Eurotax – Case Study

Eurotax – Case Study

Największa polska firma, zajmująca się doradztwem w zakresie zwrotu podatku oraz innych usług związanych z legalną pracą za granicą. Euro-Tax.pl pomogło 200 tys. Polaków odzyskać ponad 200 mln złotych. Dzięki naszej optymalizacji liczba Polaków odzyskujących podatek rośnie, a to poskutkowało wzrostem liczby obsługiwanych klientów dziennie. 

>> Na dole infografika! <<

Główne wyzwania i potrzeby

✓ Chaos komunikacyjny przy zapytaniach z wielu kanałów komunikacji z klientem

✓ Kilka narzędzi do obsługi klienta niepołączonych ze sobą

✓ Niska efektywność pracy konsultantów, którzy nie mogli pracować wydajnie przez utrudnienia związane z problematyką wielu systemów

Zastosowane rozwiązania

Systell CC w wersji stacjonarnej

✓ Predictive dialer

✓ Kampanie SMS oraz e-mail

✓ Klient poczty e-mail

✓ Otrzymywanie zgłoszeń z formularzy na stronach internetowych

✓ Automatyczne wypełnianie szablonów dokumentów

  • w PDF

Zastosowaliśmy pełną integrację. Pierwsza dotyczyła centrali telefonicznej Panasonic. Następnie przeszliśmy do systemów firmy kurierskiej oraz czterech innych systemów informatycznych m.in. klasy ERP.

Uzyskane efekty wdrożeń

✓ Wzrost szybkości i jakości obsługi, związany z integracją działań w jednym narzędziu

✓ Dodatkowym atutem było usprawnienie raportowania i zarządzania pracą dzięki automatyzacji pracy