Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center? | SYSTELL
17380
post-template-default,single,single-post,postid-17380,single-format-standard,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

Systell Contact Center to jeden z najnowocześniejszych systemów na polskim rynku służący do wszechstronnej komunikacji z klientami. Dzięki naszemu rozwiązaniu każda firma może stworzyć idealne środowisko pracy dla zespołu call center, działu sprzedaży, czy obsługi klienta. Oprogramowanie jest dostępne z każdego tabletu i desktopu działającego pod Windows, Linux, iOS i Android. Natomiast nowoczesny design aplikacji sprawia, że realizowanie wszechstronnego kontaktu z klientami (telefon, email, chat, SMS, social media i web form) jest przyjemnością dla każdego użytkownika systemu.

Czy wiesz dlaczego Twoja firma potrzebuje rozwiązania contact center?

Zapraszamy do obejrzenia nowego filmu z udziałem pracowników firmy Systell



Zdobywamy szczyty wraz z 3CX

Zdobywamy szczyty wraz z 3CX

Zaczynaliśmy tak jak każdy. Stopniowo zdobywaliśmy kolejne gwiazdki Bronze, Silver, Gold, Platinum. Dziś jesteśmy na szczycie. Jako pierwsi w Polsce...
Czytaj więcej
Customer Care Festival

Customer Care Festival

Już w najbliższy poniedziałek, będziemy mieli przyjemność spotkać się z Wami, na największym wydarzeniu, branży CUSTOMER CARE. A mianowicie na...
Czytaj więcej
Integracja Systell Contact Center z Messenger

Integracja Systell Contact Center z Messenger

Nasz System Contact Center jest nieustannie ulepszany. Chcemy, aby Wasze codzienne czynności związane z obsługą klienta, były coraz efektywniejsze. Dlatego...
Czytaj więcej
Świętujemy 15-lecie Systell

Świętujemy 15-lecie Systell

Już od 15 lat wspomagamy Was w codziennych wyzwaniach, związanych z obsługą klienta! Dziękujemy za zaufanie i z nieustającym zapałem, zabieramy...
Czytaj więcej
Systell jak co roku wspiera WOŚP

Systell jak co roku wspiera WOŚP

Z przyjemnością staliśmy się częścią wirtualnego serca. W realizacji celu 27. Finału WOŚP Fundacja skupi się przede wszystkim na zakładach...
Czytaj więcej
Życzenia Świąteczne od Systell
Podsumowanie roku 2018 w Systell

Podsumowanie roku 2018 w Systell

Jak co roku w serwisie NaSluchawkach.pl publikowane są podsumowania roku. Tym razem ważne wydarzenia, trendy i sukcesy podsumowuje Marta Grządzielska...
Czytaj więcej
Byliśmy na Customer Congress

Byliśmy na Customer Congress

Systell Partnerem IV edycji Customer Congress. Manitu inspirował podczas prezentacji Marcina Grabowskiego. Temat prezentacji: "Quo Vadis Call Center - w...
Czytaj więcej
Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

Nasz blog został wyróżniony przez serwis nasluchawkach.pl

Dziękujemy za wyróżnienie naszego bloga wśród 7 najbardziej inspirujących przez serwis nasluchawkach.pl. Manitu inspiruje Was od lat a naszą nowością...
Czytaj więcej
Grzegorz Grabski – prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

Grzegorz Grabski – prezes Systell wśród najważniejszych osób w branży Contact Center.

  Co roku redakcja CCNEWS.PL  przygotowuje listę 25 nazwisk, które w opinii  redakcji najbardziej oddziaływują na całą branżę contact center.  W...
Czytaj więcej