Blog - Strona 4 z 6 - Systell
276
archive,paged,category,category-blog,category-276,paged-4,category-paged-4,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Blog

  Czy Twoi pracownicy do kontaktów z klientami wykorzystują intensywnie telefon? Być może więc zastanawiałeś się już nad skorzystaniem z możliwości wsparcia ich pracy odpowiednim oprogramowaniem. Jeśli nadal wahasz się, czy tego typu rozwiązanie będzie dla Ciebie odpowiednie, przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik na temat tego, kiedy i dlaczego warto podjąć taką decyzję.   "Jeśli…
Obecnie jakość obsługi klienta, to jeden z najważniejszych parametrów pracy w firmie contact center.  Zgodzi się z tym każde przedsiębiorstwo, posiadające dział call center lub zespół osób odpowiedzialnych za stały kontakt z klientem. Jakość bardzo często determinuje to, czy klient będzie zadowolony z obsługi. Wiele przemawia również za tym, że satysfakcja z rozwiązania problemu klienta, przełoży…
  Stara prawda związana z kosztami pozyskania i utrzymania klienta mówi, że utrzymanie istniejącego klienta jest kilka razy tańsze, niż cały proces pozyskania nowego. Dokładnie tak samo jest w przypadku pracowników cal center. Posiadanie dobrego, zgranego zespołu, a przede wszystkim utrzymanie go w dłuższej perspektywie jest znacznie tańsze dla firmy, niż zatrudnianie nowych pracowników ze…
  Oprogramowanie contact center jest dedykowane w sposób naturalny dla wszystkich centrów obsługi klienta oraz telemarketingu i sprzedaży telefonicznej. Jednak czy znajdzie zastosowanie jedynie w tej dość wąskiej gałęzi biznesu? Nic bardziej mylnego! Przedstawiamy listę przykładowych branż oraz realizowanych zadań w firmach, w których wprowadzenie dedykowanego oprogramowania do prowadzenia kontaktu z klientem będzie strzałem w…
Systemy teleinformatyczne wspierające telemarketing są rozwijane w naszym kraju od ponad 10 lat. Możemy z pełną świadomością stwierdzić, że jako Systell byliśmy jedną z pierwszych firm na polskim rynku, które zauważyły tą niszę i rozpoczęły rozwój specjalistycznego oprogramowania w tym zakresie. Rynek call i contact center dopiero całkiem niedawno zaczął zwracać coraz większą uwagę na…
  Sprawne zarządzanie telefoniczną obsługą klienta opiera się o liczby. Każdego dnia pracownicy nawiązują bądź przyjmują wiele połączeń, przeprowadzają rozmowy i obsługują klientów, rozwiązując sprawy bądź przyjmując zamówienia. Pewien procent klientów rozłącza się, ponieważ nieco zbyt długo oczekuje na połączenie, a niewielki procent bazy może z pewnych powodów pozostawać nieobsłużony. Wdrożenie systemu do obsługi Call/Contact…
Procesy komunikacyjne są pojęciem wymiernym, zarówno w warstwie operacyjnej jak i technologicznej. Każda czynność, krok procesu, przepływ informacji czy czas realizacji zadań znajduje swoje odzwierciedlenie w cyfrach rejestrów systemów teleinformatycznych.   Wskaźniki efektywności (KPI - Key Performance Indicators) to mierniki obsługi klienta i narzędzia kontroli managerskiej. Pozwalają podejmować szybkie i pewne decyzje, planować i nadawać priorytety działaniom…
  Język korzyści – język klienta Z komunikacją w sprzedaży jest jak z wyjazdem na wycieczkę zagraniczną – możesz optymistycznie zakładać, że bez problemu porozumiesz się w ojczystym języku, ale jednak lepiej jest spakować do torby rozmówki z przynajmniej podstawowymi zwrotami. Ot, tak na wszelki wypadek, gdyby jednak na miejscu okazało się, że nie wszyscy…
Prowadząc biznes najwięcej czasu poświęcamy na spotkania i rozmowy z klientami, Partnerami biznesowymi i współpracownikami.  Jak to zrobić  skutecznie i inteligentnie? Przepis jest prosty. Dzięki nowoczesnej technologii aż 80% spotkań możemy odbyć po prostu zdalnie.   Jak skutecznie wykorzystać technologię w komunikacji biznesowej? 1. Oceń konieczność osobistego spotkania z klientem i zorganizuj spotkanie na wyciągnięcie…
  Układanie grafików pracy jest zadaniem pochłaniającym comiesięcznie cenny czas kierowników, kadrowych call-center. Poza czasochłonnością, zadanie grafikowania wiąże się także ze sporą odpowiedzialnością: błędy w grafikach mogą skutkować niewydolnym działaniem firmy prowadzącym do strat finansowych, a w przypadku pracowników etatowych konsekwencją pomyłek mogą być kary nałożone przez Państwową Inspekcję Pracy.   Jak szybko i bezpiecznie…