Przejdź do treści
Kontakt
Ebook - Poradnik dla managera call center

    Pobierz darmowego ebooka

    Wykorzystuj 100 % potencjału swojego call center

    Poznaj tajniki pracy menadżera call center i dowiedz się, jak wykorzystywać technologię w służbie efektywności zespołu oraz zyskowności firmy. Zwiększ potencjał call center dzięki sprawdzonym rozwiązaniom komunikacyjnym.

    Co zawiera e-book?

    „Poradnik skutecznego menadżera w call center” to 11 stron, z których dowiesz się, jak:

    • Rozdział 1. Jakie jest znaczenie raportów w call center
    • Rozdział 2. Jak dbać posiadane bazy danych
    • Rozdział 3. Kim jest pracownik, a kim klient call center
    • Rozdział 4. Jak przeprowadzić odsłuch rozmowy
    • Rozdział 5. Jak porażki przekuć w sukcesy
    • Rozdział 6. Jak wykorzystać dialer w call center
    • Rozdział 7. Dlaczego warto korzystać ze skryptów rozmów

    Co zyskasz dzięki e-bookowi?

    Wiedzę o pracownikach

    Znajomość klientów

    Tool box menadżera

    Poradnik skutecznego menadżera w call center

    Tego e-booka polecam wszystkim menadżerom call center, którzy nie stoją w miejscu, którzy chcą być przygotowani na nadchodzące zmiany.

    Czy potrafisz porażki przekuwać w sukcesy? A może nie wiesz jak poprawnie korzystać z bazy danych? Niech ten ebook, będzie uzupełnieniem Twojej dotychczasowej wiedzy o call center.

    Jarosław Stępkowski prezentacja wirtualnej centrali
    Jarosław Stępkowski Sales Director

    Pokolenie millenialsów

    Dowiedz się na podstawie badań jak pracować z zespołem z pokolenia Millenialsów?

    Niezbędne narzędzia

    Dlaczego dialer pozwala zaoszczędzić tyle czasu konsultanta?

    Pogłębiona analityka

    Zobacz do jakich danych, powinien mieć dostęp każdy Manager?