Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-17:00

Szukasz systemu Contact Center?

Sprawdź nasze rozwiązania. Zapraszamy do kontaktu.

 
 
 

Komunikacja wideo w biznesie

2017-01-02|Manitu sprawdził

Prowadząc biznes najwięcej czasu poświęcamy na spotkania i rozmowy z klientami, Partnerami biznesowymi i współpracownikami.  Jak to zrobić  skutecznie i inteligentnie? Przepis jest prosty. Dzięki nowoczesnej technologii aż 80% spotkań możemy odbyć po prostu zdalnie.

 

Jak skutecznie wykorzystać technologię w komunikacji biznesowej?


1. Oceń konieczność osobistego spotkania z klientem i zorganizuj spotkanie na wyciągnięcie kciuka. Biznes to spotkania również na odległość.

 

Spotkania z klientami, współpracownikami, partnerami biznesowymi są nieodzowne. Według różnych źródeł poświęcamy od 50 do 20% czasu na organizację spotkań. Dojazd, znalezienie miejsca parkingowego, czasem oczekiwanie gdy poprzednie spotkanie naszego gospodarza  przedłużyło  się itd. składają się na nawet 80 % naszego dnia pracy! Są spotkania, dla których ten koszt musimy ponieść, bezpośredni kontakt z klientem i nawiązywanie relacji jest kluczowe. Jednak większość konsultacji, prezentacji statusu projektu, uzupełniania informacji może odbyć się w formie zdalnej - przy pomocy wideokonferencji.

Dzisiejszy biznes jest bardziej dynamiczny niż kiedykolwiek wcześniej. W zasadzie siedząc przy swoim biurku możesz spotkać się oko w oko z klientem czy partnerem, który znajduje się w dowolnej części świata. Powszechny dostęp do Internetu znosi granice w kontaktach biznesowych. Zamiast kilku dni w podróży i niewątpliwie sporych kosztów związanych z jej organizacją możesz spotkać się, porozmawiać, zaprezentować swoje rozwiązanie za pośrednictwem transmisji wideo. Twój klient czy Partner również doceni możliwość zaoszczędzenia czasu.


2.  Zastosuj technologię tele i wideokonferencji


Systemy tele i wideo konferencyjne na przestrzeni ostatnich kilku lat swojego rozwoju zyskały szereg funkcjonalności zapewniających zdecydowanie większą elastyczność ich zastosowania i używania. Udostępnienie przez ich producentów aplikacji na smartfon, tablet czy laptop pozwala uczestniczyć w spotkaniu z dowolnego miejsca na ziemi. Zastosowanie technologii WebRTC pozwala zamienić przeglądarkę internetową niemal każdego komputera w interfejs pokoju wideo-spotkania. Dużym zainteresowaniem cieszą się również systemy  wideokonferencjne firmy Yealink. W tym rozwiązaniu szczególny nacisk kładziony jest na wysoka jakość dźwięku, która umożliwia sprawne przeprowadzenie rozmów wszystkich uczestników podczas wideokonferencji. Obydwa rozwiązania dają nam możliwość jednoczesnego prezentowania podczas spotkań na ekranie dokumentów, prezentacji czy obiektów. A także możliwość jednoczesnego uczestnictwa w spotkaniu osób znajdujących się w różnych miejscach w tym samym czasie.


 3. Skorzystaj z nowego wymiaru pracy


Mobilność współczesnych rozwiązań wideokonferencyjnych doskonale wpisują się w coraz częściej spotykany model pracy. Opiera się on na dużej elastyczności czasu i miejsca pracy. Coraz więcej zadań pracownicy realizują nie z za biurka w firmie, ale z domu lub kawiarni.

Z wielu powodów coraz bardziej powszechny i akceptowalny staje się model pracy zdalnej (tzw. Telepracy). W wielu przypadkach pracownik „wyniesiony” (zdalny) powinien pozostawać w stałej komunikacji z innymi pracownikami firmy. Dzięki zastosowaniu prostych narzędzi telekonferencyjnych może on brać udział w spotkaniach zespołu projektowego, a nawet z klientami zabierając głos, prezentując, czy nawet składając ofertę.


Aby odnieść sukces w biznesie należy rozmawiać - z klientami, partnerami, współpracownikami. Zegar na ścianie oraz zachodzące słońce wyznaczają granice możliwości kontaktu. Ile efektywnych spotkań zrealizujesz w tradycyjnym modelu (przygotowanie, dojazd, kawa, rozmowa, powrót, regeneracja)? A ile możesz zyskać wykorzystując dostępny „na wyciągniecie kciuka” nowy model (przygotowanie, rozmowa, podsumowanie)?  

   

6 branż w których warto zastosować oprogramowanie CC?

8.09.2017|Manitu sprawdził
Lista przykładowych branż w których wprowadzenie dedykowanego oprogramowania CC będzie strzałem w dziesiątkę.

4 aspekty skutecznego systemu do telemarketingu

17.07.2017|Manitu wie
Podstawowe aspekty oprogramowania call center, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze systemu do telemarketingu.

Dlaczego warto wdrożyć oprogramowanie Call/Contact Center?

26.04.2017|Manitu rekomenduje
Przedstawiamy najważniejsze korzyści z wdrożenia systemu Call/Contact Center w firmie.

8 kluczowych wskaźników dla efektywnej obsługi klienta

20.03.2017|Manitu sprawdził
Jak znaleźć idealny dla siebie zestaw KPI’s?

Kompetencje telemarketera kluczem do sukcesu

7.02.2017|Manitu doradza
Manitu sprawdził jakie cechy i umiejętności powinien posiadać telemarketer.

Efektywna komunikacja w sprzedaży

11.01.2017|Manitu rekomenduje
Jak przedstawić klientowi swój produkt lub usługę językiem korzyści?

Komunikacja wideo w biznesie

2.01.2017|Manitu sprawdził
Czyli jak skutecznie wykorzystać technologię tele i wideokonferencji w organizacji spotkań biznesowych.

Kiedy warto wdrożyć rozwiązania Contact Center?

9.12.2016|Manitu czuwa
Krótki poradnik na temat kiedy i dlaczego warto wdrożyć system Contact Center w firmie.

Układanie grafików pracy call-center może być szybkie i łatwe

12.10.2016|Manitu radzi
Czyli jak szybko i bezpiecznie uporać się z kłopotliwym planowaniem pracy?

Jak dostosować ochronę danych osobowych w firmie do nowego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego?

9.10.2016|Manitu sprawdził
Od 25 maja 2018 roku rozporządzenie ma być bezpośrednio stosowane również przez Polskę.