Aplikacja call center

System Call Center

Poszukujesz systemu call center, który pozwoli Ci obsługiwać klientów w modelu omnichannel? Zależy Ci na wysokiej jakości i komforcie pracy Twojego zespołu? Systell Call Center oferuje:

  • szerokie możliwości personalizacji systemu,
  • elastyczną architekturę widoków,
  • nieograniczone możliwości integracji,
  • dziesiątki sprawdzonych w biznesie funkcji!
Aplikacja Systell call center

System Call Center

Poszukujesz systemu call center, który pozwoli Ci obsługiwać klientów w modelu omnichannel? Zależy Ci na wysokiej jakości i komforcie pracy Twojego zespołu? Systell Call Center oferuje:

  • szerokie możliwości personalizacji systemu,
  • elastyczną architekturę widoków,
  • nieograniczone możliwości integracji,
  • dziesiątki sprawdzonych w biznesie funkcji!

Dlaczego przedsiębiorcy wybierają Systell Call Center?

Systell Call Center jest nowoczesną platformą do obsługi klienta, stworzoną przez profesjonalistów z 20-letnim doświadczeniem w branży. To elastyczny system, który organizacje o różnych możliwościach i potrzebach z łatwością dostosowują do swoich preferencji.

Dzięki naszemu systemowi zbierzesz całą komunikację firmy w jednym miejscu, wykorzystasz wszystkie popularne kanały do kontaktu z klientami i usprawnisz zarządzanie działem infolinii, czy helpdesku.

 

We wszystkich działaniach możesz liczyć na nasze merytoryczne i techniczne wsparcie!

Zalety systemu

Jeśli zmagasz się z brakiem efektywności w zespole, Twoi klienci skarżą się na brak możliwości skontaktowania się z firmą, gubisz informacje dotyczące obsługi klienta, call center jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem!.

Uporządkowana komunikacja z klientem

Uporządkowana komunikacja z klientami

Systell Call Center to rozwiązanie, które automatycznie przyjmuje i segreguje wiadomości ze wszystkich kanałów komunikacji. Przypisuje informacje od różnych nadawców do konkretnej sprawy. Tworzy zadania dla konsultantów.

Zorganizowane pozyskiwanie leadów

Organizacja pozyskiwania leadów

Automatyczne procesy działające w tle systemu call center pozwalają zaoszczędzić czas konsultantów. System wyszuka wolne połączenia, udostępni odpowiedni scenariusz rozmowy, a także pomoże w szkoleniu konsultantów.

Prosta customizacja call center

Prosta customizacja systemu

System pozwala samodzielnie skonfigurować ustawienia i dostosować architekturę danych wyświetlanych użytkownikom. W ten sposób korzystanie z systemu jest jeszcze wygodniejsze i bardziej efektywne niż kiedykolwiek!

Uporządkowana komunikacja z klientem

Uporządkowana komunikacja z klientami

Systell Call Center to rozwiązanie, które automatycznie przyjmuje i segreguje wiadomości ze wszystkich kanałów komunikacji. Przypisuje informacje od różnych nadawców do konkretnej sprawy. Tworzy zadania dla konsultantów.

Zorganizowane pozyskiwanie leadów

Organizacja pozyskiwania leadów

Automatyczne procesy działające w tle systemu call center pozwalają zaoszczędzić czas konsultantów. System wyszuka wolne połączenia, udostępni odpowiedni scenariusz rozmowy, a także pomoże w szkoleniu konsultantów.

Prosta customizacja call center

Prosta customizacja systemu

System pozwala samodzielnie skonfigurować ustawienia i dostosować architekturę danych wyświetlanych użytkownikom. W ten sposób korzystanie z systemu jest jeszcze wygodniejsze i bardziej efektywne niż kiedykolwiek!

Systell opinie o call center

Polecają nas

Oddziały w trzech miastach, rozproszony zespół pracowników i konieczność komunikacji między kilkoma działami sprawiała, że potrzebowaliśmy kompleksowego BDC, które odpowie na nasze potrzeby. Poszukiwaliśmy dostawcy, który zrozumiałby nasze potrzeby biznesowe i zaproponował adekwatne rozwiązania.


Wybór Systell był optymalnym rozwiązaniem. Firma stworzyła dla nas BDC z dedykowanym działem Call Center, który pozwolił nam na sprawne zarządzanie relacjami i połączeniami, a także na znacznie skuteczniejsze wykonywanie zadań. Z perspektywy czasu możemy powiedzieć, że dzięki rozwiązaniu Systell osiągnęliśmy zakładane cele.

Łukasz Rossa, Call Center Manager

logo inchape w opiniach systell call center

Polecają nas

Oddziały w trzech miastach, rozproszony zespół pracowników i konieczność komunikacji między kilkoma działami sprawiała, że potrzebowaliśmy kompleksowego BDC, które odpowie na nasze potrzeby. Poszukiwaliśmy dostawcy, który zrozumiałby nasze potrzeby biznesowe i zaproponował adekwatne rozwiązania.


Wybór Systell był optymalnym rozwiązaniem. Firma stworzyła dla nas BDC z dedykowanym działem Call Center, który pozwolił nam na sprawne zarządzanie relacjami i połączeniami, a także na znacznie skuteczniejsze wykonywanie zadań. Z perspektywy czasu możemy powiedzieć, że dzięki rozwiązaniu Systell osiągnęliśmy zakładane cele.

