Przejdź do treści
Kontakt

Case study - Sieć sklepów ze sprzętem sportowym

Historia naszego klienta z branży e-commerce

Przekonaj się, jak współpraca sieci sklepów sportowych dla z Systell pozwoliła zoptymalizować koszty połączeń i zredukować liczbę urządzeń do obsługi systemu do 1 smartfona!

O firmie

Sieć sklepów sportowych działająca zarówno w Polsce, jak i poza nią. Oferuje szeroki asortyment produktów sportowych, włączając w to odzież, obuwie i sprzęt, pod własną marką.

Sieć wyróżnia się zaawansowaną obsługą klienta, dlatego wspieramy ich naszym systemem Contact Center.

Główne potrzeby i wyzwania

Celem klienta było ujednolicenie komunikacji w całej firmie, obejmującej kilkanaście placówek zlokalizowanych w różnych regionach Polski. Naszym zadaniem była też optymalizacja kosztów połączeń.

Wykorzystane rozwiązania

Systell Contact Center

Wallboard

Integracja

Systell Contact Center w chmurze

Zaproponowaliśmy naszemu klientowi Systell Contact Center w chmurze z centralną komunikacją. System ten jest idealny do obsługi ze smartfona i z dowolnego miejsca.

Systell contact center w chmurze
wallboard

Wallboard

Wallboard pozwala klientowi na bieżąco monitorować stan połączeń i efektywność pracowników obsługi klienta. Ułatwia codzienne zarządzanie zespołem.

Integracja

Dla naszego klienta przeprowadziliśmy integrację systemu contact center z systemem ochrony w sklepie.

integracja decathlon case study
60%

Redukcja sprzętu telekomunikacyjnego

130

ROI

1 dzień

Uruchomienie systemu

Korzyści po wdrożeniu

All in one

Pracownicy posługują się tylko jednym rodzajem urządzenia do obsługi systemu. 

Niższe koszty

Wszyscy użytkownicy mogą rozmawiać z sobą za darmo.

Więcej zadowolonych klientów

Wyższa jakość Customer Service (większa odbieralność połączeń, nowoczesne kolejki połączeń). 

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań