BMW Dobrzański stawia na niezawodny system komunikacji BDC

Systell referencje od klientów - BMW Dobrzański

BMW Dobrzański stawia na niezawodny system komunikacji BDC

Systell został dostawcą rozwiązań dla BMW Dobrzański.

BMW Dobrzański korzysta z dostarczonego przez nas kompleksowego systemu BDC. System ten pozwala płynnie przejść z pracy z kilkoma niezależnymi systemami obsługującymi branżę automotive na komfortową obsługę jednego zintegrowanego systemu komunikacji w salonie samochodowym. Polecamy to rozwiązanie, jako narzędzie poprawiające w widoczny sposób komfort klientów kontaktujących się z salonem oraz podnoszące efektywność pracy agentów salonu.

 

Zapraszamy do zapoznania się z referencjami:

BMW Dobrzański referencje

 



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności