Praca zdalna z Systell podczas pandemii COVID – 19

Działamy i dbamy o bezpieczną komunikację

Pandemia to dla nas wszystkich trudny czas. Obecna sytuacja to nowe warunki, inne modele pracy i codzienność odmieniona o 180 stopni. Każdy z nas jest teraz szczególnie odpowiedzialny za siebie i za innych. Dlatego w Systell dbamy o bezpieczeństwo i wygodę pracowników oraz naszych Partnerów, robiąc to, na czym znamy się najlepiej: pracując zdalnie i rozwijając systemy do obsługi klientów.

Nie wiemy jak uszyć maseczki i kombinezony ani nie mamy możliwości gotowania smacznych potraw dla lekarzy i pielęgniarek, którzy znajdują się na pierwszej linii frontu. Jednak wspieramy ich całym sercem i umiejętnościami, ułatwiając komunikację między przychodniami, instytucjami, firmami i klientami. Mimo pandemii nie zwalniamy tempa i każdego dnia dostarczamy rozwiązania komunikacyjne, dzięki którym można zostać w domu, prowadzić biznes oraz załatwiać ważne sprawy w 100% zdalnie.

Działamy i dbamy o bezpieczną komunikację

Pandemia to dla nas wszystkich trudny czas. Obecna sytuacja to nowe warunki, inne modele pracy i codzienność odmieniona o 180 stopni. Każdy z nas jest teraz szczególnie odpowiedzialny za siebie i za innych. Dlatego w Systell dbamy o bezpieczeństwo i wygodę pracowników oraz naszych Partnerów, robiąc to, na czym znamy się najlepiej: pracując zdalnie i rozwijając systemy do obsługi klientów.

Nie wiemy jak uszyć maseczki i kombinezony ani nie mamy możliwości gotowania smacznych potraw dla lekarzy i pielęgniarek, którzy znajdują się na pierwszej linii frontu. Jednak wspieramy ich całym sercem i umiejętnościami, ułatwiając komunikację między przychodniami, instytucjami, firmami i klientami. Mimo pandemii nie zwalniamy tempa i każdego dnia dostarczamy rozwiązania komunikacyjne, dzięki którym można zostać w domu, prowadzić biznes oraz załatwiać ważne sprawy w 100% zdalnie.

Jak pracuje zespół Systella w dobie koronawirusa?

W Systell zawsze byliśmy elastyczni i otwarci na zmiany. Praca zdalna na systemach działających w chmurze to dla nas codzienność. W naszym 50-osobowym zespole są rodzice, którzy opiekują się dziećmi, wolne duchy oraz osoby, które godzą pracę z wieloma innymi obowiązkami. Choć każdy z nas jest teraz w innym miejscu, pracujemy w różnych godzinach, to realizujemy wszystkie usługi.

Odpowiadamy na pytania klientów, wdrażamy systemy contact center, programy do pracy zdalnej i programy do wideokonferencji. Zajmujemy się opieką techniczną i w mgnieniu oka naprawiamy wszystkie usterki (w 100% zdalnie). Doradzamy najlepsze rozwiązania i każdego dnia przenosimy nawet 600 stanowisk on-site na tryb pracy zdalnej.

Jak pracuje zespół Systella w dobie koronawirusa?

W Systell zawsze byliśmy elastyczni i otwarci na zmiany. Praca zdalna na systemach działających w chmurze to dla nas codzienność. W naszym 50-osobowym zespole są rodzice, którzy opiekują się dziećmi, wolne duchy oraz osoby, które godzą pracę z wieloma innymi obowiązkami. Choć każdy z nas jest teraz w innym miejscu, pracujemy w różnych godzinach, to realizujemy wszystkie usługi.

Odpowiadamy na pytania klientów, wdrażamy systemy contact center, programy do pracy zdalnej i programy do wideokonferencji. Zajmujemy się opieką techniczną i w mgnieniu oka naprawiamy wszystkie usterki (w 100% zdalnie). Doradzamy najlepsze rozwiązania i każdego dnia przenosimy nawet 600 stanowisk on-site na tryb pracy zdalnej.

Bezpiecznie i wygodnie

Tak jak zawsze, nasze data center stoją na straży danych klientów i zapewniają stabilność pracy w programach do pracy zdalnej i systemach contact center. Wszyscy nasi pracownicy korzystają w domach z firmowych laptopów oraz naszej własnej sieci VPN, która dodatkowo szyfruje połączenia i zabezpiecza dane. Jesteśmy przygotowani i gotowi na każdą sytuację. Monitorujemy pracę systemów i w razie potrzeby od razu wkraczamy do działania.

