Aktualności - Strona 9 z 9
274
archive,paged,category,category-aktualnosci,category-274,paged-9,category-paged-9,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Aktualności

1. Nowa nazwa… 2. Nowa wersja… 3. Nowe moduły… 4. Nowe funkcjonalności… 5. Nowa jakość... Mamy zaszczyt poinformować wszystkich naszych obecnych i przyszłych Klientów, że wprowadzamy na rynek nasze najnowsze „dziecko”, czyli SysTell Contact Center v. 5.1. Nowa nazwa Od tego momentu zmieniamy nazwę naszego flagowego produktu ze Smartfon Call Center na SysTell Contact Center. Celem wprowadzenia nowej…
Prezentujemy nowość w naszym systemie call center - softphone zintegrowany z systemem w przeglądarce internetowej.   Dzięki stworzeniu i udostępnieniu softphona bezpośrednio w systemie call center nie ma już konieczności korzystania z dodatkowej aplikacji desktopowej. Polepsza to jakość rozmów i prostotę użycia. Dodatkowo nie będzie występowało już ryzyko wystąpienia błędów przy przekazywaniu sygnału telefonicznego z…