Przejdź do treści
Kontakt

Poznaj funkcje systemu contact center

Funkcje

Systell Contact Center to ponad 1000 funkcji wspierających nowoczesną obsługę klienta. Poznaj narzędzia, które pomogą Ci zwiększyć efektywność pracy i w pełni wykorzystać własne zasoby danych.

Komunikacja Omnichannel

System pozwala na komunikowanie się z klientami wieloma kanałami komunikacji i gromadzi zgłoszenia z każdego źródła. Zebrane tickety nie powielają się i są automatycznie przyporządkowane do wybranej sprawy.

Moduł CRM

Systell Contact Center gromadzi i porządkuje dane o klientach, wszystkich sprawach i próbach kontaktu. Pełni rolę rozbudowanego i przejrzystego CRM. Ułatwia filtrowanie i pozyskiwanie potrzebnych danych.

Raportowanie/BI

Moduł raportów pomaga tworzyć zestawienia i prezentować je w estetycznej, przejrzystej formie graficznej. Opcja wizualizacji danych w zewnętrznych systemach business analytics – Microsoft Power BI.

Integracje / API

System contact center pozwala na pełną integrację z zewnętrznymi programami i aplikacjami firmy, dzięki czemu menadżerowie i konsultanci zyskują funkcjonalność kilku aplikacji, logując się do jednego panelu.

Obsługa infolinii

Infolinia umożliwia kolejkowanie połączeń, włączenie zapowiedzi głosowych i automatyczne kierowanie klienta do właściwego konsultanta. Dzięki niej wzrasta efektywność zespołu i zadowolenie klienta.

Ticketing System

System ticketowy zbiera wszystkie zgłoszenia klientów z dowolnego kanału komunikacji: infolinii, chatu, SMS, Messengera i innych. Każda interakcja z klientem powoduje automatyczne założenie ticketu (sprawy).

Procesowość

System umożliwia łączenie wielu projektów w proces – Workflow. Pozwala na samodzielne konfigurowanie dowolnych procesów obsługi zgłoszeń i ułatwia sprawną koordynację oraz monitorowanie zadań w ich obszarze.

Automatyzacja

System Contact Center ułatwia automatyzację w obszarze obsługi klienta i tworzonych ticketów. Umożliwia tworzenie reguł i wykorzystanie ich w projektowaniu procesu obsługi klienta na każdym etapie kontaktu.

Skrypter

Formularz skryptu zawiera scenariusz rozmowy i zbierane w jej trakcie dane. Mechanizm skryptera pozwala budować skrypty i drzewa skryptów (jedna odpowiedź generuje kolejne pytanie lub kolejną grupę pól).

API - Integracja z systemem

Systell Contact Center API zostało stworzone dla developerów i umożliwia zarządzanie kontaktami, sprawami oraz wywoływanie akcji customowych. Dzięki SCC API zintegrujesz dowolną aplikację, której używasz.

Integracja z Salesforce

Dzięki integracji z Salesforce można korzystać z funkcji call i contact center bezpośrednio z tego oprogramowania i ciesz się synergią działania.

Historia komunikacji

Pełna historia przejść w procesie. Kompletna, wielokanałowa komunikacja. Przenoszenie historii między sprawami oraz sprawy między kampaniami. Przeniesienie odpowiedzialności sprawy w procesie z dodaniem notatki.

Monitorowanie pracy agentów

System pozwala na zarządzanie, kontrolę oraz weryfikację jakości i efektywności pracy agentów. Manager ma dostęp do aktualnych informacji w czasie rzeczywistym. System pozwala na podsłuchiwanie i szeptanie.

Wallboard - monitoring

Dzięki funkcji wallboard, manager może analizować pracę całego działu, monitorując uaktualniane co sekundę statystyki zadań, w tym odebranych połączeń, wiadomości e-mail, czasu pracy, czy innych wskaźników.

Scenariusz rozmowy

W systemie contact center można tworzyć skrypty, dodawać je do wybranych kampanii i dowolnie rozbudowywać, kopiować oraz modyfikować. Skrypty zapewniają pełne przygotowanie agentów do rozmowy.

Moduł sprzedaży

Każda sprzedaż zapisywana jest automatycznie w formularzu sprzedaży. Gromadzone są w nim dane dotyczące zamówionych produktów, rozmów z klientem, wysyłki. Agent może dowolnie modyfikować status sprzedaży.

Myślisz, że to wszystkie funkcje systemu contact center?

To dopiero początek Twojej przygody z niezliczonymi rozwiązaniami, które daje Systell Contact Center.

Potrzebujesz jeszcze więcej? Żaden problem!

Brakuje Ci jeszcze jakiejś funkcji?

Od lat tworzymy najbardziej rozwinięty na polskim rynku system contact center pod względem zakresu dostępnych funkcji.

 

Od lat tworzymy najbardziej rozwinięty na polskim rynku system contact center pod względem zakresu dostępnych funkcji.

Oprogramowanie Systell Contact Center może być wykorzystane przez Ciebie na tysiące sposobów. Jeśli jednak znalazłbyś jakąś funkcję u konkurencji, bez której nie wyobrażasz sobie funkcjonowania systemu w Twojej firmie – powiedz nam o tym!

Jesteśmy pewni, że znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie. Bardzo prawdopodobne, że posiadamy podobną funkcję i będziemy w stanie ją dla Ciebie odpowiednio zmodyfikować. Gdyby tak się nie zdarzyło, to dzięki naszemu unikalnemu podejściu projektowemu, przygotujemy dla Twojej firmy dedykowane rozwiązanie.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań