Przejdź do treści
Kontakt

Wzbogać swoją stronę internetową
o możliwość kontaktu przez czat

LIVECHAT W CONTACT CENTER

Czatuj, rozmawiaj, pokazuj ofertę on-line – to wszystko z jednym narzędziem na Twoją stronę internetową.

Systell jest dystrybutorem
oprogramowania LiveChat

Oferujemy LiveChat zarówno jako niezależne rozwiązanie dla Twojego biznesu,
jak i narzędzie zintegrowane z Systell Contact Center.

Co to jest Livechat?

LiveChat to oprogramowanie umożliwiające prowadzenie konwersacji przedstawiciela firmy z klientem bezpośrednio na stronie internetowej. Pozwala konsultantom na dyskretne towarzyszenie klientom w poznawaniu oferowanych produktów lub usług. Usprawnia obsługę klientów. Ułatwia klientom zadawanie pytań, rozwiewania wątpliwości, czy zgłaszanie problemów.

Jako element naszego systemu LiveChat umożliwia m.in.:

  • dodawanie sprawy do systemu z poziomu trwającego lub zakończonego czata, w tym: automatyczne pobieranie informacji o kliencie (np. jego imienia, nazwiska, adresu e-mail, etc.) oraz historii rozmowy na czacie;
  • odczytywanie informacji na temat spraw klienta założonych w Systell Contact Center bezpośrednio z poziomu Livechata ;
  • generowanie ticketów w Systell Contact Center po godzinach pracy konsultantów obsługujących Livechata.

Wybrane funkcje systemu

Podgląd wiadomości w czacie
Scenariusz odpowiedzi
Przesyłanie plików
Statusy wiadomości
Tagowanie wiadomości
Informacja o kliencie

ProblemNiski potencjał komunikacyjny strony internetowej

Masz wrażenie, że nie wykorzystujesz wszystkich możliwości komunikacji z klientem? Twoja strona jest często odwiedzana i chcesz za jej pośrednictwem kontaktować się z użytkownikami witryny. Chcesz jeszcze sprawniej rozwiązywać sprawy zgłaszane przez klientów?

Umów prezentację

RozwiązanieRozmawiaj z klientami wprost ze swojej witryny

Zdecyduj się na LiveChat – narzędzie, które pozwala konsultantowi reagować w czasie rzeczywistym i nawiązać kontakt z potencjalnym klientem, który przegląda stronę www. Gdy konsument przegląda stronę, wyświetla mu się okienko czatu z wiadomością powitalną, np. „W czym mogę pomóc”.

Wiadomości na czacie pojawiają się w systemie jako zadania do wykonania, dzięki czemu klienci mogą liczyć na szybkie rozwiązanie swojej sprawy lub uzyskanie odpowiedzi na swoje pytania.

Zapewnij sprawny przepływ informacji pochodzących z livechatu

Nasz czat ma szerokie możliwości integracji z każdą witryną internetową. Natomiast (wszystkie) dane z rozmów znajdziesz w nowoczesnym panelu i swoim CRMie a wraz z nimi nagrania połączeń wykonywanych przez czat.

raporty i wallboard contact center

Korzystaj z rozbudowanych statystyk livechatu

Rozszerzony czat wspiera Twój dział handlowy, dostarczając bieżących statystyk. Panel do analiz wskazuje w czasie rzeczywistym jaki był średni czas rozmowy, ile było połączeń oraz kto odebrał najwięcej rozmów i wiele więcej.

Błyskawiczny kontakt z użytkownikami firmowej strony internetowej

Nawiązuj szybki kontakt z potencjalnymi klientami. Zakładaj sprawy wprost z programu czata. Wygodnie przekazuj zdobyte informacje o do systemu.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań