Przejdź do treści
Kontakt

Case study - Decathlon

Historia naszego klienta z branży e-commerce

Przekonaj się, jak współpraca marki Decathlon z Systell pozwoliła zoptymalizować koszty połączeń i zredukować liczbę urządzeń do obsługi systemu do 1 smartfona!

O firmie Decathlon

Decathlon sieć 1065 francuskich sklepów sportowych, znajdujących się na 5 kontynentach. Swoją sprzedaż opiera na własnych markach sprzętu sportowego. W Polsce działa od 2001r.

Decathlon wyróżnia się zaawansowaną obsługą klienta, dlatego wspieramy ich naszym systemem Contact Center.

Główne potrzeby i wyzwania

Celem klienta było ujednolicenie komunikacji w całej firmie, obejmującej 11 placówek zlokalizowanych w różnych regionach Polski. Naszym zadaniem była też optymalizacja kosztów połączeń.

Wykorzystane rozwiązania

Systell Contact Center

Dedykowana aplikacja

Wallboard

Integracja

Systell Contact Center w chmurze

Zaproponowaliśmy naszemu klientowi Systell Contact Center w chmurze z centralną komunikacją. System ten jest idealny do obsługi ze smartfona i z dowolnego miejsca. 

decathlon case study systell
aplikacja na android

Aplikacja na Android

Nasz klient wykorzystuje w działalności urządzenia oparte na systemie Android, dlatego stworzyliśmy dla niego dedykowaną aplikację do obsługi klienta w tym systemie. 

Wallboard

Wallboard pozwala klientowi na bieżąco monitorować stan połączeń i efektywność pracowników obsługi klienta. Ułatwia codzienne zarządzanie zespołem. 

wallboard
integracja decathlon case study

Integracja

Dla naszego klienta przeprowadziliśmy integrację systemu contact center z systemem ochrony w sklepie. 

60

Liczba sklepów

30 000

Zatrudnionych osób

1 dzień

Uruchomienie systemu

Korzyści po wdrożeniu

All in one

Pracownicy posługują się tylko jednym rodzajem urządzenia do obsługi systemu. 

Niższe koszty

Wszyscy użytkownicy mogą rozmawiać z sobą za darmo.

Więcej zadowolonych klientów

Wyższa jakość Customer Service (większa odbieralność połączeń, nowoczesne kolejki połączeń). 

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań