E-commerce

System do efektywnej obsługi klientów w e-commerce

Wprowadź nowoczesny standard obsługi klientów w sklepach on-line.

3 pomysły na poprawę komunikacji z klientem

SYSTEM TELEFONICZNY

Oprogramowanie call center, pomoże ci skutecznie komunikować się z klientami. Sprawna infolinia z funkcjami IVR, który przekieruje klienta bezpośrednio do odpowiedniej osoby lub działu, listą oddzwonień by nie pominąć żadnej szansy na sprzedaż, kolejkowaniem i nagrywaniem połączeń, możliwością zakładania karty klienta w trakcie rozmowy.

SYSTEM TICKETOWY

Korzystaj z historii komunikacji z każdym klientem, pełnej historii zamówień, ticketów i danych z zewnętrznych systemów e-commerce jak i sieci społecznościowych by zawsze wiedzieć w czym klient potrzebuje pomocy.

IDENTYFIKACJA KLIENTA

Przeglądaj wcześniejsze rozmowy z klientami i notatki z połączeń w trakcie rozmowy z klientem, aby być bardziej efektywnym i szybko rozwiązywać problemy klientów. Zyskaj kompleksowe informacje o klientach w czasie rzeczywistym.

Zobacz kto już skorzystał z naszego rozwiązania dla e-commerce!

Kontaktuj się z klientami na wiele sposobów z jednego systemu.

INFOLINIA
SMS
VOICE SMS
LIVE CHAT
WIDEO CHAT
E-MAIL
FORMULARZ WWW
SOCIAL MEDIA
CHAT BOT
VOICE BOT
CALL BACK

Wykorzystaj swoją szansę na pozyskanie nowych lojalnych klientów, optymalizację pracy i zwiększenie wydajności konsultantów

PRZYGOTUJ SIĘ NA KAŻDE POŁĄCZENIE

Zawsze wiesz, kto do Ciebie dzwoni bo system rozpoznaje klientów w bazie dzięki funkcjom CRM.  Dzięki tej funkcji możesz skuteczniej obsługiwać klientów. Agenci mogą zapoznać się z przeszłymi interakcjami dzwoniącego, zanim jeszcze podniosą słuchawkę i uzyskają szybki przegląd poprzednich problemów i próśb. Oznacza to, że klient nie musi powtarzać tych samych informacji za każdym razem, gdy dzwoni.

PRZYGOTUJ SIĘ NA KAŻDE POŁĄCZENIE

Zawsze wiesz, kto do Ciebie dzwoni bo system rozpoznaje klientów w bazie dzięki funkcjom CRM.  Dzięki tej funkcji możesz skuteczniej obsługiwać klientów. Agenci mogą zapoznać się z przeszłymi interakcjami dzwoniącego, zanim jeszcze podniosą słuchawkę i uzyskają szybki przegląd poprzednich problemów i próśb. Oznacza to, że klient nie musi powtarzać tych samych informacji za każdym razem, gdy dzwoni.

PRZYJAZNY INTERFEJS

Prosty i przyjazny dla użytkownika interfejs naszego systemu jest intuicyjny i zbudowany z myślą o pracy konsultantów. Nigdy więcej wyszukiwania informacji w wielu systemach. W jednym miejscu masz dostęp do historii wszystkich połączeń z nagraniami, które można słuchać jednym kliknięciem, historii poprzednich zamówień i bieżących zamówień, historii ticektów.

INTEGRACJE

Pracuj na danych z różnych źródeł w jednym widoku. Nasz system można łatwo zintegrować z CRMami lub narzędziami pomocy technicznej, takimi jak Salesforce, Baselinker, Zendesk, Shopify, Magento i inne. Nasz system zintegrujemy też z Twoimi systemami ERP np. z Subiekt i eNova. Twoi agenci zobaczą wszystkie dane dzwoniącego w jednym miejscu, aby pomóc klientowi dokładniej i szybciej.

INTEGRACJE

Pracuj na danych z różnych źródeł w jednym widoku. Nasz system można łatwo zintegrować z CRMami lub narzędziami pomocy technicznej, takimi jak Salesforce, Baselinker, Zendesk, Shopify, Magento i inne. Nasz system zintegrujemy też z Twoimi systemami ERP np. z Subiekt i eNova. Twoi agenci zobaczą wszystkie dane dzwoniącego w jednym miejscu, aby pomóc klientowi dokładniej i szybciej.

STATYSTYKI

Zarządzaj kluczowymi wskaźnikami wydajności w czasie rzeczywistym za pomocą niestandardowych pulpitów nawigacyjnych i raportów. Zyskaj dostęp do statystyk dotyczących kolejek połączeń, bieżących rozmów, agentów i danych połączeń w jednym miejscu. Zyskaj świadomość z jakimi tematami dzwonią klienci, jakie sprawy najczęściej obsługują Twoi konsultanci by działać sprawniej i bardziej efektywnie.

PRACA ZDALNA

Zapewnij elastyczność dzięki opcjom pracy w domu, po godzinach lub w niepełnym wymiarze godzin. Współpracownicy mogą korzystać z naszego systemu na komputerze domowym, telefonie komórkowym lub tablecie.

PRACA ZDALNA

Zapewnij elastyczność dzięki opcjom pracy w domu, po godzinach lub w niepełnym wymiarze godzin. Współpracownicy mogą korzystać z naszego systemu na komputerze domowym, telefonie komórkowym lub tablecie.

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj, że mamy ich znacznie więcej.