Przejdź do treści
Kontakt

OPROGRAMOWANIE DLA HOTELI I BIUR TURYSTYCZNYCH

Program do obsługi klientów w branży turystycznej

Podróż Twoich klientów zaczyna się od kontaktu

Contact Center w branży turystycznej

System do obsługi klienta w branży turystycznej

Systell Contact Center to system najwyższych lotów do wielokanałowej obsługi klienta branży turystycznej

sprawne contact center w biurze podróży

Z Systell Contact Center osiągniesz kosmiczną jakość obsługi klienta turystycznego

Jak Systell wspiera firmy turystyczne? Dostarczając biurom podróży i innym przedstawicielom branży turystycznej sprofilowane narzędzia zautomatyzowanej obsługi klienta.

Indywidualne podejście do klienta

W turystyce niezwykle istotna jest wysoka jakość obsługi klienta. Dlatego nasz system przy każdym połączeniu identyfikuje klienta i przekierowuje go do indywidualnego opiekuna. W Systell Contact Center istnieje też opcja klientów VIP, od których połączenia będą odbierane poza kolejnością.

Contact Center w branży turystycznej
Contact Center w branży turystycznej

Wsparcie sprzedaży przez sprawny system helpdesk

Helpdesk jest nieodłączną częścią systemu contact center dla branży turystycznej. Daje potencjalnym klientom możliwość zadania dodatkowych pytań, poszerzenia wiedzy o ofercie i zwiększenia poczucia bezpieczeństwa zarówno w kwestii dokonywania wyboru, zakupu, jak i opieki posprzedażowej.

System przygotowany do obsługi wielojęzycznej

Z naszym systemem bez problemu zaprojektujesz wielojęzyczne zapowiedzi głosowe IVR i przekierujesz połączenia do konsultantów rozmawiających w wybranym języku. Możesz też skonfigurować system tak, aby korzystał z numerów telefonicznych pochodzących z różnych światowych stref numeracyjnych.

Contact Center w branży turystycznej
contact center w turystyce

Szerokie możliwości skryptera

W ramach formularzy skryptera efektywnie zarządzisz lotami samolotowymi dla klientów. Dopasujesz wszystkie starty, lądowania i przesiadki. Zaplanujesz dla klienta atrakcje między lotami. Zarezerwujesz hotel lub wynajmiesz samochód. To idealny sposób na zwiększenie efektywności Twojej firmy!

Obsługa ticketowa maili

Obsługa klienta turystycznego to nie tylko połączenia telefoniczne. To także bardzo intensywna korespondencja mailowa. Nasz system wspiera obsługę maili, tworząc z każdej przychodzącej wiadomości tzw. ticket. Dzięki kolejce FIFO, żadna wiadomość email nie pozostanie bez Twojej odpowiedzi.

sprawna obsługa maili w contact center

Kanały komunikacji

Telefon
Sms
Voice-sms
Live chat
Wideo chat
E-mail, czat
Formularz www
Komunikatory
Chat bot
Voice bot
Call back
klienci transport systell
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań