Klienci

MANITU mówi:

„Zależy Tobie na efektywnej komunikacji z klientami?”

dołącz do setek zadowolonych firm korzystających z Systell Contact Center

Klienci cenią nasz profesjonalizm i zaangażowanie w współpracę

KNOW HOW

Od ponad 15 lat projektujemy i wdrażamy systemy Contact Center. Doradzamy najlepsze rozwiązania w oparciu o nasze doświadczenie i profesjonalizm.

BEZPIECZEŃSTWO

Dbamy o najwyższe standardy bezpieczeństwa m.in. przez system w chmurze, wielokrotnie zmultiplikowany, hostowany w dwóch, rozdzielonych geograficznie data center.

WSPARCIE

Dla nas, priorytetem jest zapewnienie ciągłości pracy sprawnie działającego systemu. Stawiamy na wysoką jakość usług serwisowych, konsultingowych i doradczych.

KNOW HOW

Od ponad 15 lat projektujemy i wdrażamy systemy Contact Center. Doradzamy najlepsze rozwiązania w oparciu o nasze doświadczenie i profesjonalizm.

BEZPIECZEŃSTWO

Dbamy o najwyższe standardy bezpieczeństwa m.in. przez system w chmurze, wielokrotnie zmultiplikowany, hostowany w dwóch, rozdzielonych geograficznie data center.

WSPARCIE

Dla nas, priorytetem jest zapewnienie ciągłości pracy sprawnie działającego systemu. Stawiamy na wysoką jakość usług serwisowych, konsultingowych i doradczych.

Systell w liczbach

1500000

połączeń każdego dnia na naszych systemach

3400

uruchomionych stanowisk

+600

wdrożeń zakończonych sukcesem

+15

lat doświadczenia na rynku

W jakich firmach sprawdza się Systell Contact Center?

W firmach z intensywnym kontaktem z klientem
(około 100 kontaktów dziennie np. telefonów, maili, chatów itp.)

W organizacjach, w których co najmniej 5 osób jest dedykowanych do obsługi
na infolinii lub przy pozyskiwaniu nowych kontaktów.

W każdym biznesie, gdy kontakt z klientem jest regularny
i prowadzony w sposób systematyczny oraz uporządkowany.

Już dziś dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów

Odkryj bezkonkurencyjne możliwości Systell Contact Center.

 

Przekonaj się dlaczego nasi Klienci uzyskują nawet 20% wzrost ilości szans sprzedaży.