Klienci
14479
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14479,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Klienci

MANITU mówi:

„Zależy Tobie na efektywnej komunikacji z klientami?”

dołącz do setek zadowolonych firm korzystających z Systell Contact Center

Klienci cenią nasz profesjonalizm i zaangażowanie w współpracę

KNOW HOW

Od ponad 15 lat projektujemy i wdrażamy systemy Contact Center. Doradzamy najlepsze rozwiązania w oparciu o nasze doświadczenie i profesjonalizm.

BEZPIECZEŃSTWO

Dbamy o najwyższe standardy bezpieczeństwa zapewnione m.in. przez wielokrotnie zmultiplikowany system w chmurze, hostowany w dwóch geograficznie rozdzielonych data center.

WSPARCIE

Priorytetem jest dla Nas zapewnienie ciągłości pracy sprawnie działającego systemu. Stawiamy na wysoką jakość usług serwisowych, konsultingowych i doradczych.

Systell w liczbach

+1500000

połączeń każdego dnia na naszych systemach

+3400

uruchomionych stanowisk

+600

wdrożeń zakończonych sukcesem

+15

lat doświadczenia na rynku

W jakich firmach sprawdza się Systell Contact Center?

W firmach z intensywnym kontaktem z klientem
(około 100 kontaktów dziennie np. telefonów, maili, chatów itp.)

W organizacjach, w których co najmniej 5 osób jest dedykowanych do obsługi
na infolinii lub przy pozyskiwaniu nowych kontaktów.

W każdym biznesie, gdy kontakt z klientem jest regularny
i prowadzony w sposób systematyczny oraz uporządkowany.

Już dziś dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów

Odkryj bezkonkurencyjne możliwości Systell Contact Center.

 

Przekonaj się dlaczego nasi Klienci uzyskują nawet 20% wzrost ilości szans sprzedaży.