Aktualności | Strona 4 z 9
274
archive,paged,category,category-aktualnosci,category-274,paged-4,category-paged-4,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Aktualności

Od ponad 10 lat z pasją realizujemy projekty Contact Center dla naszych klientów. Zmienia się technologia, otoczenie i wyzwania przed nami stojące. Zmieniamy się również my i nasz zespół. Postanowiliśmy odświeżyć logo. Stawiamy na nowoczesność i tradycyjne bumerangi. Zmianę pochwala Manitu duch skutecznej komunikacji.    
SysTell po raz kolejny wspiera WOŚP podczas 25 finału. Lubimy technologię więc z przyjemnością staliśmy się częścią wirtualnego serca.   Okaż Serce, Wspieraj Serce!   Gramy dla dzieci i seniorów - Dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom   "25 lat grania Orkiestry to poważna część…
Nowoczesna komunikacja biznesowa umożliwia organizację spotkań, dzięki rozwiązaniom tele i wideokonferencji. W ostatnim czasie przetestowaliśmy sprzęt telekonferencyjny firmy Yealink. Zostaliśmy Partnerem firmy Yealink i uzyskaliśmy dwa ważne certyfikaty, dzięki którym mamy kompetencje doradzania najlepszych rozwiązań dla naszych klientów.   Yealink Certified Video Conferencing Engineer (CVE) - potwierdza nasze kompetencje w zakresie konfiguracji, zarządzania, wsparcia oraz rozwiązywania…
Już od 10 lat z pasją i zaangażowaniem tworzymy rozwiązania Contact Center. Z okazji jubileuszu 10 lecia SysTell świętowaliśmy z zespołem rozwój i sukcesy firmy podczas spotkania jubileuszowego w Hotelu Remes. Jak zawsze towarzyszyła nam dobra zabawa i wspomnienia najważniejszych wydarzeń naszej firmy. Miło nam, że co roku spotykamy się w coraz większym gronie. Dziękujemy…
Nasze doświadczenie i zaangażowanie owocuje. Manitu miło jest poinformować, że SysTell sp. z o.o. jest jedynym Platinium Partnerem 3CX w Polsce. Stworzyliśmy w Systell zespół wdrożeniowców i developerów certyfikowanych przez 3CX. Członkowie zespołu posiadają certyfikaty 3CX Certified Engineer i 3CX Advanced Certified. Zespół ten wdrożył rozwiązanie 3CX Phone System w ponad 50 firmach w Polsce…
  Podczas specjalnej ścieżki tematycznej Multichannel -  "Klient i technologie przyszłości" - Marcin Grabowski z SysTell  i Rafał Rasmus z MediaSystem.pl przedstawili prezentację na temat: Człowiek czy Technologia? Czego wymaga dzisiejsza obsługa klienta? Opartą o własne ciekawe doświadczenia i przykłady.   Podczas prezentacji zostały poruszone między innymi, następujące zagadnienia: TECHNOLOGIA Nowe technologie to nowe możliwości czyli o najnowszych trendach w Contact…
Pracujemy z pasją i profesjonalnie. Stawiamy na pozytywne podejście do pracy. Lubimy kodować i tworzyć użyteczne rozwiązania. Specjalizujemy się w wdrażaniu nowoczesnych technologii. Chcesz Nas poznać bliżej? Zapraszamy do obejrzenia filmu o SysTell - poznaj nasz zespół.
Monitorowanie  rzeczywistych przepływów połączeń  usprawnia procesy optymalizacji i zwiększania efektywności Contact Center. Menadżer uzyska dostęp do Wallboard, w którym będzie miał możliwość śledzenia najważniejszych parametrów Contact Center, na przykład będą to: liczba połączeń oczekujących na danej kolejce/kolejkach liczba prowadzonych rozmów na danej kolejce/kolejkach liczba agentów zalogowanych do na danej kolejki/kolejek średni czas rozmów przychodzących i wychodzących…
Na co dzień firmy stykają się z różnymi rodzajami zgłoszeń od klientów jak reklamacja, zapytania, zgłoszenia czy zamówień. O zadowoleniu klienta decyduje jakość i szybkość rozwiązania problemu i odpowiedzi na pytania. System ticketowy umożliwia efektywny i skuteczny kontakt z klientem.   Najważniejsze funkcjonalności systemu ticketowego: wielokanałowość - integracja zgłoszeń klientów ze wszystkich kanałów komunikacji (…