Daj klientowi kolejny powód do kontaktu z Twoją firmą! Czatuj, rozmawiaj, pokazuj ofertę on-line – to wszystko z jednym narzędziem na Twoją stronę internetową. Sprawdź ten przyjemny sposób na zaangażowanie klientów on-line. Uzupełnij swoją witrynę o niepowtarzalne możliwości.
Daj klientowi kolejny powód do kontaktu z Twoją firmą! Czatuj, rozmawiaj, pokazuj ofertę on-line – to wszystko z jednym narzędziem na Twoją stronę internetową. Sprawdź ten przyjemny sposób na zaangażowanie klientów on-line. Uzupełnij swoją witrynę o niepowtarzalne możliwości.
Wdrożymy dla Ciebie w zaledwie w 2 dni czat i wideo czat na Twojej stronie. Twoi potencjalni klienci przeglądając ofertę online będą mogli skontaktować się z Tobą poprzez czat, połączenie telefoniczne lub wideo czat z poziomu przeglądarki internetowej. Daj możliwość wyboru kontaktu klientom.
Oferujemy LiveChat zarówno jako niezależne rozwiązanie dla Twojego biznesu, jak i narzędzie zintegrowane z Systell Contact Center.
Jako element naszego systemu LiveChat umożliwia m.in.:
Wdrażając czat zyskujesz jednocześnie dodatkowe funkcjonalności centrali telefonicznej
Przekieruj rozmowę na chacie do połączenia telefonicznego z wybranym specjalistą
Nagrywaj rozmowy
Odbieraj połączenia za pomocą aplikacji mobilnej
Zyskaj podgląd połączeń na infolinii