Net Credit - duże międzynarodowe wdrożenie! | SYSTELL
18097
post-template-default,single,single-post,postid-18097,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Net Credit – duże międzynarodowe wdrożenie!

wdrozenie-net-credit-systell

Net Credit – duże międzynarodowe wdrożenie!

W czerwcu do grona naszych Klientów dołączyła jedna z najszybciej rozwijających się w Europie firm pożyczkowych – Net Credit.

Aktualnie zakończyliśmy pierwszy etap wdrożenia. Jego celem było uruchomienie SysTell Contact Center w polskim oddziale Net Credit. W tym momencie rozpoczynamy drugi etap, w którym przeprowadzimy integrację z wewnętrznymi systemami Klienta oraz co najważniejsze, uruchomimy nasz system w oddziałach Net Credit w Rosji, Gruzji i na Łotwie.

Dla naszego Klienta najważniejsza jest spójna i efektywna praca call center na tym samym systemie w wielu krajach. Osiągnęliśmy to poprzez uruchomienie dzwonienia w trybie Predictive oraz integracji z kilkoma centralami 3CX należącymi do Klienta dla połączeń przychodzących. Takie rozwiązanie zapewnia ujednolicone zarządzanie pracą a następnie raportowanie wyników do Centrali Firmy.