Nasz zespół rozpoczął współpracę z polską siecią sklepów sportowych Decathlon. Każdy sklep utrzymywał osobną centralę telefoniczną, bazującą zarówno na telefonach stacjonarnych jak i komórkowych. Zarządzanie dużą liczbą central, wiązało się z ogromnymi kosztami zarówno infrastruktury jak i operatorskimi. Dużym problemem była ograniczona funkcjonalność central telefonicznych. Największą potrzebą było zastąpienie wszystkich urządzeń, jednym smartfonem.
Co łączy wszystkie sklepy Decathlon? Najlepsza obsługa klienta!
- Wprowadzone zmiany.
- Systell Contact Center w chmurze z centralną komunikacją.
- Dedykowana aplikacja mobilna na Android.
- Ruch realizowany przez WiFi lub poza sklepem przez sieć komórkową.
- Statusy czasu rzeczywistego – Wallboard.
- Dostępność pracowników także po zakończeniu zmiany.
- Jedna umowa z operatorem.
Co zyskał Decathlon dzięki wdrożeniu?
Jaki jest efekt? Od teraz pracownicy firmy Decathlon posługują się tylko jednym urządzeniem. Wszyscy użytkownicy mogą rozmawiać z sobą za darmo. Uruchomienie systemu w jednym sklepie trwało zaledwie 1 dzień. Efektem wow, jest podniesienie jakości Customer Service (większa odbieralność połączeń, nowoczesne kolejki połączeń). Przeprowadziliśmy również integrację z systemem ochrony w sklepie.
Przeorganizowanie central, przez wdrożenie Systell Contact Center we wszystkich, 59 sklepach Decathlon, przełożyło się na jeszcze większe zadowolenie wśród klientów co potwierdza raport SW Research w którym prawie połowa ankietowanych najchętniej robi zakupy w Decathlon.
CASE STUDY
