Blog | Strona 4 z 6 | SYSTELL
276
archive,paged,category,category-blog,category-276,paged-4,category-paged-4,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Blog

Rozwój nowych technologii i powstanie nowych kanałów komunikacji z klientem postawił wiele firm przed trudnym wyzwaniem uporządkowania interakcji z klientami. Kluczowym elementem utrzymania klienta staje się nie tylko wdrożenie odpowiedniego systemu do zarządzania takimi relacjami, ale i odpowiednie jego wykorzystanie. Pozwoli to poprawić efektywność i usprawnić procesy związane z pozyskaniem i obsługą klientów. Złe zaprojektowanie…
Zawód telemarketer Popularność zawodu telemarketera jest ogromna. Jednocześnie spowodowane to jest ogromną rotacją pracowników na tym stanowisku. Każdego dnia na portalach internetowych przybywa kilkadziesiąt tego typu ofert pracy. Co więcej, okazuje się, że telemarketerzy są najbardziej poszukiwanymi pracownikami na rynku pracy. Dlaczego tak trudno o dobrego telemarketera? Zacznijmy od wymagań stawianych przed pracownikami call center.…
W dobie powszechnej automatyzacji różnych procesów biznesowych wiele firm traci swoją przewagę konkurencyjną poprzez nieskuteczność swoich systemów obsługi klienta. Przeglądając różne listy dyskusyjne poświęcone komunikacji z klientami czy telesprzedaży można odnieść wrażenie, że ciągle na rynku jest wiele podmiotów, które wymagają wdrożeń w tym obszarze. Wielu managerów ma sprawnie działającą firmę, ma bazę wielu klientów…
Czego dowiesz się z ebooka ,,Jak skutecznie komunikować się z klientem?"   Oto 10 podstawowych narzędzi, które pomogą Ci zapanować nad komunikacją z Twoimi klientami oraz partnerami biznesowymi. Wiemy dobrze, że poprawne ich wdrożenie i następnie mądre używanie przyniosą Tobie wzrost dochodów, poczucie kontroli, a Twoim klientom wzrost ich zadowolenia i satysfakcji.   Wybrane zagadnienia…
  Czy Twoi pracownicy do kontaktów z klientami wykorzystują intensywnie telefon? Być może więc zastanawiałeś się już nad skorzystaniem z możliwości wsparcia ich pracy odpowiednim oprogramowaniem. Jeśli nadal wahasz się, czy tego typu rozwiązanie będzie dla Ciebie odpowiednie, przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik na temat tego, kiedy i dlaczego warto podjąć taką decyzję.   "Jeśli…
Obecnie jakość obsługi klienta, to jeden z najważniejszych parametrów pracy w firmie contact center.  Zgodzi się z tym każde przedsiębiorstwo, posiadające dział call center lub zespół osób odpowiedzialnych za stały kontakt z klientem. Jakość bardzo często determinuje to, czy klient będzie zadowolony z obsługi. Wiele przemawia również za tym, że satysfakcja z rozwiązania problemu klienta, przełoży…
Stara prawda związana z kosztami pozyskania i utrzymania klienta mówi, że utrzymanie istniejącego klienta jest kilka razy tańsze, niż cały proces pozyskania nowego. Dokładnie tak samo jest w przypadku pracowników call center. Posiadanie dobrego, zgranego zespołu, a przede wszystkim utrzymanie go w dłuższej perspektywie jest znacznie tańsze dla firmy, niż zatrudnianie nowych pracowników. Główną przyczyną…
Program do obsługi klienta to dedykowany system dla wszystkich centrów obsługi klienta oraz telemarketingu i sprzedaży telefonicznej. Okazuje się, że zastosowanie systemu do call center, jest bardzo szerokie. Oprogramowanie przyda się w każdej firmie, która na co dzień odpowiada na telefony i maile klientów. Co więcej, taki program do obsługi klienta, ułatwia kontakt w odwrotną…
Systemy teleinformatyczne, wspierające telemarketing są rozwijane w Polsce, od ponad 10 lat. Możemy z pełną świadomością stwierdzić, że jako Systell byliśmy jedną z pierwszych firm na polskim rynku, które rozpoczęły rozwój specjalistycznego systemu do telemarketingu. Rynek call i contact center całkiem niedawno zaczął zwracać coraz większą uwagę na jakość obsługi klienta dodzwaniającego się do firmy…
Sprawne zarządzanie telefoniczną obsługą klienta opiera się o liczby. Każdego dnia pracownicy nawiązują bądź przyjmują wiele połączeń, przeprowadzają rozmowy i obsługują klientów. Rozwiązują sprawy bądź przyjmują zamówienia. Pewien procent klientów rozłącza się, ze względu na zbyt długie oczekiwanie na połączenie. Ponadto, zdarza się, że niewielki procent bazy może z pewnych powodów pozostawać nieobsłużony. Czy wiesz,…