W czerwcu do grona naszych Klientów dołączyła jedna z najszybciej rozwijających się w Europie firm pożyczkowych – Net Credit.

Aktualnie zakończyliśmy pierwszy etap wdrożenia. Jego celem było uruchomienie SysTell Contact Center w polskim oddziale Net Credit. W tym momencie rozpoczynamy drugi etap, w którym przeprowadzimy integrację z wewnętrznymi systemami Klienta oraz co najważniejsze, uruchomimy nasz system w oddziałach Net Credit w Rosji, Gruzji i na Łotwie.

Dla naszego Klienta najważniejsza jest spójna i efektywna praca call center na tym samym systemie w wielu krajach. Osiągnęliśmy to poprzez uruchomienie dzwonienia w trybie Predictive oraz integracji z kilkoma centralami 3CX należącymi do Klienta dla połączeń przychodzących. Takie rozwiązanie zapewnia ujednolicone zarządzanie pracą a następnie raportowanie wyników do Centrali Firmy.

 

Sprawdź powiązane artykuły: