Aktualności

Kolejna rekomendacja naszego systemu contact center, trafia na nasze konto.  Systell Contact center to rozwiązanie modułowe, dlatego potrafimy je dopasować do różnych biznesów. Tym razem system spełnił się w roli, w pełni funkcjonalnego, systemu BDC, dedykowanego salonom samochodowym.   Dziękujemy dealerowi Inchcape za słowa uznania i...

Nasz klient przyszedł z potrzebą uruchomienia systemu do obsługi Contact Center. To nie jedyne usprawnienie, które udało nam się wdrożyć w Żabce. >> Zapoznaj się z referencjami! << W Centrum Wsparcia Klienta i w Centrum Wsparcia Franczyzobiorcy działają mechanizmy zbierające oceny przeprowadzonej rozmowy. Jak to dokładnie wygląda?...

20 maja w nietypowej oprawie on-line odbyła się konferencja BestinCloud poświęcona zagadnieniom efektywnego wykorzystania technologii cloud w rozwoju biznesu. Jury konkursowe złożone z managerów IT z grona CIO100 przyznało nagrody dla najlepszych rozwiązań chmurowych: "Best in Cloud 2020". Z dumą informujemy, że Systell Contact Center...

Nasz zespół rozpoczął współpracę z polską siecią sklepów sportowych Decathlon.Każdy sklep utrzymywał osobną centralę telefoniczną, bazującą zarówno na telefonach stacjonarnych jak i komórkowych. Zarządzanie dużą liczbą central, wiązało się z ogromnymi kosztami zarówno infrastruktury jak i operatorskimi. Dużym problemem była ograniczona...

W związku z trudną sytuacją, która ma obecnie miejsce w Polsce i na całym świecie, wiele firm staje przed prawdziwym wyzwaniem jakim jest zapewnienie bezpieczeństwa swoim pracownikom, z równoczesnym utrzymaniem dotychczasowych działań. Zobowiązania nadal są, dlatego każdy biznes dotrzymuje wszelkich starań aby się z nich wywiązać się i nie...

Jak co roku, gramy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Tegoroczna edycja ma na celu zapewnienie najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. Budując wirtualne serce jesteśmy częścią tej wyjątkowej inicjatywy. ...

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, życzymy Wam, abyście spędzili je radośnie, ciesząc się sukcesami kończącego się roku. Wszystkim naszym Klientom i Partnerom, dziękujemy za dotychczasową współpracę i życzymy pomyślności w 2020 roku. ...

Kontel Partner Summit to wydarzenie, organizowane dla najważniejszych przedstawicieli sektora Contact Center. Na tegorocznej edycji, nie mogło nas zabraknąć. Współorganizatorem tego spotkania była firma Kontel - znany importer i dystrybutor rozwiązań telekomunikacyjnych: telefonów konferencyjnych, telefonów IP i analogowych oraz słuchawek nagłownych, Z ich sprzętu, na...

Na zmiany w obsłudze klienta musimy reagować równie szybko, jak nasi klienci. Dlatego, warto być na bieżąco z newsami ze świata Customer Service. Jak to zrobić? Otóż, od niedawna, na rynku wydawniczym, pojawił się nowy magazyn "Customer Service Magazine". Jego pierwszy numer, znajdziecie pod tym...