Łukasz Rossa, Call Center Manager

logo inchape w opiniach systell call center

Systell Call Center zintegrujemy z każdym systemem w Twojej firmie

Integracja Systell Contact Center i Livechat

Potrzebujesz więcej integracji w swoim call center? Skontaktuj się z nami!

Zarządzaj całą komunikacją firmy
z pomocą jednego systemu call center

Fax2mail

Infolinia

Messenger

Sms

Formularz

Live chat

Voice sms

E-mail

Wideokonferencje

Wybierz najkorzystniejszy plan cenowy

Jak rozpocząć korzystanie z Systell Call Center

 

Służymy Ci pomocą na każdym etapie użytkowania Systell Call Center. Z naszego wsparcia skorzystasz w wybrany przez Ciebie sposób, z pomocą dopasowanych do Twoich preferencji narzędzi.

1
2
3
4
1
2
3
4

14-dniowy bezpłatny trial

Telefoniczne wsparcie ekspertów

Pomoc na czacie

Przewodnik mailowy

Co mówią nasi klienci?

Firma PayPro S.A. operator systemu Przelewy24 współpracuje z firmą Systell w zakresie zakupu serwera komunikacyjnego 3CX.

 

Od czasu wdrożenia firma Systell spełnia nasze oczekiwania i potrzeby, poprzez zapewnienie wysokiej jakości obsługi dostosowanej do specyfiki naszej działalności. W trakcie całej współpracy zespół Systell wykazał się wysokim poziomem kompetencji i wiedzy merytorycznej dotyczącej zakresu świadczonych usług. Szczególnie cenimy sobie elastyczność i życzliwość firmy Systell oraz ich indywidualne podejście do klienta.

Z całą odpowiedzialnością polecamy firmę Systell, jako solidnego Partnera w biznesie.  

 

Michał Bzowy

Dyrektor PayPro S.A 

Usprawniając system komunikacji w Naszym przedsiębiorstwie pozyskaliśmy od Firmy Systell oprogramowanie Systell Contact Center.

 

Wdrożenie systemu pozwoliło Nam na zwiększenie jakości prowadzonych rozmów z zainteresowanymi Naszą działalnością.

 

Doceniając walory Firmy Systell możemy w pełni zarekomendować świadczone przez tą Firmę usługi innym firmom poszukujących profesjonalistów w swojej dziedzinie. „Systell Contact Center podniósł jakość obsługi naszych klientów i zwiększył skuteczność obróbki leadów. 

 

Tomasz Jamrozy

Wiceprezes Zarządu 

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukiwaliśmy oprogramowania wspierającego procesy obsługi klienta i sprzedaży. Po szczegółowej analizie rynku zdecydowaliśmy się na system contact center dostarczany przez Systell sp. z o.o., sp.k.

 

Przed wykonawcą zostały postawione wysokie wymagania, m.in.: szerokie możliwości konfiguracji i integracji oprogramowania z infrastrukturą istniejącą w firmie, bogaty zasób narzędzi wspierających obsługę klienta i sprzedaż, łatwość i elastyczność w zarządzaniu systemem oraz wsparcie serwisowe dostawcy.

 

Opierając się na naszych doświadczeniach związanych z zakupem, wdrożeniem i serwisem oprogramowania, rekomendujemy firmę Systell jako rzetelnego dostawcę systemów contact center oraz specjalistę w obszarze rozwiązań customizowanych.

 

 

Julia Armatys

Customer Support General Manager

Firma Systell dostarcza zaawansowany system contact center dla naszej firmy. oprogramowanie Systell Contact Center.

 

Zarządzając złożoną i rozproszoną strukturą biznesową, potrzebowaliśmy narzędzi, które pomogłyby nam uporządkować i przyspieszyć procesy komunikacji z klientami oraz wewnątrz firmy. Poszukiwaliśmy systemu, który pozwoliłby wszystkim członkom naszego zespołu obsłużyć każdą aktywność kanałami takimi jak telefon, mail i czat, a jednocześnie był kompatybilny z dotychczas wykorzystywaną przez nas infrastrukturą teleinformatyczną.

 

Dzięki profesjonalnej realizacji wdrożenia, otwartości i zrozumieniu naszych potrzeb biznesowych uzyskaliśmy narzędzie scalające w jednym miejscu całą komunikację prowadzoną przez Keizen Rent. Jednocześnie Systell Contact Center został zintegrowany z oprogramowaniem funkcjonującym w firmie, co pozwala w pełni wykorzystać potencjał całego systemu.

 

Wojciech Rusowicz

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu 

Wypróbuj Systell Call Center!

Przetestuj darmowy trial i przekonaj się na własnym przykładzie, jak automatyzacja w Systell Call Center ułatwia pozyskiwanie klientów i przyspiesza osiąganie celów biznesowych firmy.

Zapraszam do kontaktu

Jarosław Stępkowski – Sales Director

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu przesłania zamówionego e-booka oraz marketingu swoich usług. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności.

    Zapraszam do kontaktu

    Jarosław Stępkowski – Sales Director

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu przesłania zamówionego e-booka oraz marketingu swoich usług. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności.