Wiemy, że w Twojej branży niezwykle istotna jest najwyższa z możliwych jakość obsługi klienta. Dlatego przy każdym połączeniu się z Twoim call center klient zostanie odpowiednio zidentyfikowany. Następnie może zostać przekierowany do indywidualnego opiekuna, który będzie pełnić rolę osobistego concierge. Z naszym systemem możesz również wyodrębnić grupę klientów VIP, którzy dodzwonią się do Twojego contact center zawsze w pierwszej kolejności.
Turystyka i travel management nieoderwalnie związane są z obsługą w wielu językach. Stąd z naszymi rozwiązaniami bez problemu zaprojektujesz wielojęzyczne zapowiedzi głosowe IVR, czy odpowiednio przekierujesz połączenia do konsultantów rozmawiających z określonym języku. Co więcej, możesz skonfigurować system tak, aby korzystał z numerów telefonicznych pochodzących z różnych światowych stref numeracyjnych. W efekcie czego Twoi klienci dzwoniąc z zagranicznych numerów telefonicznych będą łączyć się z Tobą dzwoniąc na tanie połączenia lokalne, a nie drogie, międzynarodowe.
W ramach formularzy skryptera będziesz efektywnie zarządzać lotami samolotowymi dla klientów. Dopasujesz wszystkie starty, lądowania i przesiadki. Zaplanujesz dla klienta atrakcje pomiędzy lotami. Zarezerwujesz hotel lub wynajmiesz samochód. To wszystko i wiele więcej jesteś w stanie zaprojektować w naszym skrypterze.
Obsługa klienta turystycznego to nie tylko połączenia telefoniczne. To także bardzo częsta korespondencja mailowa. W Systell Contact Center wykorzystasz obsługę ticketową maili. Efektywnie zarządzisz kolejką FIFO tak, aby żadna wiadomość email nie pozostała bez odpowiedzi.
Specjalne mechanizmy priorytetów i kanałów obsługi sprawią, że każdy klient zostanie obsłużony w możliwie najszybszym czasie z zachowaniem najwyższych standardów.
Dzięki kolejnym funkcjom klienci będą traktowani w sposób wyjątkowy. Trudno im będzie zapomnieć o niesamowitej jakości obsługi, jaką otrzymali.
Efektem dwóch poprzednich punktów będzie zbudowanie licznego grona ambasadorów Twojej marki, którzy chętnie będą do Ciebie powracali, a także będą polecali firmę znajomym.
Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.