Ebook Audyt w firmie

Dlaczego warto przeprowadzic audyt komunikacji - ebook

Pobierz darmowego ebooka


Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu przesłania zamówionego e-booka oraz marketingu swoich usług. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do PUODO. Szczegóły w Polityce prywatności.

DLACZEGO WARTO PRZEPROWADZIĆ AUDYT
KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI W FIRMIE?

Zadbaj o sprawną komunikację już na etapie zdobywania klienta. Nawet najlepszy produkt, nie obroni się, jeżeli ścieżka dotarcia do klienta, będzie utrudniona. Celem jest zbudowanie optymalnego modelu biznesowego, dla działu obsługi klientów. Ebook zawiera wszelkie informacje, które przydadzą się przy przeprowadzaniu audytu.

POZNAJ ZADANIA AUDYTU KROK PO KROKU

Kiedy firmie potrzebny jest audyt? O co warto zapytać w trakcie audytu?

ODNAJDŹ UTRACONE LEADY

Najczęściej spotykane błędy - jak uniknąć błędów procesowania kontaktów?

HISTORIA PEWNEGO CASE STUDY

Czy audyt oznacza zmiany? Zalety systemu do obsługi i procesowania.