Ebook – Poradnik dla managera call center

    Pobierz darmowego ebooka


    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu przesłania zamówionego e-booka oraz marketingu swoich usług. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności.

      Pobierz darmowego ebooka


      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu przesłania zamówionego e-booka oraz marketingu swoich usług. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności.

      PORADNIK DLA MANAGERA W CALL CENTER

      Przedstawiamy poradnik, który dedykowany jest dla każdego managera, który nie stoi w miejscu i chce być przygotowany na otaczające zmiany. Czy potrafisz porażki przekuwać w sukcesy? A może nie wiesz jak poprawnie korzystać z bazy danych? Niech ten ebook, będzie uzupełnieniem Twojej dotychczasowej wiedzy o call center.

      POKOLENIE MILLENIALSÓW

      Dowiedz się na podstawie badań jak pracować z zespołem z pokolenia Millenialsów?

      NIEZBĘDNE NARZĘDZIA

      Dlaczego dialer pozwala zaoszczędzić tyle czasu konsultanta?

      POGŁĘBIONA ANALITYKA

      Zobacz do jakich danych, powinien mieć dostęp każdy Manager?