Ogólne

Nasze doświadczenie i zaangażowanie owocuje. Manitu miło jest poinformować, że SysTell sp. z o.o. jest jedynym Platinium Partnerem 3CX w Polsce. Stworzyliśmy w Systell zespół wdrożeniowców i developerów certyfikowanych przez 3CX. Członkowie zespołu posiadają certyfikaty 3CX Certified Engineer i 3CX Advanced Certified. Zespół ten wdrożył rozwiązanie...

  Podczas specjalnej ścieżki tematycznej Multichannel -  "Klient i technologie przyszłości" - Marcin Grabowski z SysTell  i Rafał Rasmus z MediaSystem.pl przedstawili prezentację na temat: Człowiek czy Technologia? Czego wymaga dzisiejsza obsługa klienta? Opartą o własne ciekawe doświadczenia i przykłady.   Podczas prezentacji zostały poruszone między innymi, następujące zagadnienia: TECHNOLOGIA Nowe technologie to nowe możliwości...

Sprawne planowanie czasu pracy pracowników jest kluczowe w zarządzaniu zespołem. Należy zapewnić odpowiednią kadrę wymaganą do poprawnej realizacji wyznaczonych zadań bez względu na branże w jakiej działamy. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, w SysTell Contact Center pojawił się nowy moduł – możliwość planowania pracy konsultanta,...

Staramy się by nasz Klient mógł na Nas liczyć pod kątem konsultacji i analityki działu call center jak dalej funkcjonowania utrzymania i przede wszystkim rozwoju, dlatego bardzo ważny jest dla Nas efektywny sposób komunikacji z Klientem. W dniach 01.06 – 02.06. 2016 przeprowadzamy wewnętrzne szkolenie dla pracowników...

W piątkowe popołudnie wykorzystaliśmy piękną pogodę na otwarcie sezonu grillowego w naszym ogródku. Wspólne grillowanie połączyliśmy z oficjalną inauguracją chillout room'u. Z dobrymi humorami rozegraliśmy meczyki w piłkarzyki i zawody w Darta. Zwycięzcom gratulujemy! Ciąg dalszy na pewno nastąpi. ...

Lubimy programować i ciężko pracować ale staramy się również dbać o pozytywne nastawienie do pracy. Nasz chillout room to efekt wspólnych pomysłów na inspirującą i kreatywną przestrzeń dla chwilowego relaksu. Tak więc gramy w piłkarzyki i darta, czytamy branżowe czasopisma, ćwiczymy na desce do utrzymywania...

Zapytanie ofertowe z dnia 09 maja 2016 roku - dotyczące opracowania Modelu Biznesowego Internacjonalizacji dla Systell S.C. w ramach działania 1.2. Internacjonalizacja MŚP I Etap Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Zapraszamy do wzięcia udziału w procedurze wyboru wykonawcy usługi dotyczącej doradztwa prowadzącego do opracowania Modelu Biznesowego Internacjonalizacji...

W dniach 27-28 kwietnia uczestniczyliśmy w konferencji Customer Contact Management Summit. Jest to spotkanie praktyków odpowiedzialnych za ciągłe zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta. Forum daje okazję do wymiany doświadczeń, praktyk i inspiracji. W dwu dniowym wydarzeniu mieliśmy okazję wymienić doświadczenie z osobami odpowiedzialnymi za Customer...

Od niedawna rozwijamy nasze kompetencje również na innych polach. Od ponad trzech miesięcy większość zespołu uczy się języka angielskiego. Zajęcia na dwóch poziomach prowadzi Pani Anna Czarnecka ze szkoły Easy Way. Ze względu na to, że współpracujemy z coraz większą liczbą Klientów z zagranicy skupiamy się...

Manitu przedstawia 10 prostych sposobów na ulepszenie komunikacji z klientem. 1. „Kliknij i zadzwoń do nas za darmo” Sprawna komunikacja „telefoniczna” z klientem bez ponoszenia kosztów? Tak, to możliwe i niesamowicie proste w użyciu. Wystarczy jedno kliknięcie klienta, a zadzwoni on na Twoją infolinię przez przeglądarkę internetową,...