Chat with us, powered by LiveChat
 

Ebook – System ticketowy od podstaw

    Pobierz darmowego ebooka


    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu przesłania zamówionego e-booka oraz marketingu swoich usług. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do PUODO. Szczegóły w Polityce prywatności.

    SYSTEM TICKETOWY OD PODSTAW

     

    Czym jest oraz jak go wykorzystać w swojej firmie,
    a tym samym poprawić jakość obsługi klienta

    Chcesz zwiększyć produktywność pracowników i poprawić jakość obsługi klienta, a w konsekwencji oszczędzać czas, zarabiać więcej i poprawić wizerunek marki w oczach konsumentów? W takim wypadku ten e-book jest dla Ciebie. Dowiesz się, z niego czym jest system ticketowy, jak pomoże Twojej firmie oraz jak z niego korzystać, aby osiągać najlepsze efekty.

    KIM JEST WSPÓŁCZESNY KLIENT?

    Jak zdobyć uznanie klienta, tak aby powracał i polecił nas innym?

    NIEZBĘDNE NARZĘDZIA

    Bezbłędna obsługa klienta z wielu miejsc jednocześnie, przez jeden pulpit, czy to możliwe?

    CASE STUDIES

    Wymierne korzyści, zadowoleni klienci czy sprawna praca konsultantów? Co zyskują firmy po wdrożeniu?