Case study - Decathlon
Historia naszego klienta z branży e-commerce
Przekonaj się, jak współpraca marki Decathlon z Systell pozwoliła zoptymalizować koszty połączeń i zredukować liczbę urządzeń do obsługi systemu do 1 smartfona!

O firmie Decathlon
Decathlon sieć 1065 francuskich sklepów sportowych, znajdujących się na 5 kontynentach. Swoją sprzedaż opiera na własnych markach sprzętu sportowego. W Polsce działa od 2001r.
Decathlon wyróżnia się zaawansowaną obsługą klienta, dlatego wspieramy ich naszym systemem Contact Center.
Wykorzystane rozwiązania
Systell Contact Center
Wallboard
Integracja
Systell Contact Center w chmurze
Zaproponowaliśmy naszemu klientowi Systell Contact Center w chmurze z centralną komunikacją. System ten jest idealny do obsługi ze smartfona i z dowolnego miejsca.


Wallboard
Wallboard pozwala klientowi na bieżąco monitorować stan połączeń i efektywność pracowników obsługi klienta. Ułatwia codzienne zarządzanie zespołem.
Integracja
Dla naszego klienta przeprowadziliśmy integrację systemu contact center z systemem ochrony w sklepie.

Liczba sklepów
Zatrudnionych osób
Uruchomienie systemu
Korzyści po wdrożeniu
All in one
Pracownicy posługują się tylko jednym rodzajem urządzenia do obsługi systemu.
Niższe koszty
Wszyscy użytkownicy mogą rozmawiać z sobą za darmo.
Więcej zadowolonych klientów
Wyższa jakość Customer Service (większa odbieralność połączeń, nowoczesne kolejki połączeń).
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu