Manitu pyta Manitu radzi

Jak wynika z Raportu Digital News 2019, z roku na rok, tracimy zaufanie do mediów. A to, przekłada się na inne formy przekazu informacji. W czasach, gdy trudno o wiarygodność, jak zbudować zaufanie, w trakcie rozmowy przez telefon? Czy przez nieufność klientów, o sprzedaży przez...

Marketing automation (MA) to specjalne oprogramowanie, umożliwiające zebranie danych na temat klientów, w celu zwiększenia efektywności sprzedaży.  Informacje są wykorzystywane do prowadzenia spersonalizowanych, ściśle dopasowanych do zainteresowań i potrzeb klientów, zautomatyzowanych kampanii marketingowych we wszystkich kanałach. Marketing automation, zintegrowane z CRM, umożliwia kompleksowe zarządzanie zaczynając od strony internetowej aż po wspomniane...

Dla jednych to nachalność, dla innych to doskonały sposób na zdobycie klienta. Czy cold calling wiąże się z łamaniem zasad, polegających na wstępnym budowaniu relacji z klientem, przed złożeniem oferty? A może te czasy minęły i obecnemu agentowi, coraz bliżej do bohatera z filmu Wilk...

Eksperci dzielą się swoim doświadczeniem w zakresie pozyskiwania lojalności współczesnego klienta. Ostatnio dyskutowaliśmy z ekspertami na temat robotyzacji pracy Tym razem specjaliści dzielą się swoim doświadczeniem w zakresie pozyskiwania lojalności współczesnego klienta. Obecnie przedsiębiorstwa kładą duży nacisk na Customer Experience. Projektowanie pozytywnego doświadczenia wyzwala dobre skojarzenia i...

O robotyzacji pracy mówi się nie od dziś. Pierwsze śmiałe wizje tego, jak będą wyglądać zakłady pracy opanowane przez roboty mogliśmy oglądać w filmach z początku lat 70-tych minionego wieku. Jednak jak z tą robotyzacją jest naprawdę? Manitu odkrył niedawno raport firmy McKinsey z czerwca 2017 roku...