe

-  oznaczenia komunikacji z klientem 

-  dostępu do historii zmian danych osobowych w bazie, źródła danych oraz zakresu udostępniania

- szyfrowanie danych oraz polityka haseł

- zarządzania usuwaniem danych co do których ustał cel przetwarzania

- obsługa prawa do bycia zapomnianym

 

Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

21.06.2018|Manitu przedstawia
Zapraszamy do obejrzenia filmu z udziałem zespołu Systell

Systell nawiązuje współpracę z Voicetel Communications

4.06.2018|Manitu ogłasza
Nasza współpraca jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na robotyzację telefonicznej obsługi wśród klientów Systell.

Systell wystawcą podczas Festiwalu Call Center

16.05.2018|Manitu poleca
Byliśmy na wyjątkowym spotkaniu branży call i contact center.

Premiera Systell Contact Center Next podczas MyCustomerWorld Forum & Expo 2018

10.05.2018|Manitu
Jak osiągnąć Next Level we wszechstronnej komunikacji z klientem?

Nowość od Manitu – ducha skutecznej komunikacji!

17.04.2018|Manitu przedstawia
Z radością dzielimy się informacją o premierze nowego systemu Systell Contact Center Next.

Systell wystawcą podczas MyCustomerWorld

13.04.2018|Manitu zaprasza
Już dziś zapraszamy na nasze stoisko podczas My Customer World EXPO 2018. W trakcie wydarzenia zaprezentujemy nowy system - Systell Contact Center Next.

Życzenia Wielkanocne

30.03.2018|Zespół Systell
Naszym klientom i Partnerom składamy najserdeczniejsze życzenia wielkanocne.

Grzegorz Grabski w CC TALK

26.03.2018|Manitu poleca
W programie CC TALK Grzegorz Grabski opowie o cienkiej linii dzielącej systemy CRM z systemami contact center.

Systell wspiera w zakresie wdrożenia RODO

28.02.2018|Manitu radzi
Jakie funkcje systemu Contact Center są najważniejsze w kontekście RODO?

Wideo rekomendacje od Prywatnej Lecznicy Certus

2.02.2018|Manitu
Korzyści wdrożenia rozwiązań Systell w usługach medycznych.
Porozmawiajmy o skutecznej
komunikacji z Twoimi klientami.
Oddzwonimy
do Ciebie
w 26 sekund
Podaj swój numer telefonu
 Wyślij
Jesteś już 2 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
2