Technologia

Jak skutecznie wdrożyć system BDC w salonie samochodowym? Konkurencja w branży automotive sięgnęła zenitu. Dziś klient oczekuje nie tylko dobrych cen, ale również szybkiej i merytorycznej obsługi. Jeśli klient nie dodzwoni się do Twojego salonu wybierze inny. Czy wiesz, ile połączeń zostało nieodebranych na dziale “ części”  lub na “serwisie”? Czy wiesz ilu klientów straciłeś przez nieodebrane...

Dziś mamy już Profile Zaufane, mObywatela i e-recepty. Blisko 700 000 pacjentów ma już Internetowe Konto Pacjenta (IKP). Nasza codzienność, także w zakresie opieki medycznej, przechodzi ze świata offline do online. Szczególnie w dobie coronavirusa, gdy wiele spraw możemy, a nawet musimy załatwiać z naszym...

Jak radzisz sobie z zarządzaniem zespołem i obsługą klientów w czasie pandemii? Wdrożyłeś narzędzia, które usprawniają komunikację? Wiele firm, które nie miało wcześniejszego doświadczenia z pracą zdalną, zaczęło sięgać po powszechnie dostępne rozwiązania, takie jak Microsoft Teams. Aplikacja notuje olbrzymie wzrosty, bo z każdym dniem...

>> Sprawdź nasz system do pracy zdalnej << Sytuacja na rynku zmienia się bardzo dynamicznie. Branża e-commerce notuje ogromne wzrosty, wiele biur obsługi klienta pracuje krócej, klientom trudniej połączyć się z konsultantem na infolinii, a liczne firmy dostają masę wiadomości z pytaniami od klientów. Konsumenci boją...

Program do pracy zdalnej - sprawdź ofertę Praca zdalna jeszcze nigdy nie była tak popularna, jak teraz. W 2019 roku w Polsce było zaledwie 0,5 mln pracowników zdalnych, którzy wykonywali swoje obowiązki z domu, z kawiarni czy z biura coworkingowego. W dobie koronawirusa pracują tak wszyscy,...

Jeśli rozważasz wdrożenie contact center w swojej firmie, to musisz upewnić się, że wybierasz w pełni bezpieczne rozwiązanie. To szczególnie ważne teraz: wiele firm zajmujących się cyberbezpieczeństwem, tworzy nowe zabezpieczenia, ale hakerzy nie ustają w swoich atakach. Przestępcom wystarczy czasami drobna wada systemu, żeby wpuścić...

Istnieją przeciwnicy i zwolennicy sprzedaży przez telefon. Naukowcy z Centrum Badań Kellera na Uniwersytecie Baylor pokazali, że nawet najlepsi handlowcy i specjaliści obsługi klienta, działając na oślep, osiągają bardzo niską skuteczność. W tym przypadku 0,3%! Do badania zaprosili 6 264 sprzedawców, którzy wykonywali tak zwane...