Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Zapraszamy do kontaktu

Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu.

 
 
 
Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. Więcej o ochronie danych

POZNAJ SYSTEM,

KTÓRY WYBIERA WIĘKSZOŚĆ

FRIM W POLSCE

Lider na polskim rynku!

Prowadzisz firmę w szeroko pojętej branży sprzedaży bezpośredniej? Nie zastanawiaj się więcej, tylko skorzystaj z systemu, któremu zaufało najwięcej firm z Twojego sektora rynku!

Najwięcej wdrożeń w Polsce

Przez 11 lat działalności przeprowadziliśmy ponad 200 wdrożeń systemu contact center dla branży sprzedaży bezpośredniej

Najlepszy dialer predictive

Testy przeprowadzone przez naszych klientów jednoznacznie wskazują, że nasze rozwiązania dialerowe są idealnie dopasowane do wymagań branży sprzedaży bezpośredniej

Precyzyjne zarządzanie bazą

Udostępniamy narzędzia, które pozwalają optymalnie zarządzać kampaniami realizowanymi nawet na setkach tysięcy rekordów, czy milionach rekordów.

Najwyższy poziom zarządzania bazą danych

Tak samo jak Ty, my również wiemy, że każdy rekord nawet w wielomilionowej bazie danych należy szanować i traktować indywidualnie.

 

Z tego względu zaprojektowaliśmy w naszym systemie mechanizmy, które zwiększają efektywność prowadzonych kampanii a jednocześnie pomagają optymalnie zarządzać bazą danych.

Dlaczego warto wybrać Systell Contact Center?

Najlepsza na rynku wydajność dialera predictive

Testy wydajnościowe przeprowadzone u naszych Klientów na prawdziwych kampaniach wykazały, że korzystając z naszego Predictive Dialera (PDS) konsultanci mogą osiągać statystyki nawet 50 minut rozmów na godzinę pracy.

Jeden spójny proces umawiania spotkań

Niezależnie jak wygląda Twój proces telefonicznego umawiania spotkań będziesz w stanie perfekcyjnie go odwzorować w Systell Conact Center. Zapraszanie na prezentacje, czy ich późniejsze potwierdzanie, jest realizowane automatycznie bez konieczności eksportu i importu rekordów do osobnych kampanii.

Pełna obsługa posprzedażowa i serwisowa

Jeśli sprzedajesz produkty, które wymagają obsługi posprzedażowej lub serwisowej, wszystkie te procesy zaprojektujesz i wdrożysz w Systell Contact Center. Nasze oprogramowanie nie służy wyłącznie umawianiu spotkań. Jest to kompleksowe rozwiązanie do budowania relacji z klientami i prowadzenia z nimi kontaktu na najwyższym poziomie jakości obsługi.

Dodatkowe funkcje to dla nas żaden problem!

Wiemy, że każda firma w branży sprzedaży bezpośredniej chce się w jakiś sposób wyróżnić spośród konkurencji. Dlatego jesteśmy przygotowani technologicznie na każdą chęć wprowadzenia nowych funkcji do oprogramowania. Realizowaliśmy już m.in. takie zlecenia jak generator listów z zaproszeniami, czy aplikacja na tablet z losowaniem nagrody dla klienta podczas umówionego telefonicznie spotkania z handlowcem.

Zarządzanie wieloma kampaniami i agentami

Niezależnie ile jednocześnie realizujesz kampanii telefonicznych, czy ilu agentów zatrudniasz, nasz Panel Managerski jest na tyle intuicyjny, że kierowanie Twoim contact center stanie się przyjemnością!

Zapraszamy na spotkanie już dziś.

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.

Chcę skorzystać z darmowej Analityki
Porozmawiajmy o skutecznej
komunikacji z Twoimi klientami.
Oddzwonimy
do Ciebie
w 26 sekund
Podaj swój numer telefonu
 Wyślij
Jesteś już 4 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
4