Blog | Strona 6 z 6 | SYSTELL
276
archive,paged,category,category-blog,category-276,paged-6,category-paged-6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Blog

Wczoraj Sąd Najwyższy wydał orzeczenie w sprawie kary 5 mln. zł nałożonej przez UKE na T-Mobile w konsekwencji wykorzystania automatycznych systemów wywołujących bez zgody abonentów  (Uchwała SN z 17 lutego 2016 r., sygn. akt III SZP 7/15.) T-Mobile musi zapłacić orzeczoną karę pomimo, że faktycznie automatycznych systemów wywołujących używała spółka Upstream. Argumentacją o zewnętrznym podmiocie posługiwał…
Firma GRZEŚKOWIAK od 40 lat jest ekspertem w dziedzinie świeżej żywności przeznaczonej do bezpośredniej konsumpcji. Jest liderem innowacji technologicznych. Dział Obsługi Klienta zajmuje się przede wszystkim telefonicznym zbieraniem zamówień zarówno w kanale przychodzącym, jak i wychodzącym. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Optymalizacja ruchu telefonicznego z uwagi na trudność w dodzwonieniu się do firmy ✓ Zapełnienie…
Polski rynek e-commerce znajduje się nieustannie w fazie kilkunastoprocentowego wzrostu. Według raportu „E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” z 2015 roku, ponad połowa Polaków przyznaje się robienia zakupów w sieci. Raport ten, wnosi wiele danych do analizy polskiego rynku e-commerce. Co więcej niektóre z nich, są szczególnie ważne dla obsługi klienta. Klienci kupują w…
Idea Money S.A. specjalizuje się w faktoringu, monitoringu i windykacji. Firma pomaga klientom zarządzać swoimi wierzytelnościami. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Wdrożenie systemu do obsługi outbound oraz inbound z wieloma kanałami komunikacji ✓ Najwyższy poziom bezpieczeństwa połączeń z uwagi na wrażliwe dane bankowe✓ Elastyczność systemu z uwagi na dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa Zastosowane rozwiązania ✓ Systell…
Media System świadczy usługi Business Process Outsourcing skupiając się wokół Outsourcingu Call Center oraz Outsourcingu Sił Sprzedaży. Główne projekty call center realizowane są dla T-Mobile oraz Euronetu. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Otwartość systemu na realizowanie kampanii wychodzących oraz infolinijnych✓ Gotowość systemu do przeprowadzania prostych, ale i bardzo skomplikowanych kampanii✓ Efektywne dodzwanianie się do klientów✓…
NZOZ Mammo-Med specjalizuje się w mobilnej diagnostyce raka piersi z użyciem mammobusów, które są specjalnie zaprojektowane dla potrzeb wykonywania badań mammograficznych. Istotą funkcjonowania działu Call Center jest dotarcie do jak największej liczby kobiet uprawnionych do badania i umówienie wizyty w mammobusie. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Poprawa efektywności konsultantów✓ Dostarczenie spójnego narzędzia do raportowania pracy✓ Zapewnienie…
Hurtownia farmaceutyczna LUBFARM S.A. na rynku farmaceutycznym Polski południowo-wschodniej działa od 1991 roku. Głównym celem LUBFARMu jest pomoc aptekom w budowaniu przewagi konkurencyjnej w stosunku do agresywnych podmiotów sieciowych, zarówno poprzez zapewnienie atrakcyjnej oferty jak i zespół skoordynowanych, przemyślanych i skutecznych działań marketingowych. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Wdrożenie systemu łączącego funkcje telekomunikacyjne z CRM✓ Ujednolicenie…