Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Zapraszamy do kontaktu

Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu.

 
 
 
Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. Więcej o ochronie danych

KORZYSTAJ Z ZAAWANSOWANYCH RAPORTÓW

TWOJE CALL CENTER ZAWSZE POD KONTROLĄ

Bądź na bieżąco!

Systell Contact Center to nie tylko efektywne narzędzie do realizacji wszelkiego kontaktu z klientem.To również potężna maszyna analityczna, która pozwala tworzyć i analizować najróżniejsze raporty i statystyki.

Zyskaj dostęp do cennych statystyk. Dowiedz się jak pracują konsultanci.

Bieżące statystyki pracy

Każdy Twój pracownik widzi na bieżąco jak kształtują się jego dzienne statystyki pracy. Dzięki temu zawsze wie ile rozmów wykonał, ile wysłał maili czy SMSów oraz ile przeprowadził rozmów na chacie. Statystyki te są fantastycznym elementem samokontroli pracy agenta. Wykorzystaj ten fakt m.in. tworząc odpowiednie systemy motywacyjne oparte o efektywność biznesową pracowników.

Wallboard

Bieżące statystyki pracy pojedynczego agenta wymagają często uzupełniania o dane globalne. Istotne są więc także statystyki pracy całego zespołu konsultantów. Z pomocą wówczas przychodzi funkcja typu wallboard, dzięki której możliwe jest wyświetlenie konsultantom wielu statystyk zmieniających się w czasie rzeczywistym. Dzięki Systell Contact Center Twoi pracownicy zawsze na bieżąco otrzymują informację m.in. o obciążeniu poszczególnych kolejek, średnich czasach oczekiwania na połącznie oraz czasach rozmów.

Systell Contact Center to także kopalnia danych dla managerów.

Dane telekomunikacyjne

System na bieżąco śledzi oraz raportuje wiele istotnych statystyk oraz wskaźników KPI obsługi telefonicznej. Już nigdy nie będziesz zastanawiać się m.in. nad tym, ile czasu Twoi pracownicy poświęcają na rozmowy, jak długo klienci czekają na połączenie i ile osób w tym czasie się rozłącza.

Dane biznesowe

Systell Contact Center odnotowuje każdą zrealizowaną przez pracownika akcję w zaprojektowanym na potrzeby Twojej firmy procesie biznesowym. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczyć Tobie kompleksowy zestaw danych biznesowych na temat realizacji Twoich celów. Przykładowo dane na temat zrealizowanej sprzedaży pokażemy Tobie z perspektywy całej firmy, czy w rozbiciu na zespoły, pojedynczego konsultanta, poszczególnego klienta itp.

Szersza perspektywa raportowania

Do raportów zawierających dane telekomunikacyjne oraz biznesowe wygenerowane w Systell Contact Center, możemy bez problemu dołączyć informacje pobrane ze zintegrowanych z call center systemów. Dzięki temu otrzymujesz kompleksowy obraz funkcjonowania Twojego zespołu, czy też nawet całej firmy. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj. /Tu by się przydał przeklik na stronę z szerszą perspektywą – takie odnośniki wewnętrzne pozytywnie wpływają na SEO/

Raporty mobilne

Nieważne gdzie jesteś, nieważne z jakiego urządzenia aktualnie korzystasz – w każdej chwili jesteś w stanie sprawdzić bieżące statystyki pracy, dzięki kompleksowemu raportowaniu przystosowanemu do pracy na urządzeniach mobilnych. Z Systell Contact Center nic Cię nie ogranicza!

Nie ograniczaj się!

Spotkaj się z nami, poznaj możliwości Systell Contact Center i przekonaj się co oferujemy.

Nie ograniczamy Twoich możliwości, dlatego jeśli będzie brakować Tobie jakiś raportów, statystyk i danych, powiedz nam o tym. Wdrożymy je specjalnie dla Ciebie.

Przekonaliście mnie – proszę o kontakt.
Jesteśmy poza biurem.
Oddzwonimy
gdy wrócimy
do pracy.
Podaj swój numer telefonu
 Zamawiam rozmowę
Jesteś już 2 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
2