Technologia - Systell
539
archive,category,category-technologia,category-539,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Technologia

Jak przygotować się do wyboru oprogramowania call center W każdej firmie nadchodzi taki czas, że z obecnym systemem do obsługi klientów, nie można już rozwinąć swojej działalności. Wtedy należy zaktualizować obecną infrastrukturę, a gdy jest ona przestarzała, wymienić na nową, sprawnie obsługującą spersonalizowane usługi omnichannel. Zobacz jak nasz zespół może Tobie pomóc w wyborze software…
Jak skutecznie zaprojektować IVR /system zapowiedzi głosowych?  Pomimo, że IVR (z ang. Interactive Voice Response) jest jednym z najstarszych systemów automatyzacji w call center, ciągle jednak najmniej lubianym przez konsumentów. Dlaczego? IVR - system zapowiedzi głosowych Obecnie ponad 90% klientów dzwoniących do contact center, robi to z zamiarem rozmowy z konsultantem. Tymczasem firmy, nadmiernie wykorzystują…
Tempo zmian technologicznych na świecie jest niebywałe. W latach 90-tych, kiedy to rozkwit przeżywały wypożyczalnie kaset VHS nikt nie przewidywał, że film można nagrać nie na kasetę, lecz na płytę. Kiedy weszły więc na rynek płyty DVD, a później Blu-Ray, wypożyczalnie przeżywały drugą młodość. Ta jednak nie trwała długo. Jej zmierzch nastąpił gwałtownie, ustępując miejsca…
Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią 99% wszystkich firm w Polsce. Wśród nich nadal istnieje przekonanie, że system contact center przeznaczony jest wyłącznie dla dużych korporacji. To oznacza, że należy wyprowadzić z błędu ponad 3* mln właścicieli działalności gospodarczej! Nie bez powodu serwis Rzeczpospolita, uznaje MŚP, za główną siłę polskiej gospodarki. Te potężne liczby pokazują, utrzymujący się trend wzrostowy, a to jest…
  Jedną z najważniejszych rzeczy w kampaniach outbandowych jest właściwie dobrana, a następnie odpowiednio wykorzystywana baza danych. W zależności od realizowanych kampanii, bazy danych mogą być własne, otrzymane od kontrahenta lub zakupione od brokerów. Zakup bazy danych od brokerów często wiąże się z ryzykiem, czy broker rzeczywiście posiada na tyle szeroko sprofilowaną bazę, żeby dokonany…
W dobie powszechnej automatyzacji różnych procesów biznesowych wiele firm traci swoją przewagę konkurencyjną poprzez nieskuteczność swoich systemów obsługi klienta. Przeglądając różne listy dyskusyjne poświęcone komunikacji z klientami czy telesprzedaży można odnieść wrażenie, że ciągle na rynku jest wiele podmiotów, które wymagają wdrożeń w tym obszarze. Wielu managerów ma sprawnie działającą firmę, ma bazę wielu klientów…
  Czy Twoi pracownicy do kontaktów z klientami wykorzystują intensywnie telefon? Być może więc zastanawiałeś się już nad skorzystaniem z możliwości wsparcia ich pracy odpowiednim oprogramowaniem. Jeśli nadal wahasz się, czy tego typu rozwiązanie będzie dla Ciebie odpowiednie, przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik na temat tego, kiedy i dlaczego warto podjąć taką decyzję.   "Jeśli…
Systemy teleinformatyczne wspierające telemarketing są rozwijane w naszym kraju od ponad 10 lat. Możemy z pełną świadomością stwierdzić, że jako Systell byliśmy jedną z pierwszych firm na polskim rynku, które zauważyły tą niszę i rozpoczęły rozwój specjalistycznego oprogramowania w tym zakresie. Rynek call i contact center dopiero całkiem niedawno zaczął zwracać coraz większą uwagę na…
  Sprawne zarządzanie telefoniczną obsługą klienta opiera się o liczby. Każdego dnia pracownicy nawiązują bądź przyjmują wiele połączeń, przeprowadzają rozmowy i obsługują klientów, rozwiązując sprawy bądź przyjmując zamówienia. Pewien procent klientów rozłącza się, ponieważ nieco zbyt długo oczekuje na połączenie, a niewielki procent bazy może z pewnych powodów pozostawać nieobsłużony. Wdrożenie systemu do obsługi Call/Contact…
Prowadząc biznes najwięcej czasu poświęcamy na spotkania i rozmowy z klientami, Partnerami biznesowymi i współpracownikami.  Jak to zrobić  skutecznie i inteligentnie? Przepis jest prosty. Dzięki nowoczesnej technologii aż 80% spotkań możemy odbyć po prostu zdalnie.   Jak skutecznie wykorzystać technologię w komunikacji biznesowej? 1. Oceń konieczność osobistego spotkania z klientem i zorganizuj spotkanie na wyciągnięcie…