Nasz zespół rozpoczął współpracę z polską siecią sklepów sportowych Decathlon. Każdy sklep utrzymywał osobną centralę telefoniczną, bazującą zarówno na telefonach stacjonarnych jak i komórkowych. Zarządzanie dużą liczbą central, wiązało się z ogromnymi kosztami zarówno infrastruktury jak i operatorskimi. Dużym problemem była ograniczona funkcjonalność central telefonicznych. Największą potrzebą było zastąpienie wszystkich urządzeń, jednym smartfonem.

 

Co łączy wszystkie sklepy Decathlon? Najlepsza obsługa klienta!

 

  • Wprowadzone zmiany.
  • Systell Contact Center w chmurze z centralną komunikacją.
  • Dedykowana aplikacja mobilna na Android.
  • Ruch realizowany przez WiFi lub poza sklepem przez sieć komórkową.
  • Statusy czasu rzeczywistego – Wallboard.
  • Dostępność pracowników także po zakończeniu zmiany.
  • Jedna umowa z operatorem.

 

Co zyskał Decathlon dzięki wdrożeniu?

 

Jaki jest efekt? Od teraz pracownicy firmy Decathlon posługują się tylko jednym urządzeniem. Wszyscy użytkownicy mogą rozmawiać z sobą za darmo. Uruchomienie systemu w jednym sklepie trwało zaledwie 1 dzień. Efektem wow, jest podniesienie jakości Customer Service (większa odbieralność połączeń, nowoczesne kolejki połączeń). Przeprowadziliśmy również integrację z systemem ochrony w sklepie.

Przeorganizowanie central, przez wdrożenie Systell Contact Center we wszystkich, 59 sklepach Decathlon, przełożyło się na jeszcze większe zadowolenie wśród klientów co potwierdza raport SW Research w którym prawie połowa ankietowanych najchętniej robi zakupy w Decathlon.

CASE STUDY