Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Zapraszamy do kontaktu

Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu.

 
 
 
Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. Więcej o ochronie danych

PODRÓŻ

TWOICH KLIENTÓW

ZACZYNA SIĘ OD KONTAKTU

ZADBAJ O SWOICH KLIENTÓW

Z SYSTELL CONTACT CENTER

Twoi klienci będą czuć się wyjątkowo!

Klient traktowany indywidualnie

Wiemy, że w Twojej branży niezwykle istotna jest najwyższa z możliwych jakość obsługi klienta. Dlatego przy każdym połączeniu się z Twoim call center klient zostanie odpowiednio zidentyfikowany. Następnie może zostać przekierowany do indywidualnego opiekuna, który będzie pełnić rolę osobistego concierge. Z naszym systemem możesz również wyodrębnić grupę klientów VIP, którzy dodzwonią się do Twojego contact center zawsze w pierwszej kolejności.

System przygotowany do obsługi wielojęzycznej

Turystyka i travel management nieoderwalnie związane są z obsługą w wielu językach. Stąd z naszymi rozwiązaniami bez problemu zaprojektujesz wielojęzyczne zapowiedzi głosowe IVR, czy odpowiednio przekierujesz połączenia do konsultantów rozmawiających z określonym języku. Co więcej, możesz skonfigurować system tak, aby korzystał z numerów telefonicznych pochodzących z różnych światowych stref numeracyjnych. W efekcie czego Twoi klienci dzwoniąc z zagranicznych numerów telefonicznych będą łączyć się z Tobą dzwoniąc na tanie połączenia lokalne, a nie drogie, międzynarodowe.

Wykorzystasz niezwykłe możliwości skryptera

W ramach formularzy skryptera będziesz efektywnie zarządzać lotami samolotowymi dla klientów. Dopasujesz wszystkie starty, lądowania i przesiadki. Zaplanujesz dla klienta atrakcje pomiędzy lotami. Zarezerwujesz hotel lub wynajmiesz samochód. To wszystko i wiele więcej jesteś w stanie zaprojektować w naszym skrypterze.

Obsługa ticketowa maili

Obsługa klienta turystycznego to nie tylko połączenia telefoniczne. To także bardzo częsta korespondencja mailowa. W Systell Contact Center wykorzystasz obsługę ticketową maili. Efektywnie zarządzisz kolejką FIFO tak, aby żadna wiadomość email nie pozostała bez odpowiedzi.

Zaawansowana obsługa połączeń przychodzących

Systell Contact Center zapewni Ci zestaw niezbędnych funkcji dzięki, którym

zwiększysz jakość obsługi klienta.

Pozwól sobie na lot w jakościowy kosmos!

Z Systell Contact Center osiągniesz kosmiczną jakość obsługi klienta turystycznego.

Każdy klient zostanie obsłużony

Specjalne mechanizmy priorytetów i kanałów obsługi sprawią, że każdy klient zostanie obsłużony w możliwie najszybszym czasie z zachowaniem najwyższych standardów.

Niesamowite Customer Experience

Dzięki kolejnym funkcjom klienci będą traktowani w sposób wyjątkowy. Trudno im będzie zapomnieć o niesamowitej jakości obsługi, jaką otrzymali.

Lojalni ambasadorzy marki

Efektem dwóch poprzednich punktów będzie zbudowanie licznego grona ambasadorów Twojej marki, którzy chętnie będą do Ciebie powracali, a także będą polecali firmę znajomym.

Zapraszamy na spotkanie już dziś.

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.

Chcę skorzystać z darmowej Analityki
Jesteśmy poza biurem.
Oddzwonimy
gdy wrócimy
do pracy.
Podaj swój numer telefonu
 Zamawiam rozmowę
Jesteś już 2 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
2