W dobie pandemii komunikacja i cyfryzacja stały się szczególnie ważne. Firmy przeszły na pracę zdalną i potrzebują rozwiązań, które im to ułatwią. Lekarze organizują teleporady medyczne, sklepy stacjonarne zbierają zamówienia online, a urzędnicy prowadzą sprawy z zacisza własnych mieszkań. My dostarczamy rozwiązania komunikacyjne, które to umożliwiają. Tworzymy programy do tele i wideokonferencji, wdrażamy programy do pracy zdalnej, konfigurujemy infolinie i pomagamy firmom, dostarczając systemy contact center. Obecna sytuacja jest dla nas testem i wyzwaniem. Nasze rozwiązania mają okazję sprawdzić się w nowych rolach i realnie pomóc firmom oraz potrzebującym. Dlatego działamy na zwiększonych obrotach, realizujemy 100% zleceń, każdego dnia przenosimy ok. 600 stanowisk na pracę zdalną i udoskonalamy nasze programy oraz systemy. Zapotrzebowanie jest bardzo duże, więc planujemy stworzenie nowych stanowisk pracy i powiększenie naszego zespołu. Niezależnie od rozwoju sytuacji, zawsze zostaniemy na posterunku, pomagając w sprawnej, wygodnej i przede wszystkim bezpiecznej komunikacji

Grzegorz Grabski

Co – Founder & CEO

W dobie pandemii komunikacja i cyfryzacja stały się szczególnie ważne. Firmy przeszły na pracę zdalną i potrzebują rozwiązań, które im to ułatwią. Lekarze organizują teleporady medyczne, sklepy stacjonarne zbierają zamówienia online, a urzędnicy prowadzą sprawy z zacisza własnych mieszkań. My dostarczamy rozwiązania komunikacyjne, które to umożliwiają. Tworzymy programy do tele i wideokonferencji, wdrażamy programy do pracy zdalnej, konfigurujemy infolinie i pomagamy firmom, dostarczając systemy contact center. Obecna sytuacja jest dla nas testem i wyzwaniem.

 

Nasze rozwiązania mają okazję sprawdzić się w nowych rolach i realnie pomóc firmom oraz potrzebującym. Dlatego działamy na zwiększonych obrotach, realizujemy 100% zleceń, każdego dnia przenosimy ok. 600 stanowisk na pracę zdalną i udoskonalamy nasze programy oraz systemy.

 

Zapotrzebowanie jest bardzo duże, więc planujemy stworzenie nowych stanowisk pracy i powiększenie naszego zespołu. Niezależnie od rozwoju sytuacji, zawsze zostaniemy na posterunku, pomagając w sprawnej, wygodnej i przede wszystkim bezpiecznej komunikacji

Grzegorz Grabski

Co – Founder & CEO

Wspieramy!

Tak, jak inni, martwimy się o bliskich oraz o osoby starsze, szczególnie narażone. Dlatego wraz z MediaSystem charytatywnie zaangażowaliśmy się w projekt „Zakupy dla Seniorów”. Stworzyliśmy infolinię, przez którą seniorzy mogą składać zamówienia na zakupy, prosić o kupno leków, wyprowadzenie psa czy o załatwienie innej ważnej sprawy. Dzięki temu osoby starsze mogą poczuć się komfortowo i bezpiecznie.

Wspieramy też branżę medyczną, dlatego pomogliśmy firmie Medical Service, dostarczając rozwiązania do zdalnych konsultacji lekarskich video. Osoby, które obawiają się, że mogą być zarażone, szybko i sprawnie mogą zasięgnąć porady online. Obecna sytuacja bardzo mocno wpływa też na zdrowie psychiczne. Wiele osób czuje się przytłoczonych, przestraszonych, zdemotywowanych. W takich momentach porada psychologiczna i rozmowa z psychologiem może realnie pomóc, dlatego w firmie Neuromed wdrożyliśmy rozwiązanie, które to umożliwia.

Obsługuj klientów zdalnie

Wiemy, że jak najszybsze przejście na tryb pracy zdalnej dla wielu firm to być albo nie być. Dlatego maksymalnie to ułatwiamy. Poznajemy potrzeby klientów, doradzamy najbardziej odpowiednie rozwiązanie i wdrażamy je w ciągu 2 dni. I to bez wychodzenia z domu. Łatwo, szybko i bezpiecznie. Za sprawą naszych narzędzi do komunikacji.

Realizujemy wdrożenia w 2 dni!

ZDALNA PRACA

Zorganizujemy home office dla Twojego biura nawet w 2 dni.

CZAT

Zwiększ zaangażowanie odwiedzającego Twoją witrynę i zamień go w swojego klienta!

WIDEO I TELEKONFERENCJE

Wysoka jakość technologii, przeznaczona dla spotkań biznesowych.

Jeśli potrzebujesz narzędzi w zakresie komunikacji z klientami – napisz do nas, chętnie doradzimy!

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do PUODO. Szczegóły w Polityce prywatności