Korzyści wdrożenia Call Center w małej i średniej firmie| Systell Call Center
17190
post-template-default,single,single-post,postid-17190,single-format-standard,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Korzyści wdrożenia Contact Center w małej lub średniej firmie

Korzyści wdrożenia Contact Center w małej lub średniej firmie

Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią 99% wszystkich firm w Polsce. Wśród nich nadal istnieje przekonanie, że system contact center przeznaczony jest wyłącznie dla dużych korporacji. To oznacza, że należy wyprowadzić z błędu ponad 3 mln* właścicieli działalności gospodarczej! Nie bez powodu serwis Rzeczpospolita, uznaje MŚP, za główną siłę polskiej gospodarki. Te potężne liczby pokazują, utrzymujący się trend wzrostowy, a to jest równoznaczne, ze zwiększającą się liczbą konkurencji. Liczba potencjalnych klientów rośnie, więc jak wyróżnić się na tle innych firm?

Wdrożenie Call Center w małej firmie

Steve Jobs uważał, że kluczem do sukcesu jest utrzymanie klienta na tyle blisko, aby powiedzieć mu czego chce, zanim sam się na to zdecyduje. Zgodnie z tą dewizą, nowe technologie są tworzone dla przyszłych potrzeb klienta. Doskonałym przykładem, zastosowania takich nowoczesnych rozwiązań jest wdrożenie Call Center w małych lub dużych firmach. Natomiast, właściciele mniejszych firm często mają wątpliwości, dotyczące użyteczności wdrożenia systemu Contact Center. Wielu z nich nie widzi zasadności wprowadzenia tych zmian, ponieważ dotychczas obsługa klienta w firmie, funkcjonowała na zadowalającym poziomie, bez wsparcia systemu contact center. Jako dostawca rozwiązań contact center, dostrzegamy różnice i oferujemy w pełni dostępny i funkcjonalny system.

Korzyści wdrożenia call center

  1. Własne call center zapewnia ciągłą możliwość  monitorowania poziomu obsługi klienta.
  2. Wdrożenie call center w firmie, generuje mniejsze koszty, niż długotrwały outsourcing. Co więcej, okres amortyzacji przy call center wychodzącym to kilka miesięcy.
  3. Pracownicy firmowego contact center mają pełniejszą wiedzę o produktach i usługach oferowanych przez firmę.
  4. Firmowe contact center szybciej i płynniej reaguje na zmiany w ofercie firmy niż zewnętrzne contact center.
  5. Zastosowanie dedykowanej aplikacji contact center pozwala efektywnie zarządzać ruchem telefonicznym i ograniczyć liczbę utraconych połączeń. Dzięki mechanizmom identyfikacji połączeń i powiązania rekordów z konkretnym pracownikiem można znacznie podnieść poziom obsługi klienta.
  6. System Contact Center daje kontrolę na polu sprzedażowym. Po pierwsze, zapewni centralą wymianę danych, przy pracy mobilnej. Dodatkowo, pozyskane kontakty i ich historia, nie odejdą wraz handlowcem.
wdrozenie-call-center

Klienci średnich i małych przedsiębiorstw często skarżą się na zbyt wiele numerów kontaktowych na witrynie internetowej firmy. To utrudnia prawidłowy wybór osoby, z którą chcą się skontaktować. Brak systemu porządkującego powoduje, że klient trafia do różnych konsultantów i jest zmuszony powtórnie opisywać swój problem.

Natomiast w przypadku reklamacji i innych zgłoszeń, posiadając system contact center, dotychczas zebrane informacje o kliencie pozostają dostępne dla wszystkich pracowników, zajmujących się obsługą klienta. Na podobnej zasadzie działa rozwiązanie on-line, np. w chmurze. Ta możliwość stwarza jedną bazę, do której dostęp zyskuje każdy, bez względu na aktualne miejsce pobytu. System contact center stwarza w firmie wirtualne biuro obsługi klienta, które może być dostępne przez 24h/dobę. Opisane tu przykłady, znajdą rozwiązanie po wdrożeniu systemu call center nawet w małej lub średniej firmie.

