Call flow designer

call-flow-designer
 
Call flow designer to inaczej projektowanie przepływu połączeń. Funkcja ta, włączając do systemu inteligentne kierowanie połączeń, znacznie ułatwia pracę call i contact center. Zapobiega też utracie połączeń nieodebranych nawet wówczas, gdy konsultanci są zajęci. Call flow designer jest wdrażany w oparciu o wcześniej ustalone kryteria zdefiniowane na podstawie celów i potrzeb firmy. Zawiera takie elementy składowe jak: wiadomość powitalna, IVR, dzwoń do wybranego agenta, niestandardowa wiadomość, połącz z pocztą głosową i inne. Dzięki tej funkcji możliwe jest ustawienie odpowiedniej sekwencji kroków, według których połączenia przychodzące będą kierowane na odpowiedni numer. W zależności od potrzeb, zarządzajacy call i contact center mogą dodawać nowe, powielać istniejące lub usuwać określone sekwencje. Przykładowy call flow to: Osoba dzwoniąca odsłuchuje wiadomość powitalną, następnie za pośrednictwem IVR zostaje przekierowana do grupy konsultantów (np. działu handlowego). W przypadku braku dostępnych konsultantów następuje przekierowanie na pocztę głosową. Przeczytaj też:
Czym jest automatyzacja obsługi klienta


Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności