Technologia | SYSTELL
539
archive,category,category-technologia,category-539,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Technologia

Jak przygotować się do wyboru oprogramowania call center W każdej firmie nadchodzi taki czas, że z obecnym systemem do obsługi klientów, nie można już rozwinąć swojej działalności. Wtedy należy zaktualizować obecną infrastrukturę, a gdy jest ona przestarzała, wymienić na nową, sprawnie obsługującą spersonalizowane usługi omnichannel. Zobacz jak nasz zespół może Tobie pomóc w wyborze software…
Jak skutecznie zaprojektować IVR - system zapowiedzi głosowych?  Pomimo, że IVR (z ang. Interactive Voice Response) jest jednym z najstarszych systemów automatyzacji w call center, ciągle jednak najmniej lubianym przez konsumentów. Dlaczego? IVR - system zapowiedzi głosowych Obecnie ponad 90% klientów dzwoniących do contact center, robi to z zamiarem rozmowy z konsultantem. Tymczasem firmy, nadmiernie…
Tempo zmian technologicznych na świecie jest niebywałe. W latach 90-tych, kiedy to rozkwit przeżywały wypożyczalnie kaset VHS nikt nie przewidywał, że film można nagrać nie na kasetę, lecz na płytę. Kiedy weszły więc na rynek płyty DVD, a później Blu-Ray, wypożyczalnie przeżywały drugą młodość. Ta jednak nie trwała długo. Jej zmierzch nastąpił gwałtownie, ustępując miejsca…
Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią 99% wszystkich firm w Polsce. Wśród nich nadal istnieje przekonanie, że system contact center przeznaczony jest wyłącznie dla dużych korporacji. To oznacza, że należy wyprowadzić z błędu ponad 3 mln* właścicieli działalności gospodarczej! Nie bez powodu serwis Rzeczpospolita, uznaje MŚP, za główną siłę polskiej gospodarki. Te potężne liczby pokazują, utrzymujący…
Jedną z najważniejszych rzeczy w kampaniach outboundowych jest właściwie dobrana, a następnie odpowiednio wykorzystywana baza danych. Wyróżniamy własne bazy danych, otrzymane od kontrahenta lub zakupione od brokerów. Rodzaj bazy danych, wybieramy w zależności od realizowanych kampanii. Zakup bazy danych od brokerów często wiąże się z ryzykiem. Podczas zakupu, nie wiemy czy dana baza danych będzie…
W dobie powszechnej automatyzacji różnych procesów biznesowych wiele firm traci swoją przewagę konkurencyjną poprzez nieskuteczność swoich systemów obsługi klienta. Przeglądając różne listy dyskusyjne poświęcone komunikacji z klientami czy telesprzedaży można odnieść wrażenie, że ciągle na rynku jest wiele podmiotów, które wymagają wdrożeń w tym obszarze. Wielu managerów ma sprawnie działającą firmę, ma bazę wielu klientów…
  Czy Twoi pracownicy do kontaktów z klientami wykorzystują intensywnie telefon? Być może więc zastanawiałeś się już nad skorzystaniem z możliwości wsparcia ich pracy odpowiednim oprogramowaniem. Jeśli nadal wahasz się, czy tego typu rozwiązanie będzie dla Ciebie odpowiednie, przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik na temat tego, kiedy i dlaczego warto podjąć taką decyzję.   "Jeśli…
Systemy teleinformatyczne, wspierające telemarketing są rozwijane w Polsce, od ponad 10 lat. Możemy z pełną świadomością stwierdzić, że jako Systell byliśmy jedną z pierwszych firm na polskim rynku, które rozpoczęły rozwój specjalistycznego systemu do telemarketingu. Rynek call i contact center całkiem niedawno zaczął zwracać coraz większą uwagę na jakość obsługi klienta dodzwaniającego się do firmy…
Sprawne zarządzanie telefoniczną obsługą klienta opiera się o liczby. Każdego dnia pracownicy nawiązują bądź przyjmują wiele połączeń, przeprowadzają rozmowy i obsługują klientów. Rozwiązują sprawy bądź przyjmują zamówienia. Pewien procent klientów rozłącza się, ze względu na zbyt długie oczekiwanie na połączenie. Ponadto, zdarza się, że niewielki procent bazy może z pewnych powodów pozostawać nieobsłużony. Czy wiesz,…
Prowadząc biznes najwięcej czasu poświęcamy na spotkania i rozmowy z klientami, Partnerami biznesowymi i współpracownikami.  Jak to zrobić  skutecznie i inteligentnie? Przepis jest prosty. Dzięki nowoczesnej technologii aż 80% spotkań możemy odbyć po prostu zdalnie.   Jak skutecznie wykorzystać technologię w komunikacji biznesowej? 1. Oceń konieczność osobistego spotkania z klientem i zorganizuj spotkanie na wyciągnięcie…