Przejdź do treści
Kontakt
E-book Prosty system ticketowy

    Pobierz darmowego ebooka

    Przekonaj się, jak system ticketowy zrewolucjonizuje Twój biznes

    Już teraz poznaj zasady działania systemu ticketowego. Dowiedz się, jak wykorzystać system ticketowy do sprawnej i skutecznej wymianie informacji w firmie. Rozwiń swój biznes dzięki automatyzacji komunikacji z klientami.

    szybka reakcja na zgłoszenia

    Co zawiera e-book?  

    System ticketowy od podstaw” to 26 stron, z których dowiesz się:  

    • Rozdział 1. Czym jest system ticketowy i jak pomaga firmom?
    • Rozdział 2. Jak firmy korzystają z systemu ticketowego?
    • Rozdział 3. Jak przebiega tworzenie procesów i reguł?
    • Rozdział 4. Jak system ticketowy porządkuje komunikację z klientem?
    • Rozdział 5. Jak przebiega wsparcie dla konsultantów?
    • Rozdział 6. Jak korzystać z funkcji systemu?
    • Rozdział 7. Jak nadzorować pracę zespołu w systemie ticketowym?

    Co zyskasz dzięki e-bookowi?  

    Sprawną komunikację z klientami

    Zadowolenie klientów

    Wyższą efektywność pracy

    E-book System ticketowy od podstaw

    Czym jest oraz jak go wykorzystać system ticketowy swojej firmie? Jak tym samym poprawić jakość obsługi klienta?

    Polecam ten e-book każdemu, kto chce zwiększyć produktywność pracowników i poprawić jakość obsługi klienta. Jeśli poszukujesz sposobu na oszczędność czasu i zwiększenie zysków, jeśli zastanawiasz się, jak poprawić wizerunek marki w oczach konsumentów, ten e-book jest dla Ciebie.Dowiesz się, z niego czym jest system ticketowy, jak pomoże Twojej firmie oraz jak z niego korzystać, aby osiągać najlepsze efekty.

    Grzegorz Grabski
    Grzegorz Grabski CEO, co-funder Systell

    Kim jest współczesny klient? 

    Jak zdobyć uznanie klienta, tak aby powracał i polecił nas innym?  

    Niezbędne narzędzia 

    Bezbłędna obsługa klienta z wielu miejsc jednocześnie, przez jeden pulpit, czy to możliwe? 

    Case studies 

    Wymierne korzyści, zadowoleni klienci czy sprawna praca konsultantów? Co zyskują firmy po wdrożeniu?