Blog - Strona 6 z 6 - Systell
276
archive,paged,category,category-blog,category-276,paged-6,category-paged-6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Blog

Media System świadczy usługi Business Process Outsourcing skupiając się wokół Outsourcingu Call Center oraz Outsourcingu Sił Sprzedaży. Główne projekty call center realizowane są dla T-Mobile oraz Euronetu. Główne wyzwania i potrzeby Otwartość systemu na realizowanie kampanii wychodzących oraz infolinijnych Gotowość systemu do przeprowadzania prostych, ale i bardzo skomplikowanych kampanii Efektywne dodzwanianie się do klientów Zapewnienie…
NZOZ Mammo-Med specjalizuje się w mobilnej diagnostyce raka piersi z użyciem mammobusów, które są specjalnie zaprojektowane dla potrzeb wykonywania badań mammograficznych. Istotą funkcjonowania działu Call Center jest dotarcie do jak największej liczby kobiet uprawnionych do badania i umówienie wizyty w mammobusie. Główne wyzwania i potrzeby Poprawa efektywności konsultantów Dostarczenie spójnego narzędzia do raportowania pracy Zapewnienie systemu…
Hurtownia farmaceutyczna LUBFARM S.A. na rynku farmaceutycznym Polski południowo-wschodniej działa od 1991 roku. Głównym celem LUBFARMu jest pomoc aptekom w budowaniu przewagi konkurencyjnej w stosunku do agresywnych podmiotów sieciowych, zarówno poprzez zapewnienie atrakcyjnej oferty jak i zespół skoordynowanych, przemyślanych i skutecznych działań marketingowych. Główne wyzwania i potrzeby Wdrożenie systemu łączącego funkcje telekomunikacyjne z CRM Ujednolicenie pracy…