PBX

co-to-jest-PBX-slownik-pojec-systell
 
 
 

 

Co to jest PBX?

 

PBX  to abonencka centrala telefoniczna (j. ang. Private Branch Exchange) wykorzystywana w przedsiębiorstwach. Kieruje połączeniami wewnątrz firmy oraz połączeniami zewnętrznymi. Zarządzanie ruchem połączeń odbywa się przez system numerów wewnętrznych oraz system numerów miejskich.

Nowoczesną wersją PBX jest VOIP, czyli IP PBX. Centrala ta opiera swoje działanie o protokół internetowy i daje dużo więcej możliwości jej użytkownikom. To już nie tylko urządzenie zapewniające realizowanie typowego ruchu telekomunikacyjnego, ale też dużo szerszy wachlarz możliwości związany z wielokanałowym nawiązywaniem kontaktu.

IP PBX dostarcza osobom zarządzającym danych analitycznych. Ponadto, przez takie funkcje, jak kolejkowanie, czy możliwość integracji z systemami obsługi klienta funkcjonującymi w firmie (CRM) wspiera dział sprzedaży, czy obsługi klienta.

  Integracja crm z telefonią ułatwia kontakt z klientem  

Poznaj zalety i wady centrali PBX 



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności