Strona korzysta z plik贸w cookies w celu realizacji us艂ug i zgodnie z Polityk膮 Plik贸w Cookies. Mo偶esz okre艣li膰 warunki przechowywania lub dost臋pu do plik贸w cookies w Twojej przegl膮darce.Zamknij
Zadzwo艅 do nasPN-PT 8:00-17:00

Szukasz systemu Contact Center?

Sprawd藕 nasze rozwi膮zania. Zapraszamy do kontaktu.

 
 
 

Blog

Darmowa dawka wiedzy od MANITU

12.12.2017|Manitu poleca
Pobierz darmowego e-booka i dowiedz si臋 jak skutecznie komunikowa膰 si臋 z klientem.

Jak poprawi膰 jako艣膰 obs艂ugi klienta w contact center?

17.11.2017|Manitu wie
Zadowolony klient to powracaj膮cy klient, warto wi臋c zadba膰 o jako艣膰 obs艂ugi klienta.

7 sposobów na zmniejszenie rotacji w call center / dziale obs艂ugi klienta

10.10.2017|Grzegorz Grabski
Czyli dlaczego warto inwestowa膰 w zesp贸艂?

6 bran偶 w których warto zastosowa膰 oprogramowanie CC?

8.09.2017|Manitu sprawdzi艂
Lista przyk艂adowych bran偶 w kt贸rych wprowadzenie dedykowanego oprogramowania CC b臋dzie strza艂em w dziesi膮tk臋.

4 aspekty skutecznego systemu do telemarketingu

17.07.2017|Manitu wie
Podstawowe aspekty oprogramowania call center, na kt贸re nale偶y zwr贸ci膰 uwag臋 przy wyborze systemu do telemarketingu.

Dlaczego warto wdro偶y膰 oprogramowanie Call/Contact Center?

26.04.2017|Manitu rekomenduje
Przedstawiamy najwa偶niejsze korzy艣ci z wdro偶enia systemu Call/Contact Center w firmie.

8 kluczowych wska藕ników dla efektywnej obs艂ugi klienta

20.03.2017|Manitu sprawdzi艂
Jak znale藕膰 idealny dla siebie zestaw KPI鈥檚?

Kompetencje telemarketera kluczem do sukcesu

7.02.2017|Manitu doradza
Manitu sprawdzi艂 jakie cechy i umiej臋tno艣ci powinien posiada膰 telemarketer.

Efektywna komunikacja w sprzeda偶y

11.01.2017|Manitu rekomenduje
Jak przedstawi膰 klientowi sw贸j produkt lub us艂ug臋 j臋zykiem korzy艣ci?

Komunikacja wideo w biznesie

2.01.2017|Manitu sprawdzi艂
Czyli jak skutecznie wykorzysta膰 technologi臋 tele i wideokonferencji w organizacji spotka艅 biznesowych.