Aktualności

Zakończyliśmy wdrożenie SysTell Contact Center oraz centrali 3CX w Hurtowni Farmaceutycznej LUBFARM S.A., która działa na terenie południowo-wschodniej Polski. Głównym celem LUBFARMu jest pomoc aptekom w budowaniu przewagi konkurencyjnej w stosunku do agresywnych podmiotów sieciowych. Wdrożenie naszych systemów dla działów call center w trzech lokalizacjach (Lublin,...

Z przyjemnością możemy poinformować o kolejnym sukcesie SysTell Contact Center. Dzięki naszym rozwiązaniom Międzynarodowe Targi Poznańskie uzyskały natychmiastowy zwrot z poczynionej inwestycji w nasz system. Zastosowane przez nas technologie pozwoliły na znaczny wzrost efektywności działu call center. Dzięki temu o połowę spadło zapotrzebowanie na ilość...

We wrześniu do grona naszych Klientów dołączyły Międzynarodowe Targi Poznańskie. Lider polskiego przemysłu targowego, który posiada prężnie działający dział Call Center, realizujący kampanie na potrzeby promocji wydarzeń targowych i konferencyjnych. ​ Międzynarodowe Targi Poznańskie jako główny cel wdrożenia SysTell Contact Center określiły zwiększenie efektywnego czasu pracy konsultantów....

Jesteśmy pierwszą i na razie jedyną firmą w Polsce, która została Platynowym Partnerem rozwiązania 3CX Phone System. Dziękujemy zarówno firmie 3CX, jak i przede wszystkim naszym Klientom za okazane zaufanie. Jednocześnie informujemy, że uruchomiliśmy nową witrynę dedykowaną naszym działaniom związanym z 3CX - Zapraszamy!...

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji o naszych nowych aplikacjach dla 3CX umożliwiających elastyczne raportowanie i pokazywanie danych na wallboard. [embed]https://www.slideshare.net/SystellContactCenter/dlaczego-raporty-3-cx-z-systell[/embed] Dlaczego raporty 3 cx z systell...

Idea Money S.A. specjalizuje się w faktoringu, monitoringu i windykacji. Firma pomaga klientom zarządzać swoimi wierzytelnościami.   Celem wdrożenia systemu contact center było spójna obsługa wielu kanałów komunikacyjnych zarówno wychodzących, jak i przychodzących, z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa wrażliwych danych bankowych....

W tym miesiącu uruchomiliśmy telefonię opartą o 3CX dla największej w Polsce sieci dyskontów odzieżowo – przemysłowych. Ze względu na ekspansję naszego Klienta do krajów Europy południowo – wschodniej, wdrożenie obejmowało oddziały z kilku krajów, z głównymi działaniami w Centrali Firmy w Poznaniu....

Prezentujemy nowość w naszym systemie call center - softphone zintegrowany z systemem w przeglądarce internetowej.   Dzięki stworzeniu i udostępnieniu softphona bezpośrednio w systemie call center nie ma już konieczności korzystania z dodatkowej aplikacji desktopowej. Polepsza to jakość rozmów i prostotę użycia. Dodatkowo nie będzie występowało już...