Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Darmowa dawka wiedzy od MANITU

2017-12-12|Manitu poleca

Korzyści wdrożenia aplikacji Contact Center w małej lub średniej firmie.

7.08.2018|Manitu wie
Zestawienie realnych korzyści stworzone na podstawie naszych doświadczeń z przedsiębiorcami z sektora małych i średnich firm.

Kanały komunikacji z klientami według Manitu

31.07.2018|Manitu rekomenduje
Zestawienie najważniejszych kanałów komunikacji z klientami.

Najważniejsze zasady telefonicznej obsługi klienta

19.07.2018|Manitu radzi
Czyli jak zadbać o skuteczną komunikację z klientami.

5 pytań, które warto zadać podczas wyboru systemu contact center?

12.06.2018|Manitu podpowiada
Najważniejsze pytania na które odpowiedzi warto znać podczas wyboru dostawcy systemu contact center.

Jak pozyskać klienta przez telefon?

10.05.2018|Manitu zaleca
Manitu poleca 4 sposoby na pozyskanie klienta przez telefon.

5 pomysłów na efektywne zarządzanie bazą danych w systemie CC.

20.04.2018|Manitu poleca
Do czego przydaje się system CC w zarządzaniu bazą danych przy telefonicznej sprzedaży produktów i usług?

Czego nie lubią klienci w kontaktach z Twoją firmą?

1.03.2018|Manitu
Dlaczego kluczowym elementem utrzymania klienta staje się nie tylko wdrożenie odpowiedniego systemu do zarządzania relacjami, ale i odpowiednie jego wykorzystanie?

Bez automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta firmy nie osiągają wzrostu.

18.01.2018|Manitu sprawdził
Kiedy przedsiębiorstwa potrzebują systemu do zorganizowania kontaktu z klientem i dlaczego?

Darmowa dawka wiedzy od MANITU

12.12.2017|Manitu poleca
Pobierz darmowego e-booka i dowiedz się jak skutecznie komunikować się z klientem.

Jak poprawić jakość obsługi klienta w contact center?

17.11.2017|Manitu wie
Zadowolony klient to powracający klient, warto więc zadbać o jakość obsługi klienta.
Porozmawiajmy o skutecznej
komunikacji z Twoimi klientami.
Oddzwonimy
do Ciebie
w 26 sekund
Podaj swój numer telefonu
 Wyślij
Jesteś już 4 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
4