Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Zapraszamy do kontaktu

Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu.

 
 
 
Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. Więcej o ochronie danych

WIEMY JAK ZADBAĆ O KONTAKT

Z KLIENTAMI

SALONU SAMOCHODOWEGO

ZADOWOLONY KLIENT

TO POWRACAJĄCY KLIENT

Z Systell zadbasz o skuteczną komunikację z klientami

Wykorzystaj nasze doświadczenie w wdrażaniu systemów komunikacji z klientami salonów

 

samochodowych wiemy, w jakich aspektach działalności możemy Tobie pomóc.

 

Czy znasz odpowiedzi na pytania:

 

 

 

Ile połączeń telefonicznych nie odbierają Twoje recepcjonistki, ze względu na bieżącą obsługę klientów salonu?

A przecież każdy odebrany telefon jest szansą na kolejną sprzedaż i pozyskanie lojalnego klienta.

Ilu klientów możesz zyskać uruchamiając zorganizowany dział sprzedaży telefonicznej?

 

 

Dzięki czemu błyskawicznie obsłużysz wszystkie spływające do salonu zgłoszenia, zanim klienci zgłoszą się do konkurencji.

Ile połączeń jest nieodebranych „na częściach” lub „na serwisie”, przez co tracisz klientów?

 

Z tych usług prawdopodobnie czerpiesz największe zyski. Czemu więc pozwalasz na to, aby tracić potencjalnych klientów?

Dlaczego warto nam zaufać?


Posiadamy największe w Polsce doświadczenie w dostarczaniu systemów do komunikacji z klientami (contact center) dla dealerów samochodowych. Z sukcesem zrealizowaliśmy wdrożenia zarówno dla jedno-, jak i wielomarkowych salonów takich marek jak np.:

Dowiedz się na co możesz liczyć wybierając ofertę Systell

Wdrożysz najlepsze praktyki rynkowe w swoim salonie

Nasze bogate doświadczenie w branży automotive pozwoliło nam skonsolidować w jedną całość wszystkie dobre praktyki prowadzenia komunikacji z klientami salonów samochodowych. Doradzimy Tobie w jaki sposób zmienić procesy kontaktu z klientami, jak zoptymalizować pracę recepcji, jak wyodrębnić osobne, wyspecjalizowane osoby do obsługi telefonicznej klientów.

Bezproblemowa integracja z DMS

Wiemy, że każda marka samochodowa ma swój system DMS oraz, że potrafią się one różnić między sobą zakresem dostępnych funkcji i możliwości. Realizowaliśmy już podobne wdrożenia. Dlatego, nawet jeśli prowadzisz multibrandowy salon samochodowy, przeprowadzimy Ciebie przez proces integracji Systell Contact Center ze wszystkimi systemami DMS, których używasz. Od tej pory będziesz mógł prowadzić komunikację z klientami z jednego, prostego narzędzia.

Umówisz z nami 100% więcej jazd testowych lub spotkań dla doradców

Pokażemy Tobie jak wykorzystać Systell Contact Center do pozyskiwania nowych leadów sprzedażowych. Przekonasz się jak efektywnie możesz obsługiwać przez telefon zgłoszenia ze stron internetowych, a także realizować kampanie telefoniczne na posiadanej już bazie kontaktów. Wszystko w celu wygenerowania jak największej liczby jazd testowych lub spotkań w salonie dla doradców.

Zamienimy nieodebrane połączenia w lojalnych klientów

Klienci salonów samochodowych skarżą się często na brak możliwości dodzwonienia się do dealera. Przede wszystkim na tą chorobę cierpią działy serwisu i części, jednak numery główne również bywają słabo odbierane. Na początku przeprowadzimy analizę nieodbieranych telefonów po to, aby z pomocą naszych systemów telekomunikacyjnych wprowadzić odpowiednie procedury naprawcze. W efekcie sprawią one, że w Twoim salonie zostanie odebrane nawet 20% więcej połączeń telefonicznych, zanim klienci dodzwonią się do konkurencji. To prosta droga do pozyskania nowych, lojalnych klientów.

Akcje sezonowe? Badanie satysfakcji? Wykorzystasz nowe kanały kontaktu z klientami

Zastanawiasz się w jaki sposób przyciągnąć klientów do Twojego salonu na akcje sezonowe? A może myślisz nad nowymi sposobami ankietowania i badania satysfakcji? Z Systell Contact Center wprowadzisz kontakt z klientem na nowy, wyższy poziom, dzięki takim kanałom komunikacji jak: telefon, SMS, obsługa formularzy ze stron internetowych, czy SMS Głosowy. Wszystko będzie dla Ciebie dostępne z poziomu jednego, prostego w użyciu narzędzia.

Zapraszamy na spotkanie już dziś.

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.

Chcę skorzystać z darmowej Analityki
Jesteśmy poza biurem.
Oddzwonimy
gdy wrócimy
do pracy.
Podaj swój numer telefonu
 Zamawiam rozmowę
Jesteś już 5 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Manitu z chęcią pomoże.Doradzi i zadba o Twoje potrzeby.
5