Na zmiany w obsłudze klienta musimy reagować równie szybko, jak nasi klienci. Dlatego, warto być na bieżąco z newsami ze świata Customer Service. Jak to zrobić? Otóż, od niedawna, na rynku wydawniczym, pojawił się nowy magazyn „Customer Service Magazine”. Jego pierwszy numer, znajdziecie pod tym linkiem. A tam, między innymi artykuł Jarosława Stępkowskiego – Contact Center Development Specialist w Systell, na temat pierwszych kroków w obsłudze klienta.

Pierwsze kroki w skutecznej obsłudze klienta

Nawet 59% klientów odchodzi, po negatywnych doświadczeniach z firmą. Przeczytaj, co zrobić, aby zatrzymać klienta na dłużej? Artykuł Jarosława Stępkowskiego przybliża temat obsługi klienta w firmach, gdzie nie sprawdziły się dotychczasowe rozwiązania. Zatem, co warto zmienić? Krok po kroku, przechodząc przez kolejne akapity, dowiesz się od czego zacząć zmiany, w obsłudze klienta, co dla klienta oznacza utrudniony kontakt z firmą, jakie wskaźniki ułatwią Tobie poprawę zadowolenia klienta z obsługi oraz w jaki sposób zbierać opinie klienta na temat obsługi klienta.

Skąd pomysł na czasopismo Customer Service Magazine?

Redakcja Customer Service Magazine odpowiada, że ich nowy magazyn to autorska propozycja, na pojawiające się potrzeby managerów działów obsługi klienta. To właśnie oni, muszą na bieżąco reagować na nieustannie zmieniające się trendy w branży Customer Care i stawać na wysokości zadania coraz to lepszej jakości obsługi klienta.

Cały artykuł przeczytasz tutaj.

,,Rosnąca konkurencja i wysokie koszty pozyskania klienta wymusiły na firmach zmianę taktyki i skupienie się utrzymaniu aktualnych konsumentów. Oznacza to, że menedżerowie Customer Service zostali postawieni w nowej sytuacji. Mianowicie –  lidera działu odpowiedzialnego nie tylko za utrzymywanie relacji z klientami, ale i generowania zysku finansowego firmy. Dlatego grono specjalnie dobranych praktyków stworzyło zawodowy magazyn, który kierujemy do Państwa – menedżerów Customer Service.”

„Customer Service Magazine” to wiedza i doświadczenie! Dołącz do grona czytelników pierwszego na rynku magazynu tak mocno opartego na metodzie case study.

 

system call center to lepsza obsługa klienta