Poszukujesz systemu call center, który pozwoli Ci obsługiwać klientów w modelu omnichannel? Zależy Ci na wysokiej jakości i komforcie pracy Twojego zespołu? Systell Call Center oferuje:
Poszukujesz systemu call center, który pozwoli Ci obsługiwać klientów w modelu omnichannel? Zależy Ci na wysokiej jakości i komforcie pracy Twojego zespołu? Systell Call Center oferuje:
Systell Call Center jest nowoczesną platformą do obsługi klienta, stworzoną przez profesjonalistów z 20-letnim doświadczeniem w branży. To elastyczny system, który organizacje o różnych możliwościach i potrzebach z łatwością dostosowują do swoich preferencji.
Dzięki naszemu systemowi zbierzesz całą komunikację firmy w jednym miejscu, wykorzystasz wszystkie popularne kanały do kontaktu z klientami i usprawnisz zarządzanie działem infolinii, czy helpdesku.
We wszystkich działaniach możesz liczyć na nasze merytoryczne i techniczne wsparcie!
Jeśli zmagasz się z brakiem efektywności w zespole, Twoi klienci skarżą się na brak możliwości skontaktowania się z firmą, gubisz informacje dotyczące obsługi klienta, call center jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem!.
Systell Call Center to rozwiązanie, które automatycznie przyjmuje i segreguje wiadomości ze wszystkich kanałów komunikacji. Przypisuje informacje od różnych nadawców do konkretnej sprawy. Tworzy zadania dla konsultantów.
Automatyczne procesy działające w tle systemu call center pozwalają zaoszczędzić czas konsultantów. System wyszuka wolne połączenia, udostępni odpowiedni scenariusz rozmowy, a także pomoże w szkoleniu konsultantów.
System pozwala samodzielnie skonfigurować ustawienia i dostosować architekturę danych wyświetlanych użytkownikom. W ten sposób korzystanie z systemu jest jeszcze wygodniejsze i bardziej efektywne niż kiedykolwiek!
Systell Call Center to rozwiązanie, które automatycznie przyjmuje i segreguje wiadomości ze wszystkich kanałów komunikacji. Przypisuje informacje od różnych nadawców do konkretnej sprawy. Tworzy zadania dla konsultantów.
Automatyczne procesy działające w tle systemu call center pozwalają zaoszczędzić czas konsultantów. System wyszuka wolne połączenia, udostępni odpowiedni scenariusz rozmowy, a także pomoże w szkoleniu konsultantów.
System pozwala samodzielnie skonfigurować ustawienia i dostosować architekturę danych wyświetlanych użytkownikom. W ten sposób korzystanie z systemu jest jeszcze wygodniejsze i bardziej efektywne niż kiedykolwiek!
Oddziały w trzech miastach, rozproszony zespół pracowników i konieczność komunikacji między kilkoma działami sprawiała, że potrzebowaliśmy kompleksowego BDC, które odpowie na nasze potrzeby. Poszukiwaliśmy dostawcy, który zrozumiałby nasze potrzeby biznesowe i zaproponował adekwatne rozwiązania.
Wybór Systell był optymalnym rozwiązaniem. Firma stworzyła dla nas BDC z dedykowanym działem Call Center, który pozwolił nam na sprawne zarządzanie relacjami i połączeniami, a także na znacznie skuteczniejsze wykonywanie zadań. Z perspektywy czasu możemy powiedzieć, że dzięki rozwiązaniu Systell osiągnęliśmy zakładane cele.
Łukasz Rossa, Call Center Manager
Oddziały w trzech miastach, rozproszony zespół pracowników i konieczność komunikacji między kilkoma działami sprawiała, że potrzebowaliśmy kompleksowego BDC, które odpowie na nasze potrzeby. Poszukiwaliśmy dostawcy, który zrozumiałby nasze potrzeby biznesowe i zaproponował adekwatne rozwiązania.
Wybór Systell był optymalnym rozwiązaniem. Firma stworzyła dla nas BDC z dedykowanym działem Call Center, który pozwolił nam na sprawne zarządzanie relacjami i połączeniami, a także na znacznie skuteczniejsze wykonywanie zadań. Z perspektywy czasu możemy powiedzieć, że dzięki rozwiązaniu Systell osiągnęliśmy zakładane cele.
Łukasz Rossa, Call Center Manager
Potrzebujesz więcej integracji w swoim call center? Skontaktuj się z nami!
Fax2mail
Infolinia
Messenger
Sms
Formularz
Live chat
Voice sms
Wideokonferencje
Służymy Ci pomocą na każdym etapie użytkowania Systell Call Center. Z naszego wsparcia skorzystasz w wybrany przez Ciebie sposób, z pomocą dopasowanych do Twoich preferencji narzędzi.
14-dniowy bezpłatny trial
Telefoniczne wsparcie ekspertów
Pomoc na czacie
Przewodnik mailowy
Od czasu wdrożenia firma Systell spełnia nasze oczekiwania i potrzeby, poprzez zapewnienie wysokiej jakości obsługi dostosowanej do specyfiki naszej działalności. W trakcie całej współpracy zespół Systell wykazał się wysokim poziomem kompetencji i wiedzy merytorycznej dotyczącej zakresu świadczonych usług. Szczególnie cenimy sobie elastyczność i życzliwość firmy Systell oraz ich indywidualne podejście do klienta.
Z całą odpowiedzialnością polecamy firmę Systell, jako solidnego Partnera w biznesie.
Michał Bzowy
Dyrektor PayPro S.A
Wdrożenie systemu pozwoliło Nam na zwiększenie jakości prowadzonych rozmów z zainteresowanymi Naszą działalnością.
Doceniając walory Firmy Systell możemy w pełni zarekomendować świadczone przez tą Firmę usługi innym firmom poszukujących profesjonalistów w swojej dziedzinie. „Systell Contact Center podniósł jakość obsługi naszych klientów i zwiększył skuteczność obróbki leadów.
Tomasz Jamrozy
Wiceprezes Zarządu
Przed wykonawcą zostały postawione wysokie wymagania, m.in.: szerokie możliwości konfiguracji i integracji oprogramowania z infrastrukturą istniejącą w firmie, bogaty zasób narzędzi wspierających obsługę klienta i sprzedaż, łatwość i elastyczność w zarządzaniu systemem oraz wsparcie serwisowe dostawcy.
Opierając się na naszych doświadczeniach związanych z zakupem, wdrożeniem i serwisem oprogramowania, rekomendujemy firmę Systell jako rzetelnego dostawcę systemów contact center oraz specjalistę w obszarze rozwiązań customizowanych.
Julia Armatys
Customer Support General Manager
Zarządzając złożoną i rozproszoną strukturą biznesową, potrzebowaliśmy narzędzi, które pomogłyby nam uporządkować i przyspieszyć procesy komunikacji z klientami oraz wewnątrz firmy. Poszukiwaliśmy systemu, który pozwoliłby wszystkim członkom naszego zespołu obsłużyć każdą aktywność kanałami takimi jak telefon, mail i czat, a jednocześnie był kompatybilny z dotychczas wykorzystywaną przez nas infrastrukturą teleinformatyczną.
Dzięki profesjonalnej realizacji wdrożenia, otwartości i zrozumieniu naszych potrzeb biznesowych uzyskaliśmy narzędzie scalające w jednym miejscu całą komunikację prowadzoną przez Keizen Rent. Jednocześnie Systell Contact Center został zintegrowany z oprogramowaniem funkcjonującym w firmie, co pozwala w pełni wykorzystać potencjał całego systemu.
Wojciech Rusowicz
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
Przetestuj darmowy trial i przekonaj się na własnym przykładzie, jak automatyzacja w Systell Call Center ułatwia pozyskiwanie klientów i przyspiesza osiąganie celów biznesowych firmy.
Jarosław Stępkowski – Sales Director
Jarosław Stępkowski – Sales Director