Sprawdź, czy chcesz poprawić swoje statystyki i wydajność, tak jak to zrobiły inne przedsiębiorstwa po wdrożeniu systemu do obsługi klienta. Poniżej zestawienie realnych korzyści stworzone na podstawie naszych doświadczeń z przedsiębiorcami z sektora małych i średnich firm.

System call center po wdrożeniu

✓ Wydajność telemarketera, pracującego w systemie, to średnio 550 połączeń,wychodzących w 8 godzinnym trybie pracy.

✓ Czas przeznaczony na rozmowę w contact center sprzedażowym to około 19 minut w ciągu godziny, przy tradycyjnej pracy. Po użyciu prostego systemu to ponad 32 minuty, a w przypadku złożonych rozwiązać nawet 50 minut.

✓ Moduł raportowania dostarcza stale szczegółowych informacji o 40 różnych aspektach funkcjonowania contact center.

✓ Oprogramowanie sprawdza się zarówno w firmach zatrudniających kilka osób, w administracji publicznej, jak i w contact centrach, gdzie pracuje 100 oraz więcej telemarketerów.

✓ Systemy dialerów umożliwiają automatyczne wykonywanie połączeń telefonicznych, w wyniku czego mogą zwiększyć efektywność konsultantów minimum o 40%.



Wideokonferencja co to jest?

Wideokonferencja Wideokonferencje to coraz chętniej wybierana forma spotkań biznesowych. Po pierwsze dlatego, że skraca odległość pomiędzy uczestnikami spotkania. Dzięki wideo,...
Czytaj więcej
Dlaczego z wirtualnej centrali 3CX korzysta tak wiele światowych firm?

Dlaczego z wirtualnej centrali 3CX korzysta tak wiele światowych firm?

Wirtualna centrala 3CX codziennie wspiera zarządzanie połączeniami w przedsiębiorstwach na całym świecie. Działa na zasadzie maszyny, która scala nie tylko...
Czytaj więcej

Co to jest predictive dialer

Predictive dialer Predictive dialer to Bugatti wśród dialerów. Predictive dialing to model, opierający się na algorytmach sztucznej inteligencji. W zależności...
Czytaj więcej
Komunikacja z klientem bez dodatkowych inwestycji

Komunikacja z klientem bez dodatkowych inwestycji

Komunikacja jest kluczem do sprawnego działania firmy, która musi prowadzić dialog  ze swoimi pracownikami, sprzedawcami, inwestorami, a zwłaszcza klientami. Według...
Czytaj więcej

Skill Based Routing

Skill based routing to nowoczesna funkcja central telefonicznych np. 3CX oraz systemów Contact Center. Polega na przekierowaniu połączenia do odpowiedniego...
Czytaj więcej
5 najważniejszych zasad budowania pozytywnego doświadczenia klienta

5 najważniejszych zasad budowania pozytywnego doświadczenia klienta

Co to jest doświadczenie klienta? Customer Experience (CX), czyli doświadczenie klienta to postrzeganie przez klientów, jak Twoja firma ich traktuje....
Czytaj więcej
Customer Care Festival

Customer Care Festival

Już w najbliższy poniedziałek, będziemy mieli przyjemność spotkać się z Wami, na największym wydarzeniu, branży CUSTOMER CARE. A mianowicie na...
Czytaj więcej
5 korzyści wirtualnej centrali VoIP w biznesie

5 korzyści wirtualnej centrali VoIP w biznesie

Wirtualna centrala voip lub wirtualna centrala telefoniczna w chmurze jak sama nazwa wskazuje jest oparta na technologii voip. VoIP to...
Czytaj więcej
5 wskazówek jak obniżyć koszty contact center, bez wpływu na jakość obsługi

5 wskazówek jak obniżyć koszty contact center, bez wpływu na jakość obsługi

Contact center, ze względu na duże zaangażowanie zasobów ludzkich, stanowiących najwyższy odsetek kosztów działalności operacyjnej, generuje dla przedsiębiorstwa duże koszty....
Czytaj więcej
Integracja Systell Contact Center z Messenger

Integracja Systell Contact Center z Messenger

Nasz System Contact Center jest nieustannie ulepszany. Chcemy, aby Wasze codzienne czynności związane z obsługą klienta, były coraz efektywniejsze. Dlatego...
Czytaj więcej