Aktualności | Strona 9 z 9
274
archive,paged,category,category-aktualnosci,category-274,paged-9,category-paged-9,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Aktualności

Idea Money S.A. specjalizuje się w faktoringu, monitoringu i windykacji. Firma pomaga klientom zarządzać swoimi wierzytelnościami.   Celem wdrożenia systemu contact center było spójna obsługa wielu kanałów komunikacyjnych zarówno wychodzących, jak i przychodzących, z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa wrażliwych danych bankowych.
W tym miesiącu uruchomiliśmy telefonię opartą o 3CX dla największej w Polsce sieci dyskontów odzieżowo – przemysłowych. Ze względu na ekspansję naszego Klienta do krajów Europy południowo – wschodniej, wdrożenie obejmowało oddziały z kilku krajów, z głównymi działaniami w Centrali Firmy w Poznaniu.
1. Nowa nazwa… 2. Nowa wersja… 3. Nowe moduły… 4. Nowe funkcjonalności… 5. Nowa jakość... Mamy zaszczyt poinformować wszystkich naszych obecnych i przyszłych Klientów, że wprowadzamy na rynek nasze najnowsze „dziecko”, czyli SysTell Contact Center v. 5.1. Nowa nazwa Od tego momentu zmieniamy nazwę naszego flagowego produktu ze Smartfon Call Center na SysTell Contact Center. Celem wprowadzenia nowej…
Prezentujemy nowość w naszym systemie call center - softphone zintegrowany z systemem w przeglądarce internetowej.   Dzięki stworzeniu i udostępnieniu softphona bezpośrednio w systemie call center nie ma już konieczności korzystania z dodatkowej aplikacji desktopowej. Polepsza to jakość rozmów i prostotę użycia. Dodatkowo nie będzie występowało już ryzyko wystąpienia błędów przy przekazywaniu sygnału telefonicznego z…