Czat

Wzbogać swoją stronę internetową o możliwość kontaktu przez czat

Daj klientowi kolejny powód do kontaktu z Twoją firmą! Czatuj, rozmawiaj, pokazuj ofertę on-line – to wszystko z jednym narzędziem na Twoją stronę internetową. Sprawdź ten przyjemny sposób na zaangażowanie klientów on-line. Uzupełnij swoją witrynę o niepowtarzalne możliwości.

 

Wzbogać swoją stronę internetową o możliwość kontaktu przez czat

Daj klientowi kolejny powód do kontaktu z Twoją firmą! Czatuj, rozmawiaj, pokazuj ofertę on-line – to wszystko z jednym narzędziem na Twoją stronę internetową. Sprawdź ten przyjemny sposób na zaangażowanie klientów on-line. Uzupełnij swoją witrynę o niepowtarzalne możliwości.

 

Wyjątkowy czat video

Jak to działa?

Wdrożymy dla Ciebie w zaledwie w 2 dni czat i wideo czat na Twojej stronie. Twoi potencjalni klienci przeglądając ofertę online będą mogli skontaktować się z Tobą poprzez czat, połączenie telefoniczne lub wideo czat z poziomu przeglądarki internetowej. Daj możliwość wyboru kontaktu klientom.

Poznaj korzyści naszego rozwiązania

Wdrażając czat zyskujesz jednocześnie dodatkowe funkcjonalności centrali telefonicznej

1
2
3
4
1
2
3
4

Przekieruj rozmowę na chacie do połączenia telefonicznego z wybranym specjalistą

Nagrywaj rozmowy

Odbieraj połączenia za pomocą aplikacji mobilnej

Zyskaj podgląd połączeń na infolinii

Rozmowa głosowa lub video przez czat? Teraz to możliwe!

Odważ się zrobić krok w stronę obsługi klienta, która wyprzedza trendy.

Czatuj za pomocą urządzenia mobilnego, korzystając z aplikacji na iPhone'a, iPada lub Androida! Zaloguj się na czacie mobilnym, aby pozostać w kontakcie z klientami z dowolnego miejsca! Nic Cię nie ominie, gdy jesteś poza biurem.

Jeśli zajmujesz się sprzedażą, a klient przez czat lub telefonicznie, dopytuje o szczegóły techniczne – bezpośrednio przekieruj go do kolegi z działu IT. Zobaczysz jak zadowolenie klienta wzrośnie już po pierwszym kontakcie!

Potrzebujesz szybkiego zlecenia? Dobrze trafiłeś, bo nasz czat wdrożymy nawet w ciągu 2 dni! Proste wdrożenie absolutnie nie wpłynie na Twoją codzienną pracę. A intuicyjny panel obsługi, sprawi że równie szybko przyzwyczaisz się do niego.

Spersonalizuj widok czatu aby gość na Twojej stronie internetowej poczuł się mile widziany. Dostosuj język do odwiedzających, wgraj zdjęcie konsultanta i ustal powitanie i uatrakcyjnij waszą rozmowę emoji i dzieląc się plikami.

Nasz czat ma szerokie możliwości integracji z każdą witryną internetową. Natomiast (wszystkie) dane z rozmów znajdziesz w nowoczesnym panelu i swoim CRMie a wraz z nimi nagrania połączeń wykonywanych przez czat.

Rozszerzony czat wspiera Twój dział handlowy, dostarczając bieżących statystyk. Panel do analiz wskazuje w czasie rzeczywistym jaki był średni czas rozmowy, ile było połączeń oraz kto odebrał najwięcej rozmów i wiele więcej.

Urozmaić kontakt ze swoim klientem.

Zapytaj o szczegóły!

Sprawdź powiązane rozwiązania

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności