Wiemy, że w Twojej branży niezwykle istotna jest najwyższa z możliwych jakość obsługi klienta. Dlatego przy każdym połączeniu się z Twoim call center klient zostanie odpowiednio zidentyfikowany. Następnie może zostać przekierowany do indywidualnego opiekuna, który będzie pełnić rolę osobistego concierge. Z naszym systemem możesz również wyodrębnić grupę klientów VIP, którzy dodzwonią się do Twojego contact center zawsze w pierwszej kolejności.
Turystyka i travel management nieoderwalnie związane są z obsługą w wielu językach. Stąd z naszymi rozwiązaniami bez problemu zaprojektujesz wielojęzyczne zapowiedzi głosowe IVR, czy odpowiednio przekierujesz połączenia do konsultantów rozmawiających z określonym języku. Co więcej, możesz skonfigurować system tak, aby korzystał z numerów telefonicznych pochodzących z różnych światowych stref numeracyjnych. W efekcie czego Twoi klienci dzwoniąc z zagranicznych numerów telefonicznych będą łączyć się z Tobą dzwoniąc na tanie połączenia lokalne, a nie drogie, międzynarodowe.
W ramach formularzy skryptera będziesz efektywnie zarządzać lotami samolotowymi dla klientów. Dopasujesz wszystkie starty, lądowania i przesiadki. Zaplanujesz dla klienta atrakcje pomiędzy lotami. Zarezerwujesz hotel lub wynajmiesz samochód. To wszystko i wiele więcej jesteś w stanie zaprojektować w naszym skrypterze.
Obsługa klienta turystycznego to nie tylko połączenia telefoniczne. To także bardzo częsta korespondencja mailowa. W Systell Contact Center wykorzystasz obsługę ticketową maili. Efektywnie zarządzisz kolejką FIFO tak, aby żadna wiadomość email nie pozostała bez odpowiedzi.
Specjalne mechanizmy priorytetów i kanałów obsługi sprawią, że każdy klient zostanie obsłużony w możliwie najszybszym czasie z zachowaniem najwyższych standardów.
Dzięki kolejnym funkcjom klienci będą traktowani w sposób wyjątkowy. Trudno im będzie zapomnieć o niesamowitej jakości obsługi, jaką otrzymali.
Efektem dwóch poprzednich punktów będzie zbudowanie licznego grona ambasadorów Twojej marki, którzy chętnie będą do Ciebie powracali, a także będą polecali firmę znajomym.
Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.
który codziennie ułatwia pracę kilku tysięcy osób
Od 20 lat prowadzi szkolenia i procesy rozwojowe dla firm i osób indywidualnych z zakresu psychologii w biznesie i rozwoju osobistym. Specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji osobistych i przywódczych.
Jest praktykiem w zakresie zarządzania zespołem, prowadzenia negocjacji i facylitacji oraz wprowadzaniu innowacyjnych strategii w rozwoju potencjału ludzi.
Poza szkoleniami oraz coachingiem opracowuje i wprowadza do firm procesy zmiany, począwszy od analizy sytuacji poprzez opracowanie strategii, wdrożenie oraz monitorowanie efektów.
Od 1996 prowadzi firmę doradczo-szkoleniową AUTONOMIA CONSULTING. W pracy stosuje narzędzia Teorii Ograniczeń (Theory of Constraints) i Lean Management powalające w krótkim czasie zwiększyć zyski firmy. Przełomowe wyniki osiąga dzięki wdrażaniu skutecznych rozwiązań do formułowania strategii, zarządzania ograniczeniami na produkcji, w dystrybucji i działach sprzedaży.
Na co dzień wspiera właścicieli i menedżerów w rozwijaniu kompetencji przywódczych oraz dostosowywaniu kultury organizacji do zmieniających się warunków rynkowych. Pasjonuje się rozwijaniem umiejętności sprzedażowych i wdrażaniem wysokich standardów obsługi klienta.
Jako pasjonat ciągłego doskonalenia wdraża innowacyjne narzędzia wspierające organizacje w zmianie. Jest certyfikowanym konsultantem MindSonar, stosuje podejście Analizy Transakcyjnej i Process Communication Model®.
Od 2007 roku nieprzerwanie dostarcza na Polski rynek contact center wiedzę i informacje wspomagające zarządzanie outsourcingowych i in-house call centers. Współtwórca konkursu branżowego Ambasador Call Center, prowadzący autorski program telewizyjny CC TALK oraz autor setek felietonów i komentarzy eksperckich dla wielu czasopism i serwisów informacyjnych.
Specjalista w obszarze dostarczania nowoczesnych systemów Contact Center dla biznesu. Zwolennik bliskiej współpracy z klientami, swoje zaangażowanie przekłada w indywidualnie rozwiązania dopasowane do specyfiki każdej branży. Przywiązuje zdecydowaną uwagę to etyki w biznesie w każdym obszarze: partner biznesowy, pracownik.
Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analizy Twojego biznesu
Get to know our solutions and take advantage of free analytics of your business.
We will provide you login details
który codziennie ułatwia pracę kilku tysięcy osób