Blog | Strona 6 z 7 | SYSTELL
-1
archive,paged,category,category-blog,category-276,paged-6,category-paged-6,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Blog

  Każdy system call center, czy nawet prosta centrala telefoniczna zbiera duże ilości danych dotyczące rozmów telefonicznych. Liczba możliwych do zaraportowania wskaźników czasem wręcz potrafi  „przytłoczyć” większość managerów. Tylko czy są one komukolwiek potrzebne?   Pytanie może na pierwszy rzut oka być dość kontrowersyjne. Jednak po głębszym zastanowieniu...

Sukces rozmowy z klientem, szczególnie tej, w której to klient dzwoni na infolinię, zależy od wielu czynników. Jednym z nich na pewno jest czas obsługi klienta. Z reguły, jeżeli to klient dzwoni, wiemy że ma ku temu konkretny powód. Ma do nas pytanie, napotkał jakiś...

Zdecydowana większość call i contact center działa w oparciu o jedno lub kilka biur wyposażonych w kilkanaście, kilkadziesiąt, czy też kilkaset stanowisk. Jak dotąd jest to najpopularniejsza forma prowadzenia tego typu działalności. Zarówno ze względu na infrastrukturę teleinformatyczną, jak i w związku z możliwością bezpośredniego...

Na polskim rynku contact center, mieliśmy okazje współpracować z setkami firm. Z jeszcze większą ilością firm się spotkaliśmy i rozmawialiśmy o możliwościach rozwoju związanych z wykorzystaniem systemu contact center. Dzięki tym doświadczeniom, z pełną świadomością możemy powiedzieć, że to pracownicy contact center są największą wartością...

Wczoraj Sąd Najwyższy wydał orzeczenie w sprawie kary 5 mln. zł nałożonej przez UKE na T-Mobile w konsekwencji wykorzystania automatycznych systemów wywołujących bez zgody abonentów  (Uchwała SN z 17 lutego 2016 r., sygn. akt III SZP 7/15.) T-Mobile musi zapłacić orzeczoną karę pomimo, że faktycznie automatycznych...

Firma GRZEŚKOWIAK od 40 lat jest ekspertem w dziedzinie świeżej żywności przeznaczonej do bezpośredniej konsumpcji. Jest liderem innowacji technologicznych. Dział Obsługi Klienta zajmuje się przede wszystkim telefonicznym zbieraniem zamówień zarówno w kanale przychodzącym, jak i wychodzącym. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Optymalizacja ruchu telefonicznego z uwagi na...

Polski rynek e-commerce znajduje się nieustannie w fazie kilkunastoprocentowego wzrostu. Według raportu „E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” z 2015 roku, ponad połowa Polaków przyznaje się robienia zakupów w sieci. Raport ten, wnosi wiele danych do analizy polskiego rynku e-commerce. Co więcej niektóre z...

Idea Money S.A. specjalizuje się w faktoringu, monitoringu i windykacji. Firma pomaga klientom zarządzać swoimi wierzytelnościami. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Wdrożenie systemu do obsługi outbound oraz inbound z wieloma kanałami komunikacji ✓ Najwyższy poziom bezpieczeństwa połączeń z uwagi na wrażliwe dane bankowe✓ Elastyczność systemu z uwagi...

Media System świadczy usługi Business Process Outsourcing skupiając się wokół Outsourcingu Call Center oraz Outsourcingu Sił Sprzedaży. Główne projekty call center realizowane są dla T-Mobile oraz Euronetu. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Otwartość systemu na realizowanie kampanii wychodzących oraz infolinijnych✓ Gotowość systemu do przeprowadzania prostych, ale i...

NZOZ Mammo-Med specjalizuje się w mobilnej diagnostyce raka piersi z użyciem mammobusów, które są specjalnie zaprojektowane dla potrzeb wykonywania badań mammograficznych. Istotą funkcjonowania działu Call Center jest dotarcie do jak największej liczby kobiet uprawnionych do badania i umówienie wizyty w mammobusie. Główne wyzwania i potrzeby ✓ Poprawa efektywności...