Infografiki

INFOGRAFIKI

Zwiększ zakres swojej wiedzy na temat Customer Service i poznaj dobre praktyki w obsłudze klienta, wskaźniki mierzenia satysfakcji klienta oraz kanały komunikacji, w których warto być obecnym.  Krótkie infografiki, są opracowywane na podstawie badań z branży. Zwięźle i na temat, dostarczą Ci interesujących newsów. Kliknij na konkretną infografikę, aby ją powiększyć i przeczytać.

Jak zadbać o Customer Experience
w firmie?

Sprawdź ile wynosi średni czas odpowiedzi
na czat w firmie!

Dowiedz się, jakie są zadania systemu contact center.

Poznaj dobre praktyki rozmowy
przez telefon

Wskaźniki satysfakcji klienta,
które powinieneś znać

 

Zobacz nasze pomysły na kontakt
z klientem

Jak zachować równowagę między
pracą a życiem prywatnym?

System w chmurze czy stacjonarny,
który wybrać?

Popraw obsługę klienta
w 7 prostych krokach