Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-16:00
Zobacz dlaczego klienci zaufali nam

Manitu mówi:

"Zależy Tobie na efektywnej komunikacji z klientami?"
dołącz do setek zadowolonych firm korzystających z Systell Contact Center

Klienci cenią nasz profesjonalizm i zaangażowanie w współpracę

Know how

Od ponad 12 lat projektujemy i wdrażamy systemy Contact Center. Doradzamy najlepsze rozwiązania w oparciu o nasze doświadczenie i profesjonalizm.

Bezpieczeństwo

Dbamy o najwyższe standardy bezpieczeństwa zapewnione m.in. przez wielokrotnie zmultiplikowany system w chmurze, hostowany w dwóch geograficznie rozdzielonych data center.

Wsparcie

Priorytetem jest dla Nas zapewnienie ciągłości pracy sprawnie działającego systemu. Stawiamy na wysoką jakość usług serwisowych, konsultingowych i doradczych.
+01234567890101234567890123450123456789001234567890012345678900123456789001234567890połączeń każdego
dnia na naszych systemach
+012345678901230123456789012340123456789001234567890uruchomionych
stanowisk
+0123456789012345012345678901234501234567890wdrożeń zakończonych
sukcesem
+0123456789010123456789012lat doświadczenia na rynku

Systell w liczbach

Zobacz dlaczego nasi klienci rekomendują współprace z Systell

Międzynarodowe Tragi PoznańskieRekomendują rozwiązania Systell
Prywatna Lecznica CERTUSPoleca współpracę z Systell

Co mówią o nas partnerzy:

"Jeżeli chodzi o stabilność telefonii i integrację z VoIP to SysTell jest dla mnie numer 1 w Polsce. A to co Wasz zespół techniczny zrobił podczas integracji z WiP to mistrzostwo świata."

Grzegorz Osiński

Dyrektor Departamentu

"Elastyczność systemu i podejścia firmy Systell do wdrożenia pozwoliły dopasować rozwiązanie do naszych potrzeb. Dzięki wdrożeniu uzyskaliśmy znaczny wzrost efektywności konsultantów. Uzyskana efektywność w połączeniu z monitoringiem pracy spowodowały zauważalne obniżenie kosztów. Wprowadzenie systemu zaowocowało pozyskaniem nowych partnerów biznesowych zainteresowanych skorzystaniem z usług Call Center Międzynarodowych Targów Poznańskich."

Wioleta Grabarska

Dyrektor ds. Zwiedzających

"Systell Contact Center pozwala zarówno na wykorzystanie dużej ilości gotowych funkcji jak i jest to rozwiązanie, które także w zakresie rozwoju funkcjonalnego daje możliwość dopasowania do indywidualnych potrzeb wdrożenia."

Krzysztof Krysztofczyk

Project Manager, Head of IT

„Systell Contact Center podniósł jakość obsługi naszych klientów i zwiększył skuteczność obróbki leadów. Czegoś takiego szukałem. Używamy go od 3 lat i nie zamierzam tego zmieniać.”

Tomasz Jamrozy

Prezes zarządu

"Rozwiązanie call center firmy Systell na prawdę dobrze sprawdza się w realizacji działań sprzedażowych jakie prowadzimy na zlecenie operatora sieci komórkowej Plus."

Wojciech Bartosik

Kierownik Call Center

Inter Consult S.A.

Współpracując od kilkunastu lat z Systell polegamy na ich profesjonalizmie, który idealnie wpisuje się w nasze działania biznesowe. W naszej branży musimy działać szybko i skutecznie, a wsparcie i dostarczane rozwiązania, przygotowywane przez Pracowników Systell, zawsze otwierają nam bramy do dalszego efektywnego rozwoju.

Artur Szmidt

IT Manager


  • Panas
  • IdeaMoney
  • Bocion
  • Oce
  • MTP
  • Sunplast
  • Grzeskowiak
  • SkokPiast
  • Decora
  • Lubfarm
  • MediaSysTem
  • euroTax
  • Krotex
  • NetCredit
  • SalesGroup
  • ABCczepczynski
  • MammoMed
  • SunriseSystem
  • CAT
  • CERTUS
  • iAlbatros
  • Przelewy24
  • Phinance SA
  • Kadefarm
  • GENEXO
  • CALL4YOU
  • cUF_podatki
  • PWR
  • UNIQMETAL

W jakich firmach sprawdza się Systell Contact Center?

W firmach z intensywnym kontaktem z klientem
(około 100 kontaktów dziennie np. telefonów, maili, chatów itp.)

W organizacjach w których co najmniej 5 osób są dedykowanych jest do obsługi
na infolinii lub przy pozyskiwaniu nowych kontaktów.

W każdym biznesie, gdy kontakt z klientem jest regularny
i prowadzony w sposób systematyczny oraz uporządkowany.

Już dziś dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów

Odkryj bezkonkurencyjne możliwości Systell Contact Center.

Przekonaj się dlaczego nasi Klienci uzyskują nawet 20% wzrost ilości szans sprzedaży.

Chcę skorzystać z darmowej analityki

Zapraszamy do kontaktu

Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu.

 
 
 
Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. Więcej o ochronie danych
Jesteśmy poza biurem.
Oddzwonimy
gdy wrócimy
do pracy.
Podaj swój numer telefonu
 Zamawiam rozmowę
Jesteś już 2 osobą która zamówiła z nami dziś rozmowę.
Uwaga: Twój numer telefonu nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych lub przekazywany dalej. Tylko oddzwonimy.
Zapraszamy do kontaktu
Maciej DuszyńskiKey Account Manager
2