Decathlon – case study

case study decathlon systell

Decathlon – case study

Firma DECATHLON to sieć 1065 francuskich sklepów sportowych, znajdujących się na 5 kontynentach. Swoją sprzedaż opiera na własnych markach sprzętu sportowego. W Polsce działa od 2001 r. Decathlon wyróżnia się zaawansowaną obsługą klienta, dlatego wspieramy ich naszym systemem Contact Center.

>> Na dole infografika! <<

Główne wyzwania i potrzeby

✓ Obniżenie kosztów związanych z utrzymaniem kilku systemów telefonicznych w tym całej infrastruktury (telefony stacjonarne i komórkowe)

✓ Największą potrzebą było zastąpienie jednym smartfonem wszystkich urządzeń

✓ Dużym problemem była ograniczona funkcjonalność central telefonicznych

Zastosowane rozwiązania

✓ Systell Contact Center w chmurze z centralną komunikacją

✓ Dedykowana aplikacja mobilna na Android

✓ Ruch realizowany przez WiFi lub poza sklepem przez sieć komórkową

✓ Statusy czasu rzeczywistego – Wallboard

✓ Dostępność pracowników także po zakończeniu zmiany

✓ Jedna umowa z operatorem

Uzyskane efekty wdrożeń

  • Pracownicy posługują się tylko jednym urządzeniem
  • Wszyscy użytkownicy mogą rozmawiać z sobą za darmo
  • Uruchomienie systemu w sklepie trwało zaledwie 1 dzień
  • Podniesienie jakości Customer Service (większa odbieralność połączeń, nowoczesne kolejki połączeń)
  • Integracja z systemem ochrony w sklepie


Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności