Aktualności

Idea Money S.A. specjalizuje się w faktoringu, monitoringu i windykacji. Firma pomaga klientom zarządzać swoimi wierzytelnościami.   Celem wdrożenia systemu contact center było spójna obsługa wielu kanałów komunikacyjnych zarówno wychodzących, jak i przychodzących, z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa wrażliwych danych bankowych....

W tym miesiącu uruchomiliśmy telefonię opartą o 3CX dla największej w Polsce sieci dyskontów odzieżowo – przemysłowych. Ze względu na ekspansję naszego Klienta do krajów Europy południowo – wschodniej, wdrożenie obejmowało oddziały z kilku krajów, z głównymi działaniami w Centrali Firmy w Poznaniu....

Prezentujemy nowość w naszym systemie call center - softphone zintegrowany z systemem w przeglądarce internetowej.   Dzięki stworzeniu i udostępnieniu softphona bezpośrednio w systemie call center nie ma już konieczności korzystania z dodatkowej aplikacji desktopowej. Polepsza to jakość rozmów i prostotę użycia. Dodatkowo nie będzie występowało już...