Jak zamienić Microsoft Teams w narzędzie do sprzedaży i komunikacji

Jak zamienić Microsoft Teams w narzędzie do sprzedaży, komunikacji i poprawiania komfortu pracy?

 

Obejrzyj webinar i przekonaj się, że jedną decyzją możesz usprawnić pracę zdalną zespołu i z zrewolucjonizować działanie firmy w modelu rozproszonym.

Optymalizacja pracy zdalnej dzięki integracji Microsoft Teams z centralą telefoniczną

Microsoft Teams - wsparcie pracowników i rozwój firmy

Wykorzystujesz Microsoft Teams w swojej firmie lub zastanawiasz się jak podnieść efektywność pracowników i usprawnić codzienną pracę?

 

A czy wiesz, że integracja Microsoft Teams z centralą telefoniczną da Ci potężne narzędzie sprzedaży, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz codziennej organizacji pracy całej firmy w modelu rozproszonym?

Czego dowiesz się z webinaru?

    • Poznasz sposób Żabki na usprawnienie i uporządkowanie komunikacji pomiędzy wszystkimi działami firmowymi i dowiesz się jak możesz wykorzystać tę metodę u siebie,

 

 

    • Posłuchasz o prostym rozwiązaniu, dzięki któremu zamienisz Microsoft Teams w kompleksowe narzędzie do sprzedaży i skutecznej komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej,

 

    • Dowiesz się, jakie są sprawdzone metody na poprawę komfortu pracy zespołów.

Dla kogo jest ten webinar?

Managerów, którzy zarządzają dużymi lub małymi zespołami i chcą lepiej komunikować się z pracownikami.

Właścicieli firm i przedsiębiorców, którzy chcą podnosić efektywność pracy, oszczędzając pieniądze.

Dla osób, które chcą poznać sposoby na zwiększenie skuteczności w sytuacji rozproszonej pracy.

Dla osób, które chcą poprawić komfort własnej pracy oraz pracy współpracowników.

Dla osób, które chcą być na bieżąco ze zmianami na rynku.

Dla osób, które na co dzień pracują na wielu narzędziach i chcą zamienić je na jedno kompleksowe.

Dla osób, które korzystają z Microsoft Teams i chcą dowiedzieć się jak w pełni wykorzystać jego potencjał sprzedażowy i komunikacyjny.

Grzegorz Grabski

Co – founder & CEO w Systell

Kim jest prowadzący?

Specjalista w obszarze dostarczania nowoczesnych systemów Contact Center dla biznesu. Od ponad 15 lat Co-founder & CEO w firmie Systell w której odpowiedzialny m.in. za obszary związane z rozwojem oraz sprzedażą.

 

Zwolennik bliskiej współpracy z klientami, swoje zaangażowanie przekłada w indywidualnie rozwiązania dopasowane do specyfiki każdej branży. Przywiązuje zdecydowaną uwagę to etyki w biznesie w każdym obszarze: partner biznesowy, pracownik.

Patroni medialni

Manitu – duch skutecznej komunikacji

Organizator webinaru

Dostarczamy użyteczne rozwiązania do obsługi, za którymi kryją się godziny projektowania, żywe dyskusje, testowanie funkcji i ostatecznie nowoczesny system, w oparciu o technologię komunikacyjną. Wyznaczamy lepszą jakość obsługi, a Ty zyskujesz uśmiech i zadowolenie swoich klientów.

 

Stworzymy dla Ciebie system contact center, system ticketowy, wirtualną centralę telefoniczną lub dedykowane narzędzie do automatyzacji obsługi Klienta wsparte pełną historią kontaktu.

Obejrzyj inne webinary