Przejdź do treści
Kontakt
E-book Audyt komunikacji w firmie

    Pobierz darmowego ebooka

    Jak audyt komunikacji w firmie pomoże stworzyć idealne centrum kontaktu?

    Poznaj powody przeprowadzania audytu komunikacji i warunki, jakie warto zapewnić dla jego właściwego przebiegu. Identyfikuj i usuwaj słabe punkty swojego systemu, aby błyskawicznie poprawić komunikację ze swoimi klientami.

    Poznaj tajniki audytora i zamień system kontaktowania się w perfekcyjne centrum biznesowej komunikacji    

    Dzięki lekturze e-booka ,,Dlaczego warto przeprowadzić audyt komunikacji w firmie?’’ poznasz podstawy audytu systemów komunikacyjnych w firmie. Dowiesz się, jak szybko zlokalizować i usunąć problemy w przekazie informacji, a także, w jaki sposób utrzymać uzyskaną wydajność i jakość systemu. 

    • Rozdział 1. Po co firmie audyt?
    • Rozdział 2. Od czego zacząć?
    • Rozdział 3. Jak wygląda audyt w dziale obsługi klienta?
    • Rozdział 4. Eksperyment efektywności konsulantów
    • Rozdział 5. Jak sprawdzić, kiedy Twoja firma powinna przeprowadzić audyt?
    • Rozdział 6. Życie po audycie
    • Rozdział 7. Dlaczego audytorzy rekomendują Systell Contact Center

    Co zyskasz dzięki e-bookowi?  

    Sprawna komunikacja w firmie

    Plan działania krok po kroku

    Narzędzia audytora

    Dlaczego warto przeprowadzić audyt komunikacji w firmie? 

    Nawet najlepszy produkt, nie obroni się, jeżeli ścieżka dotarcia do klienta, będzie utrudniona. Zadbaj o sprawną komunikację już na etapie zdobywania klienta. Ebook zawiera wszelkie informacje, które przydadzą się przy przeprowadzaniu audytu. Serdecznie polecam!

    Marta Grządzielska Marketing Manager

    Poznaj zadania audytu krok po kroku

    Kiedy firmie potrzebny jest audyt? O co warto zapytać w trakcie audytu?

    Odnajdź utracone leady

    Najczęściej spotykane błędy – jak uniknąć błędów procesowania kontaktów?

    Historia pewnego case study

    Czy audyt oznacza zmiany? Zalety systemu do obsługi i procesowania.