Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00

Zapraszamy do kontaktu

Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu.

 
 
 
Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. Więcej o ochronie danych

WIEMY JAK POPRAWIĆ

JAKOŚĆ KONTAKTU Z PACJENTAMI

UZDRAWIAMY KONTAKT

Z PACJENTAMI PACÓWEK

OPIEKI ZDROWOTNEJ

Trzy pomysły na poprawę komunikacji z pacjentami

 

Dzisiejsze standardy jakości wymagają od placówek medycznych najwyższego poziomu obsługi pacjentów,

 

Zatroszcz się o pacjenta już od pierwszego kontaktu.

TeleRejestracja

Podczas wizyty lekarz decyduje o terapii. Jednak jeszcze przed wizytą, to pacjent decyduje, do której placówki medycznej się umówi. Wyjdź mu naprzeciw i stwórz wiele możliwości kontaktu i zdalnej rejestracji.

Telemedycyna

Tak jak w leczeniu ważny jest dostęp do nowatorskich terapii, tak w obsłudze dzisiejszego pacjenta wygrywa ten, kto zaoferuje nowe rozwiązania. Wykorzystaj swoją szansę i rozszerz usługi medyczne o dziedzinę telemedycyny.

Automatyzacja

Automatyzacja jest lekiem na nadciśnienie w ruchu telefonicznym. Dzięki zautomatyzowaniu ruchu przychodzącego stabilizujesz go i zapobiegasz negatywnym skutkom nagłego wzrostu ilości połączeń przychodzących

Wykorzystaj swoją szansę na pozyskanie nowych,
lojalnych pacjentów!

65,2% Polaków ocenia stan telemedycyny w Polsce jako słabo lub bardzo słabo rozwinięty.*

Wykorzystaj swoją szansę i zmieniaj postrzeganie telemedycyny przez pacjentów. Dzięki systemowi contact center uruchomisz i zoptymalizujesz takie kanały kontaktu z pacjentem jak telefon, SMS, mail, chat, integracja ze stroną internetową. Pacjenci wreszcie będą mogli skontaktować się z Twoim centrum zdrowia tak, jak jest im najwygodniej.

* Raport „E-Zdrowie oczami Polaków” http://zdrowastrona.pl/images/articles/Raport_E-Zdrowie.pdf

Czy zdajesz sobie sprawę ilu pacjentów tracisz podczas próby umówienia się na wizytę?

Lata doświadczeń pokazały nam, że zarządzający placówkami medycznymi generalnie nie zdają sobie sprawy ilu pacjentów ma problem z dodzwonieniem się w celu umówienia wizyty. Czy wiesz ile osób codziennie próbuje się do Ciebie dodzwonić i ostatecznie szuka innego lekarza? Dzięki naszym systemom przebadamy tę sytuację i zdecydujemy o sposobie leczenia ruchu telefonicznego w Twoich gabinetach.

Umiejętne rozładowanie ruchu przychodzącego

Dokładnie zbadamy w które dni i godziny największa ilość pacjentów próbuje się dodzwonić do Twojej placówki medycznej. Dane te zestawimy z ilością osób, które są dedykowane do obsługi telefonicznej pacjentów i rejestracji. Na podstawie tych informacji zaproponujemy rozwiązania, które pomogą rozładować kolejki przychodzące, a tym samym umożliwią rejestrację jak największej ilości pacjentów.

Ułatwienie pracy dla rejestratorek medycznych

Większość rejestratorek medycznych stoi często przed dylematem: obsłużyć pacjenta czekającego przy rejestracji, czy odebrać nieustannie dzwoniący telefon. Pokażemy Tobie w jaki sposób stworzyć optymalne warunki do zdalnej i telefonicznej obsługi pacjentów, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów rejestracji „przy okienku”.

Prywatna lecznica CERTUS

Doświadczenie i zaangażowanie firmy Systell Przełożyło się
na znaczne zwiększenie jakości obsługi telefonicznej klientów
Prywatnej Lecznicy CERTUS.

Więcej możliwości z Systell Contact Center

Dowiedz się jak nasz system wspiera funkcjonowanie ochrony zdrowia.

Badania profilaktyczne

Wiele placówek ochrony zdrowia realizuje kontrakty z NFZ poprzez wykonywanie darmowych dla pacjentów badań profilaktycznych. Idealnym przykładem są badania mammograficzne wykonywane w mobilnych Mammo-Busach.

Dzięki systemowi Contact Center będziesz w stanie umawiać przez telefon wizyty na badania z niebywałą efektywnością.

Wbudowany mechanizm dialera pozwoli zautomatyzować proces wykonywania połączeń telefonicznych do pacjentów. Dzięki temu wykonasz nawet 2 razy więcej rozmów co dotychczas.

Integracje z zewnętrznymi systemami pozwolą poprawnie zweryfikować, czy dany pacjent nabył uprawnienia do skorzystania z darmowej wizyty refundowanej przez NFZ.

Zapraszamy na spotkanie już dziś.

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.

Chcę uruchomić darmowy TRAIL
Porozmawiajmy o skutecznej
komunikacji z Twoimi klientami.
Oddzwonimy
do Ciebie
w 26 sekund
Podaj swój numer telefonu
 Wyślij
Jesteś już 4 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
4