Prowadząc biznes najwięcej czasu poświęcamy na spotkania i rozmowy z klientami, Partnerami biznesowymi i współpracownikami.  Jak to zrobić  skutecznie i inteligentnie? Przepis jest prosty. Dzięki nowoczesnej technologii aż 80% spotkań możemy odbyć po prostu zdalnie.

Oceń konieczność osobistego spotkania z klientem i zorganizuj spotkanie na wyciągnięcie kciuka. Biznes to spotkania również na odległość. Do tego przyda Ci się odpowiedni zestaw wideokonferencyjny. 

Spotkania z klientami, współpracownikami, partnerami biznesowymi są nieodzowne. Według różnych źródeł poświęcamy od 50 do 20% czasu na organizację spotkań. Dojazd, znalezienie miejsca parkingowego, czasem oczekiwanie gdy poprzednie spotkanie naszego gospodarza  przedłużyło  się itd. składają się na nawet 80 % naszego dnia pracy! Są spotkania, dla których ten koszt musimy ponieść, bezpośredni kontakt z klientem i nawiązywanie relacji jest kluczowe. Jednak większość konsultacji, prezentacji statusu projektu, uzupełniania informacji może odbyć się w formie zdalnej – przy pomocy wideokonferencji.

5 korzyści wirtualnej centrali VoIP w biznesie

Dzisiejszy biznes jest bardziej dynamiczny niż kiedykolwiek wcześniej. W zasadzie siedząc przy swoim biurku możesz spotkać się oko w oko z klientem czy partnerem, który znajduje się w dowolnej części świata. Powszechny dostęp do Internetu znosi granice w kontaktach biznesowych. Zamiast kilku dni w podróży i niewątpliwie sporych kosztów związanych z jej organizacją możesz spotkać się, porozmawiać, zaprezentować swoje rozwiązanie za pośrednictwem transmisji wideo. Twój klient czy Partner również doceni możliwość zaoszczędzenia czasu.

Zastosuj technologię tele i wideokonferencji

Systemy tele i wideo konferencyjne na przestrzeni ostatnich kilku lat swojego rozwoju zyskały szereg funkcjonalności zapewniających zdecydowanie większą elastyczność ich zastosowania i używania. Udostępnienie przez ich producentów aplikacji na smartfon, tablet czy laptop pozwala uczestniczyć w spotkaniu z dowolnego miejsca na ziemi. Zastosowanie technologii WebRTC pozwala zamienić przeglądarkę internetową niemal każdego komputera w interfejs pokoju wideo-spotkania. Dużym zainteresowaniem cieszą się również systemy wideokonferencyjne firmy Yealink. W tym rozwiązaniu szczególny nacisk kładziony jest na wysoka jakość dźwięku, która umożliwia sprawne przeprowadzenie rozmów wszystkich uczestników podczas wideokonferencji. Obydwa rozwiązania dają nam możliwość jednoczesnego prezentowania podczas spotkań na ekranie dokumentów, prezentacji czy obiektów. A także możliwość jednoczesnego uczestnictwa w spotkaniu osób znajdujących się w różnych miejscach w tym samym czasie.

 

jaka jest różnica pomiędzy wirtualną centralą a call center

 

Skorzystaj z nowego wymiaru pracy

 

Mobilność współczesnych rozwiązań wideokonferencyjnych doskonale wpisują się w coraz częściej spotykany model pracy. Opiera się on na dużej elastyczności czasu i miejsca pracy. Coraz więcej zadań pracownicy realizują nie zza biurka w firmie, ale z domu lub kawiarni.

Z wielu powodów coraz bardziej powszechny i akceptowalny staje się model pracy zdalnej (tzw. telepracy). W wielu przypadkach pracownik zdalny powinien pozostawać w stałej komunikacji z innymi pracownikami firmy. Dzięki zastosowaniu prostych narzędzi telekonferencyjnych może on brać udział w spotkaniach zespołu projektowego, a nawet z klientami zabierając głos, prezentując, czy nawet składając ofertę.

Aby odnieść sukces w biznesie należy rozmawiać z klientami, partnerami, współpracownikami. Zegar na ścianie oraz zachodzące słońce wyznaczają granice możliwości kontaktu. Ile efektywnych spotkań zrealizujesz w tradycyjnym modelu (przygotowanie, dojazd, kawa, rozmowa, powrót, regeneracja)? A ile możesz zyskać wykorzystując dostępny  nowy model (przygotowanie, rozmowa, podsumowanie)?