fbpx
 

Technologia

Jak radzisz sobie z zarządzaniem zespołem i obsługą klientów w czasie pandemii? Wdrożyłeś narzędzia, które usprawniają komunikację? Wiele firm, które nie miało wcześniejszego doświadczenia z pracą zdalną, zaczęło sięgać po powszechnie dostępne rozwiązania, takie jak Microsoft Teams. Aplikacja notuje olbrzymie wzrosty, bo z każdym dniem...

>> Sprawdź nasz system do pracy zdalnej << Sytuacja na rynku zmienia się bardzo dynamicznie. Branża e-commerce notuje ogromne wzrosty, wiele biur obsługi klienta pracuje krócej, klientom trudniej połączyć się z konsultantem na infolinii, a liczne firmy dostają masę wiadomości z pytaniami od klientów. Konsumenci boją...

Program do pracy zdalnej - sprawdź ofertę Praca zdalna jeszcze nigdy nie była tak popularna, jak teraz. W 2019 roku w Polsce było zaledwie 0,5 mln pracowników zdalnych, którzy wykonywali swoje obowiązki z domu, z kawiarni czy z biura coworkingowego. W dobie koronawirusa pracują tak wszyscy,...

Jeśli rozważasz wdrożenie contact center w swojej firmie, to musisz upewnić się, że wybierasz w pełni bezpieczne rozwiązanie. To szczególnie ważne teraz: wiele firm zajmujących się cyberbezpieczeństwem, tworzy nowe zabezpieczenia, ale hakerzy nie ustają w swoich atakach. Przestępcom wystarczy czasami drobna wada systemu, żeby wpuścić...

Istnieją przeciwnicy i zwolennicy sprzedaży przez telefon. Naukowcy z Centrum Badań Kellera na Uniwersytecie Baylor pokazali, że nawet najlepsi handlowcy i specjaliści obsługi klienta, działając na oślep, osiągają bardzo niską skuteczność. W tym przypadku 0,3%! Do badania zaprosili 6 264 sprzedawców, którzy wykonywali tak zwane...

Codzienność pracowników działów obsługi klienta to realizacja wielu zadań w kilku kanałach jednocześnie. Trzeba oddzwaniać, odpowiadać na e-maile, doradzać konsumentowi na czacie na stronie, wprowadzać dane na temat transakcji, przesyłać dokumenty do działu IT czy do księgowości. Kiedyś wystarczyło odbierać telefony, dzisiaj trzeba robić niemal...

Aplikacja call center pomoże Ci zyskać zaufanie i satysfakcję klientów. Popularne powiedzenie mówi, że klient nasz pan. Wiele firm z chęcią je powtarza, choć w rzeczywistości nie robią prawie nic, żeby zadowolić swoich odbiorców. Słaby customer service kosztuje. Badania pokazują, że średnia wartość jednego utraconego...