Aktualności

Już od 10 lat z pasją i zaangażowaniem tworzymy rozwiązania Contact Center. Z okazji jubileuszu 10 lecia SysTell świętowaliśmy z zespołem rozwój i sukcesy firmy podczas spotkania jubileuszowego w Hotelu Remes. Jak zawsze towarzyszyła nam dobra zabawa i wspomnienia najważniejszych wydarzeń naszej firmy. Miło nam, że...

Nasze doświadczenie i zaangażowanie owocuje. Manitu miło jest poinformować, że SysTell sp. z o.o. jest jedynym Platinium Partnerem 3CX w Polsce. Stworzyliśmy w Systell zespół wdrożeniowców i developerów certyfikowanych przez 3CX. Członkowie zespołu posiadają certyfikaty 3CX Certified Engineer i 3CX Advanced Certified. Zespół ten wdrożył rozwiązanie...

  Podczas specjalnej ścieżki tematycznej Multichannel -  "Klient i technologie przyszłości" - Marcin Grabowski z SysTell  i Rafał Rasmus z MediaSystem.pl przedstawili prezentację na temat: Człowiek czy Technologia? Czego wymaga dzisiejsza obsługa klienta? Opartą o własne ciekawe doświadczenia i przykłady.   Podczas prezentacji zostały poruszone między innymi, następujące zagadnienia: TECHNOLOGIA Nowe technologie to nowe możliwości...

Pracujemy z pasją i profesjonalnie. Stawiamy na pozytywne podejście do pracy. Lubimy kodować i tworzyć użyteczne rozwiązania. Specjalizujemy się w wdrażaniu nowoczesnych technologii. Chcesz Nas poznać bliżej? Zapraszamy do obejrzenia filmu o SysTell - poznaj nasz zespół. [embed]https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=yP5b_SX7jeo[/embed]...

Monitorowanie  rzeczywistych przepływów połączeń  usprawnia procesy optymalizacji i zwiększania efektywności Contact Center. Menadżer uzyska dostęp do Wallboard, w którym będzie miał możliwość śledzenia najważniejszych parametrów Contact Center, na przykład będą to: liczba połączeń oczekujących na danej kolejce/kolejkach liczba prowadzonych rozmów na danej kolejce/kolejkach liczba agentów zalogowanych...

Na co dzień firmy stykają się z różnymi rodzajami zgłoszeń od klientów jak reklamacja, zapytania, zgłoszenia czy zamówień. O zadowoleniu klienta decyduje jakość i szybkość rozwiązania problemu i odpowiedzi na pytania. System ticketowy umożliwia efektywny i skuteczny kontakt z klientem.   Najważniejsze funkcjonalności systemu ticketowego: wielokanałowość -...

Wyjazd integracyjny W sierpniowy weekend postanowiliśmy poczuć troszkę adrenaliny podczas podczas kolejnego wyjazdu integracyjnego. Sprawdzaliśmy nasze możliwości podczas najtrudniejszej trasy w parku linowym. W kolejnej części dnia graliśmy w paintball. Drugi dzień naszego wyjazdu wykorzystaliśmy aktywnie podczas spływu kajakowego. Zabawa była jak zawsze rewelacyjna. [gallery size="full" columns="1"...

Miło nam poinformować o naszej obecności podczas II Edycji Customer Congress – Doskonałość w obsłudze klienta, która odbędzie się 26-28 września w Warszawie.   Customer Congress to wyjątkowe wydarzenie skupiające zarówno liderów branży Contact Center jak i dyrektorów, menedżerów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą obsługę klienta. W warunkach coraz bardziej nasyconego...

Sprawne planowanie czasu pracy pracowników jest kluczowe w zarządzaniu zespołem. Należy zapewnić odpowiednią kadrę wymaganą do poprawnej realizacji wyznaczonych zadań bez względu na branże w jakiej działamy. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, w SysTell Contact Center pojawił się nowy moduł – możliwość planowania pracy konsultanta,...

Staramy się by nasz Klient mógł na Nas liczyć pod kątem konsultacji i analityki działu call center jak dalej funkcjonowania utrzymania i przede wszystkim rozwoju, dlatego bardzo ważny jest dla Nas efektywny sposób komunikacji z Klientem. W dniach 01.06 – 02.06. 2016 przeprowadzamy wewnętrzne szkolenie dla pracowników...